تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان: هیچ‌گونه استخدامی در آموزش و پرورش لرستان نداریم

  • کد خبر : 50869
  • 08 خرداد 1393 - 10:13

  مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: دو سال است که هیچ‌گونه مجوزی برای جذب نیرو در آموزش و پرورش این استان صادر نشده است. به گزارش  میرملاس نیوز به نقل از فارس، گودرز کریمی‌فر در جلسه بررسی مشکلات ایثارگران در لرستان که با حضور معاون توسعه و منابع انسانی استانداری لرستان برگزار شد، گفت: […]

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: دو سال است که هیچ‌گونه مجوزی برای جذب نیرو در آموزش و پرورش این استان صادر نشده است.
به گزارش  میرملاس نیوز به نقل از فارس، گودرز کریمی‌فر در جلسه بررسی مشکلات ایثارگران در لرستان که با حضور معاون توسعه و منابع انسانی استانداری لرستان برگزار شد، گفت: ما وظیفه داریم که وضعیت استخدام فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

این مسئول عنوان داشت: در بحث آموزش و پرورش و اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر تا دو سال پیش، ۲۵ درصد از سهمیه جذب نیروهای آموزش و پرورش مربوط به فرزندان شاهد و ایثارگر بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با بیان اینکه دو سال است که هیچگونه مجوز استخدامی به آموزش و پرورش لرستان داده نشده است، تصریح کرد: در صورتی که مجوز استخدام به این سازمان داده شود، اولویت اصلی خود را به فرزندان شهدا و ایثارگر می‌دهیم.

کریمی‌فر اضافه کرد: در حال حاضر ۳۰ هزار فرهنگی در آموزش و پرورش لرستان مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان متذکر شد: در سطح استان لرستان، ۳۰۰ هزار دانش‌آموز با بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ مدرسه وجود دارد.

وی، تجلیل از خانواده‌های شهدای فرهنگی، شهدای دانش‌آموز و جانبازان فرهنگی را در سال جاری در دستور کار آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد و ابراز داشت:‌ آموزش و پرورش استان لرستان توجه ویژه‌ای به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان دارد.

کریمی‌فر خاطرنشان کرد: استان لرستان ۱۸۷ شهید فرهنگی و ۹۰۱ دانش‌آموز شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

گفتنی است، در ادامه این جلسه با حضور معاون استاندار لرستان مصوباتی در زمینه رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به تصویب رسید.

 

 

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50869

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۴
  1. دکتر جان یه امتیازی هم به فرزندان فرهنگیان بدین

  2. درود بر عاموزا

  3. با سلام به مدیر کل محترم . اولین باریست که در زمینه رسیدگی به مشکلات فرهنگیان جانباز و ایثارگر آنهم در قالب یک شعار مطرح می شود . بنده بعنوان یک همکار و جانباز ، رفتاری را که مدیران محترم آموزش و پرورش کوهدشت و استثنایی ، در طول ۲ سال گذشته با من داشته اند نه تنها در شان یک همکار نبود بلکه برندگی و تخریب یک سلاح را داشت تا برسد به اینکه برای واژه ی جانباز ارزشی قائل باشند .حتی رو نوشت نامه ای که تحت عنوان شکایت از مسئول مقطع ابتدایی کوهدشت در خصوص توهین به جانبازان ، به دفتر مقام معظم رهبری نوشتم . برای مدیر کل محترم و حراست سازمان نیز ارسال نمودم اما کوچکترین عکس العملی انجام ندادند . انتظار می رفت حداقل یک نفر جویای مشکل بنده باشد که …. و حکایت همچنان باقیست .جانبازان انتظار خاصی ندارند لااقل مورد توهین واقع نشوند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.