تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
5

اعزام نمایندگانی برای بررسی مشکل نان در انبار غله لرستان/ نان متخلفان آجر می‌شود

  • کد خبر : 50971
  • 10 خرداد 1393 - 9:22

  به دنبال انتشار گزارشی در زمینه مشکل نان در شهرستان کوهدشت به‌عنوان انبار غله لرستان ،نمایندگانی از دستگاه‌های مرتبط به منظور بررسی میدانی موضوع راهی شهرستان کوهدشت شدند. یه گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، طی یک هفته گذشته مشکل نان در انبار غله لرستان و تخلف برخی نانوایی‌ها در عرضه نان موجب […]

 

به دنبال انتشار گزارشی در زمینه مشکل نان در شهرستان کوهدشت به‌عنوان انبار غله لرستان ،نمایندگانی از دستگاه‌های مرتبط به منظور بررسی میدانی موضوع راهی شهرستان کوهدشت شدند.

یه گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، طی یک هفته گذشته مشکل نان در انبار غله لرستان و تخلف برخی نانوایی‌ها در عرضه نان موجب انتقادات مردم شده بود تا خبرگزاری مهر ضمن بررسی میدانی موضوع نسبت به انعکاس این مشکل به مسئولان امر اقدام کند، موضوعی که واکنش مسئولان را به دنبال داشت تا نمایندگانی برای بررسی موضوع از مرکز استان راهی شهرستان کوهدشت شوند.

در این راستا این هیئت که متشکل از نمایندگان استانداری لرستان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بود در سفری یک روزه به شهرستان کوهدشت ضمن بازدید میدانی از سطح نانوایی های شهرستان جلسه ای را در فرمانداری کوهدشت برای بررسی مشکل تشکیل دادند.

این جلسه با حضور نماینده معاونت سیاسی اجتماعی استانداری، نماینده معاونت برنامه ریزی استانداری لرستان، نمایندگان اداره کل بازرسی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، فرماندار کوهدشت ، رئیس اداره غله و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در فرمانداری کوهدشت برگزار شد.

در این جلسه پیرامون مشکل نان در کوهدشت و گزارش منتشر شده در خبرگزاری مهر بحث و بررسی به عمل آمد و بر ضرورت رفع نگرانی مردم در این زمینه تاکید شد.

همچنین در حاشیه این جلسه از سوی بازرسان از ۲۰ واحد خبازی در سطح شهرستان کوهدشت بازدید میدانی به عمل آمد که از این تعداد نانوایی بازرسی شده، برای پنج نانوایی به خاطر وجود مشکلات بهداشتی تشکیل پرونده صورت گرفت.

همچنین از سوی بازرسان برای دو نانوایی به خاطر تعطیل کردن خودسرانه، پیشنهاد پلمپ داده شد تا در مرحله اقدام و اجرا قرار گیرند.

فرماندار شهرستان کوهدشت در حاشیه این جلسه با تاکید بر ضرورت رفع مشکل مردم شهرستان در زمینه عرضه نان گفت: نمی توان منکر وجود مشکل حوزه عرضه و تولید نان در این شهرستان شد ولی وضعیت در این زمینه بحرانی نبوده است.

حمزه پور با تاکید بر اینکه وجود کوچکترین مشکل در عرضه نان موجب نگرانی و دغدغه مردم می شود، یادآور شد: در این راستا با پیگیری کارگروه آرد و نان و عوامل اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت ظرف دو روز مشکلات موجود در این زمینه رفع شده است.

وی همچنین از استمرار برخورد با واحدهای خبازی متخلف در این زمینه خبر داد و از افزایش نظارت‌ها و گشت‌های کنترل و بازرسی در این زمینه خبر داد.

متاسفانه طی هفته گذشته مردم شهرستان کوهدشت با مشکلات جدی در زمینه تهیه نان مواجه شده بودند به طوریکه برخی از نانوایی‌‌های این شهر اقدام به تعطیلی زودهنگام واحد خود کرده و از ارائه خدمات امتناع می کردند.

برخی نانوایی‌ها نیز نان‌های پخته شده خود را به جای دادن دست مشتری، در پلاستیک‌های آماده بسته بندی کرده تا توسط سوپرمارکت‌های چند خیابان دورتر با قیمت بالاتری به مردم بفروشند.

صاحبان این واحدهای خبازی علت این مشکل را کم شدن سهمیه آرد و افزایش هزینه ها به دلیل افزایش قیمت حاملهای انرژی عنوان کردند و اینکه این میزان سهمیه کفاف کارکردن تمام روز را نمی دهد.

به هر روی امید می رود با توجه به پای کار آمدن دستگاههای متولی امر شاهد رفع مشکل به صورت کامل در شهرستان کوهدشت باشیم تا مردم برای تهیه نان خود با مشکل مواجه نشوند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50971

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. برادرعزیز چرا خبر رو نصف و نیمه منتشر می کنید. دراین گزارش قسمت پایانی رو که اشاره داشته به انتشار گزارش قبلی مهر در مورد نان کوهدشت چرا حذف شده؟ امیدواریم میرملاس بتواند طبق قانون مطبوعات عمل کند…

  2. هرکسی که در کوه ودشت زندگی میکنه میدونه نانوایی نان سالم دست مردم میده یانه احتیاج به بازرس فرماندار شهردار و…. نیست امیدوارم روز قیامتی در مورد مسولین این شهر جواب بدهد

  3. نان کوهدشت اولافاقد کیفیت است بعد سبک است مسئول هم نیست جلوی انها رابگیرد

  4. تو هر شهری کار نظارت بر نانوایی بر عهده اون صنفه.چرا تو کوهدشت اتحادیه صنف خبازان هیچ نظارتی نداره؟

  5. نونمون داره میشه آجر .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.