تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

دکتر علیرضا عباسی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا معرفی شد

  • کد خبر : 50827
  • 07 خرداد 1393 - 18:20

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، در نشستی که صبح امروز چهارشنبه ۷ خرداد ۹۳ در بیمارستان امام علی (ع ) شهرستان ازنا برگزار شد از خدمات دکتر ابوالقاسم بهلولی تجلیل و دکتر علیرضا عباسی بعنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان […]

93-3-aznappppp000011

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، در نشستی که صبح امروز چهارشنبه ۷ خرداد ۹۳ در بیمارستان امام علی (ع ) شهرستان ازنا برگزار شد از خدمات دکتر ابوالقاسم بهلولی تجلیل و دکتر علیرضا عباسی بعنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان این شهرستان معرفی شد .

در این آیین تکریم که با حضور محمود بوالحسنی فرماندار ازنا ، دکتر سید علیرضا شاهرخی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ، دکتر سعدی سالاروند رئیس اداره بازرسی دانشگاه و مدیران وپرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا برگزار گردید بوالحسنی فرماندار شهرستان ازنا با تبریک عید مبعث و ایام رجبیه و با اشاره به خدمات مطلوب دکتر بهلولی در زمان تصدی اش ، خواستارتأمین مطالبات مردمی در بخش بهداشت و درمان شهرستان ازنا شد .

 

93-3-aznappppp00004

 

در ادامه دکتر شاهرخی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت که زمینه ساز تحولی چشمگیر در حوزه سلامت خواهد شد بیان داشت : این طرح دست آوردهای چشمگیری را در حوزه سلامت در کل کشور و بخصوص در لرستان برای جامعه دارد . وی کاهش هزینه های کمر شکن درمانی ، جلوگیری از سردرگمی مردم برای تهیه دارو و تجهیزات پزشکی، بیمه نمودن افراد فاقد بیمه ، سروسامان دادن به وضعیت ظاهری بیمارستان ها ، بالابردن شان و منزلت مردم را از جمله دست آوردهایی دانست که با اجرای کامل طرح ،شاهد تحول عظیمی در عرصه سلامت خواهیم بود که ارتقاء خدمات بیمارستانی و بحث تعرفه و هتلینگ بیمارستانی آن با اجرای طرح در استان هم شروع شده است .

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50827

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. ضمن عرض سلام وخسته نباشید . برای کلیه ی خادمین به اسلام ومسلمین آرزوی موفقیت وپیروزی را ازدرگاه حضرت باریتعالی خواهان وخواستارم .

  2. کی نوبت کوهدشت میرسه واقعا شبکه بهداشت کوهدشت در وضعیت اسفناکیه

  3. انتخاب خوبی داشتید تبریک میگم

  4. باعث افتخارین جناب دکتر عباسی…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.