تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7

کورانی فر خبر داد : افتتاح بزرگ‌ترین کارخانه داروسازی ایران با حضور معاون اول رئیس جمهور

  • کد خبر : 50982
  • 10 خرداد 1393 - 10:07

  معاون توسعه و منابع انسانی استاندار لرستان گفت: طی هفته جاری با حضور معاون اول رئیس جمهور شرکت کارخانجات دارویی بایر افلاک ازنا به بهره‌برداری می‌رسد. صیدعلی کورانی‌فرد در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برنامه‌های سفر یک روزه جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به لرستان اظهار داشت: در سفر معاون اول رئیس جمهور […]

 

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار لرستان گفت: طی هفته جاری با حضور معاون اول رئیس جمهور شرکت کارخانجات دارویی بایر افلاک ازنا به بهره‌برداری می‌رسد.

صیدعلی کورانی‌فرد در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برنامه‌های سفر یک روزه جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به لرستان اظهار داشت: در سفر معاون اول رئیس جمهور به لرستان شرکت کارخانجات دارویی بایر افلاک افتتاح می‌شود.

وی افزود: بازدید از آزادراه خرم‌آباد به اراک، افتتاح ۲۴ کیلومتر از چهارخطه خرم‌آباد به کوهدشت و شرکت در جلسه توسعه و برنامه‌ریزی لرستان از دیگر برنامه‌های سفر معاون اول رئیس جمهور به لرستان است.

 شرکت کارخانجات دارویی بایر افلاک واقع در شهرستان ازنا و در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان در زمینی به وسعت ۵۰ هکتار به عنوان بزرگ‌ترین کارخانه داروسازی واقع در ایران و خاورمیانه و جزو سه کارخانه برتر داروسازی جهان با هدف تولید داروهای مورد نیاز داخلی و نیز صادرات دارو با بالاترین کیفیت موجود و با تکیه بر آخرین دستاوردهای فناوری روز دنیا و مد نظر قرار دادن معتبرترین استانداردهای فارماکوپه‌ای بین‌المللی و توجه کامل به روش‌های بهینه تولید GMP تاسیس شده است.

شرکت کارخانجات دارویی بایر افلاک تجلی تلاش خالصانه جمعی از مدیران و متخصصان ایرانی با نیت ارتقای نام ایران و ایرانی در صنعت دارویی در سطوح جهانی است.

کارخانه تولید داروهای دامی بایر افلاک با زیربنایی به مساحت ۲۶ هزار متر مربع دارای هفت خط تولید دارویی با تولید بالغ بر ۲۰۰ قلم انواع داروهای مورد استفاده در دامپزشکی اعم از انواع داروهای دام، طیور و آبزیان است و مجهز به مدرن‌ترین ماشین‌آلات داروسازی مطابق با جدیدترین تکنولوژی‌های این صنعت است که ازاین جهت نیز در ایران و خاورمیانه در جایگاه اول قرار دارد.

 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50982

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. مبارکه !گامی در راه توسعه

  2. خدا روشکر ما هم میتوانیم شاهد بهره برداری این صنایع مدرن در استان باشیم
    انشالله با تلاش خود افراد بومی این استان بتوانیم مسائل استان را حل کنیم

  3. آقای کورانی فر خواهشا وضع قبول شده های استانداری رو به گوش معاون اول برسونید

  4. باعرض سلام وادب واحترام .
    افتتاح این پروژه عظیم را به ملت ایران ، علی الخصوص مردم خوب لرستان وبطور اخص مردم ناب ازنا ، تبریک وتهنیت عرض می نمایم.
    ازآقای ابراهیمی که متحمل زحمت مخابره این خبرشده اند نیز تقدیر وتشکر می شود.

  5. مبارک باشه انشاالله نماینده شهرستان کوهدشت هم به فکر این چنین کارخانه ای در شهر ما باشه تا این همه بیکار را در سطح شهرستان نداشته باشیم

  6. پس تکلیف قبول شده های بینوای استانداری چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.