- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از عنایت خاص رهبر معظم انقلاب نسبت به مردم ولایتمدار لرستان

 

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان با صدور پیام مشترکی از لطف و عنایت خاص رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برگزاری همایش پنجاهمین سالگرد ارتحال آیت الله روح الله کمالوند و همچنین مردم ولایتمدار این دیار، تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، در پیام مشترک حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی و هوشنگ بازوند آمده است: چهره‌های برجسته و بارز هر سرزمینی مایه مباهات و نشان تعالی و بالندگی مردمان آن دیار است، معرفی اختران پرفروغ و چهره‌های درخشان، گنج‌های پنهان را برای عاشقان هدایت و سالکان طریق ولایت می‌شناساند که حضرتعالی همواره بر آن تاکید و رهنمود فرموده‌اید.

وجود پربرکت شجره طیبه فقاهت و مرجعیت در سرزمین تشیع و ولایتمدار لرستان با بزرگانی چون آیت‎الله بروجردی و آیت‎الله کمالوند مایه مباهات و فخر این سرزمین در ایران اسلامی است.

در ادامه این پیام با اشاره به عنایت خاص رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی نسبت به برگزاری همایش بزرگداشت ارتحال آیت‎الله کمالوند، آمده است: حضور پرارزش یار دیرین امام راحل و رهبری حضرت آیت الله رسولی محلاتی دراین همایش از سوی آن وجود گرانقدر و ابلاغ سلام و پیام حضرتعالی، مایه آرامش و افتخار مردم ولایتمدار استان لرستان گردید و به همایش اعتبار و عظمت بخشید.

در ادامه این پیام آمده، اینجانبان ضمن تقدیر خاضعانه از لطف و عنایت خاص رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی به استان عالم پرور لرستان، از درگاه حضرت احدیت سلامتی و بهروزی و طول عمر پربرکت و دوام بهره‌مندی امت اسلامی از آن وجود گرانقدر را مسئلت می‌نماییم.