تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

فرماندار کوهدشت: مشارکت مردم شهرستان در حوزه صنعت کمرنگ است

  • کد خبر : 50973
  • 10 خرداد 1393 - 9:26

  فرماندار کوهدشت گفت: شهرستان از فقر صنعتی رنج می‌برد. به گزارش میرملاس نیوز،حمزه‌پور در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار کرد: محور اقتصاد کوهدشت کشاورزی است و این در حالیست که شهرستان کوهدشت از لحاظ صنعت بسیار ضعیف است و از این مهم رنج می‌برد. وی با بیان اینکه به رغم وجود تنگناهای مالی و مشکلات اقتصادی […]

 

فرماندار کوهدشت گفت: شهرستان از فقر صنعتی رنج می‌برد.

به گزارش میرملاس نیوز،حمزه‌پور در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار کرد: محور اقتصاد کوهدشت کشاورزی است و این در حالیست که شهرستان کوهدشت از لحاظ صنعت بسیار ضعیف است و از این مهم رنج می‌برد.

وی با بیان اینکه به رغم وجود تنگناهای مالی و مشکلات اقتصادی کشور، شهرستان کوهدشت در حوزه کشاورزی پیشرفت‌های خوبی داشته است، اضافه کرد: به منظور توسعه صنعت در این شهرستان از سرمایه‎گذاران بخش خصوصی دعوت کردیم و زمین، آب، برق و سایر زیرساخت‌ها برای حضور فعال این افراد مهیا شده است.

حمزه‎پور گفت: متأسفانه مشارکت مردم شهرستان در حوزه صنعت کمرنگ است.

فرماندار کوهدشت با بیان اینکه منابع و قابلیت‌های این شهرستان شناسایی شده است، تصریح کرد: در این شهرستان تنها یک کارخانه گچ فعالیت دارد.

وی ادامه داد: با ورود سرمایه‎گذار بخش خصوصی به این شهرستان قطعاً توسعه پایدار ایجاد و مشکلات بیکاری افراد و اقتصاد خانواده‌ها تضمین می‌شود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50973

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 17در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۷
  1. با سلام وعرض ادب
    جناب آقای فرماندار همه به این واضحات واقف هستیم ،آیا شما برای کوهدشت قدمی برداشته اید؟ اگر چنین است بفرمایید آمارش را

  2. سلام جناب آقای فرماندار
    بنده مالک شرکت فولاد گستران غرب می باشم
    تنها شرکتی که در طول ۹ سال گذشته حتی یک روز تعطیلی نداشته است و در حال حاضر در حال احداث یک واحد نورد فولاد و یک واحد ساخت ماشین آلات هیدرولیک و مکانیک در همان مجمو عه می باشم .
    از شما و دیگر مسوولین سوالی دارم
    ۱-آیا تا کنون یک نفر از شما حتی جهت سرکشی و دادن روحیه به این مجموعه تشریف آورده اید؟
    ۲- اصلا” می دانید و آمار دارید که چنین مجموعه ای با همت بخش خصوصی در حال ایجاد است ؟ که اگر می دانید و پیگیر نمی شوید که وا مصیبتا و اگر نمی دانید که وا اسفا .
    امیدوارم همه در روز قیامت بتوانیم در پیشگاه عدل الهی پاسخی کوچک هم که شده داشته باشیم.
    با آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما و تمام مسوولین محترم

    • شما می توانید در قیامت از فرماندار شکایت کنید و سفت یقه اش رو بگیری و در آخر برای ایشان آرزوی موفقیت و سر بلندی کنید!!!!!!!

    • یکی از معایب مردم ما این است که انتظار داریم برای کاری که می کنیم همه به به و چه چه کنند.

      • سلام ناشناس محترم
        به به و چه چه در کارهای عام المنفعه اگر باعث تشویق و دلگرمی شود به نفسه چیز خوبیست
        لیکن الزاما” اگر کسی موردی را برای آگاهی اعلام میدراد حتما برای کسب تعریف و تمجید دیگران نیست
        اهالی شهرستان ما متهم به عدم ورود به مشارکت و ایجاد طرحهای صنعتی شده بودند و بنده به عنوان عضوی از همین مردم بر خود لازم دانستم که اشاره شود علاوه بر اینکه چنین موضوعی وجود دارد مسایل دیگری هم هست
        ضمنا” به به و چه چه برای امثال بنده موجب پرداخت اقساط بانکی نمی شود و این تلاش وما وحمایت مسوولین است که راهگشاست
        به امید بهروزیتان در تمام مراحل زندگی

    • به هر کار آفرین مصلحی افتخار می کنیم ،خسته نباشی عزیزم

  3. سر مایه گذاری ارزانیِ وجودتان، کوچه شهید تیموری واقع در مرکز شهر را از وجود این همه بی نظمی و این همه ماشین اوراقی که واقعا چهره شهر را مخدوش کرده است پاکسازی کنید

  4. جناب فرماندار مرد مردانه شما بفرمایید که در شهر ستان کوهدشت چه کسی می تواند دو میلیون وام بگیره ؟ برای وام ازدواج یکسال نیم دوندگی کردیم نشد که نشد درضمن مئن ۵ دانشجو میشناسم که برای ۴۰ میلیون وام سه سال به بانک ملی مراجعه ولی بعد از سه سال الان یک در کرج یکی در یزد وسه نفر دیگه در کرمانشاه دارن کارگری می کنن ودها مثال حاضر جناب فرماندار امیدوارم در روز قیامت همه چی روشن شود

  5. سلام جناب فرماندار
    خداوکیلی این حرف از شما بعید بود… من یه تولید کننده هستم چند ساله مشکل کمبود آب دارم . بار ها مراجعه کردم حتی به اتاقتان راهمون ندادن… ی نامه ازتون بردم پیش یکی از مسئولین به کلی مراحل قانونی کارم متوقف شد.
    با این وجود انتظار داری سرمایه گذاری بشه…. جان ما بی خیال

  6. سلام.ببخشید چند وقت پیش مطلع شدیم که یک سرمایه گذار جهت احداث کارخانه امدند ولی به خاطر تهدیدات و دستهای پشت پرده… مانع ان شدند الان همان شخص در شهر ازنا کارخانه خودشونو احداث کردند._ سوال من از شما اینه برای مقابله با این افراد و اقازاده های محلی!! چکار کردید? ایا تضمینی هست تا از این اتفاقات دوباره پیش نیاید

  7. جناب فرماندار شما آمار گرفته اید که از شرکتهای تعاونی شهرستان کسی تونسته از بانک توسعه که بانک زیربط این مجموعه هست کسی تونسته تسهیلات بگیره .جناب آقای فرماندار بنده برای ایجاد یک صنعت در شهرستان بالای چهار سال دوندگی کردم .نهایتا آقای رئیس بانک موافقت نکردند.چرا شما معیار تون برا تشویق مسئول نارضایتی مردم هست .از شما خواهش میکنیم نسبت به این بانک نظر سنجی کنید و اقدام کنید

  8. جناب اقای فرماندار محترم
    سخنانی را که فرمودید همگی به ان واقف هستیم ولی شما بعنوان یک فرماندار چه کاری برای جذب سرمایه به این شهر انجام داده اید؟؟؟؟؟؟
    اصلا بیایید کارهایی که برای این شهرستان بدبخت و بیچاره کوهدشت انجام داده اید برای مردم بیان کنید شاید من اشتباه کنم از اینکه شما را کار بلد نمی دانم!!!
    متاسفانه سیستم مدیریتی ما دچار یک بیماری اپیدمی بنام امروز را فردا کردن تا ببینیم فردا چه می شود شده است که این می تواند دلایل زیادی داشته باشد و یکی از دلایل اینست که کار در دست کاردان نیست. کاردانی که خود صاحب نظر و خلاق باشد.

  9. سلامتی رئیس صنعت ومعدن کوهدشت ؟

  10. فرماندار فقط سیروس ابراهیمی

  11. آقای فرماندار اطلاعات زیادی درحوزه صنعت ندارید چون کارخانجات دیگری مثل آجرکاشانه،تن ماهی ،خوشنام لوله ،افلاک سهند ،آساره پایار ،فولادگستر ،کشتارگاههای مرغ وگوسفند ووووووووو …..فعالیت دارندگرچه این آمارهم نیزرضایت بخش نیست

  12. با سلام . بیایید ایراد نگیریم و یار هم باشیم اگر نماینده ای ویا مسِئولی عوض میشه به فکر قل و قم کردن زیردستان خود نباشه بیایید مثل شهرهای بزرگ مثل اصفهان عمل نماییم برنامه های راهبردی و بلند مدت داشته باشیم تا نتیجه اش برای یک عمر باقی بماند تا من و تو ما نشویم اوضاع همین است بیایید مرد عمل باشیم و نه زهی باطل تمام اقشار یک شهر باید در آبادانی و توسعه شهر خود سهیم باشند و بخواهند تا صورت بگیرد نذاریم نوجوانان و جوانانمان به بیراهه بروند به خدا اینها برنامه میخوان و باید از صاحبنظران وافراد متخصص استفاده نمود . شهرستان کوهدشت استعدادهای زیادی در زمینه های مختلف دارد چهره های سیاسی فهیم.چهره های پزشکی و فرهنگی و ورزشی و چهره های لشکری . دست دتر دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد

  13. جناب فرماندارشرکت خوشنام طیورکوهدشت سالهاست که مشغول کاراست وحتی مدیرمحترممان تا مرز برشکستگی نیزرفت وحتی جانش هم تهدید شد،آیا شما فکر نمی کنید بهتر است،امنیت مالی وجانی سرمایه گذاران وکارگران راحفظ یا فقط به یک تشویق خشک وخالی رضایت میدهید؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.