تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

واژگون شدن سومین تانکر حمل سوخت در دو هفته اخیر

  • کد خبر : 50857
  • 08 خرداد 1393 - 9:39

   رییس اداره محیط زیست شهرستان پلدختر گفت: یک دستگاه تانکر کشنده حامل مازوت در جاده پلدختر – کوهدشت واژگون و محموله ۲۴ هزار لیتری مازوت آن بر زمین جاری و موجب آلودگی محیط حاشیه جاده شد. به گزارش میرملاس، ˈامیررضا محمدی نژادˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک دستگاه تانکر کشنده […]

 

 رییس اداره محیط زیست شهرستان پلدختر گفت: یک دستگاه تانکر کشنده حامل مازوت در جاده پلدختر – کوهدشت واژگون و محموله ۲۴ هزار لیتری مازوت آن بر زمین جاری و موجب آلودگی محیط حاشیه جاده شد.

به گزارش میرملاس، ˈامیررضا محمدی نژادˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک دستگاه تانکر کشنده عراقی حامل مازوت که از کوهدشت به سمت پلدختر در حرکت بود، در گردنه طول کش شمال شهر پلدختر واژگون و محموله مازوت این تانکر به زمین ریخت.

وی اظهار کرد: دراین حادثه ۲۴ هزار لیتر مازوت موجود در تانکر این خودرو سوخت رسان، موجب بروز آلودگی وسیعی در محل حادثه و اراضی محدوده مسیر و اکوسیستم منطقه شد.

وی افزود: راننده این خودرو تانکر کشنده به دلیل صدمات و جراحات وارده به بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر منتقل شده است.

به گفته رییس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر، این سومین حادثه واژگونی خودروهای کشنده حمل سوخت و تخلیه مازوت آنها در محدوده شهرستان پلدختر است که در دو هفته اخیر روی داده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50857

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. براستی در آمد حاصل از ترانزیت اینها به جیب چه کسی می رود که اعصاب برای مردم نگذاشته اند جاده طول کش را بایستی با دنده یک و در طول یک ساعت رو به پایین طی کنیم واقعا اگه برا کشور در آمد دارند فکری به حال جاده ها هم بکنند

  2. آیانماینده محترم برای زیارت هم شده یک بارازاین جاده زانوگه سرپل سیمره عبورنمی کندتاوضع جاده راببیند.

  3. فقط اعصاب راننده ها ومسافرین داغون میشود وبا تردد این عراقیها پدر مردم در می اید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.