تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: فقدان پزشکان متخصص در برخی از مناطق محروم لرستان

  • کد خبر : 50821
  • 07 خرداد 1393 - 18:11

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:   رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: برخی از مناطق محروم لرستان بیش از ۳۵ سال است که رنگ پزشک به خود ندیده‌اند.       کوروش ساکی ظهر امروز در نهمین گردهمایی مدیران آزمایشگاهی کنترل غذا و داروی سراسر کشور در خرم‌آباد اظهار کرد: جوامع عقب‌مانده‌تر در منیت بیشتری هستند. […]

0-34

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: برخی از مناطق محروم لرستان بیش از ۳۵ سال است که رنگ پزشک به خود ندیده‌اند. 
 
 

 کوروش ساکی ظهر امروز در نهمین گردهمایی مدیران آزمایشگاهی کنترل غذا و داروی سراسر کشور در خرم‌آباد اظهار کرد: جوامع عقب‌مانده‌تر در منیت بیشتری هستند.

وی عنوان داشت: در وزارت علوم متخصصانی تربیت می‌کنیم که از لحاظ تخصص کمبودی ندارند، اما در حوزه اخلاق و تربیت با مشکل مواجه هستند.

ساکی در ادامه افزود: برخی از پزشکان متخصص به خاطر منیت و غروری که دارند حاضر نیستند، به مناطق محروم سفر کنند، زیرا درآمد در مناطق محروم برای آنها بسیار پایین است.

این مسئول یادآور شد: برخی از پزشکان به علت هوش بالایی که دارند، به راحتی از بار مسئوایت شانه خالی می‌کنند و از حضور در مناطق محروم صرفه‌نظر می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان داشت: وزارت بهداشت باید این ترفند‌ها را خنثی کند، زیرا در برخی از بیمارستان‌ها دیده می‌شود، کسانی که تنها وظیفه خدمت به مردم را دارند، خودشان اهل زد و بند هستند.

ساکی خاطرنشان کرد: برخی از افراد در بیمارستان‌ها با شرکت‌های تجهیزاتی زد و بندهایی دارند که اینها باید اصلاح شود.

وی گفت: طرح تحول سلامت در وزارت بهداشت یکی از طرح‌های بسیار خوب است و امیدواریم که با این طرح بسیاری از این مشکلات در حوزه بهداشت و درمان حل شود.

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50821

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای جنابعالی خواهشمندیم برای رضای خدا هم شده تکلیف دانشگاه را روشن کنید.یا معاونانتان را تعویض کن یا تثبیت و همه را از این بلاتکلیفی در بیار .متشکریم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.