تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

شایعه بیماران مبتلا به کرونا در لرستان کذب محض است

  • کد خبر : 50969
  • 10 خرداد 1393 - 9:17

   معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: هیچ موردی از ابتلا به بیماری کرونا در این استان مشاهده نشده است. به گزارش میرملاس نیوز، دکتر سیاوش بیرانوند  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اخبار منتشره در خصوص شیوع این بیماری و یا بستری شدن افرادی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در مراکز […]

 

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: هیچ موردی از ابتلا به بیماری کرونا در این استان مشاهده نشده است.

به گزارش میرملاس نیوز، دکتر سیاوش بیرانوند  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اخبار منتشره در خصوص شیوع این بیماری و یا بستری شدن افرادی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان لرستان، کذب محض است.

شایعه بستری شدن دو نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهدای عشایر در روزهای اخیر در سطح استان لرستان پخش شده است.

ویروس کرونا عامل یک بیماری تنفسی شبه سارس است که کشنده و مرگ آور است و تاکنون حدود ۵۰ درصد مبتلایان آن در دنیا جان خود را از دست داده اند.

این عفونت ویروسی به تازگی در کشورهایی مانند عربستان، قطر، امارات،انگلستان، فرانسه و اردن مواردی از ابتلا را در انسان داشته است و تاکنون حدود ۴۰ نفر در این کشورها به این ویروس مبتلا شده اند که ۲۰ نفرشان جان خود را از دست داده اند.

مدیرحج و زیارت استان لرستان نیز دراین زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به بیماری کرونا در میان زائران اعزامی این استان به سفر عمره مشاهده و گزارش نشده است.

سیدحمید الیاسی افزود:با توجه به شیوع این بیماری در کشور عربستان، ارائه آموزش های بهداشتی و سلامتی مناسب در خصوص آشنایی با این بیماری و مقابله با آن از برنامه های سازمان حج و زیارت است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50969

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. برامینو کرونا دی چه بیماریکه.

  2. هاواستانه وشتان بو

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.