تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

کریمی فر: خیرین مدرسه ساز می‌توانند آینده آموزش‌وپرورش را از لحاظ توسعه، تجهیز و ساخت مدارس به زیبایی ترسیم کنند

  • کد خبر : 51000
  • 10 خرداد 1393 - 12:50

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در آئین اختتامیه شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت: یک‌هزار و ۳۱۵ کلاس و ۴۳۵ مدرسه تخریبی در استان لرستان وجود دارد که رفع این مشکلات با همت مسئولان و مشارکت خیرین مدرسه ساز امکان پذیر خواهد بود . دکتر گودرز کریمی […]

0 (11)

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در آئین اختتامیه شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت: یک‌هزار و ۳۱۵ کلاس و ۴۳۵ مدرسه تخریبی در استان لرستان وجود دارد که رفع این مشکلات با همت مسئولان و مشارکت خیرین مدرسه ساز امکان پذیر خواهد بود .

دکتر گودرز کریمی فر  با بیان این که یکی از سیاست‌‌های مقام عالی وزارت توسعه مشارکت‌های عمومی در آموزش و پرورش است اضافه کرد: ۴ هزار و ۲۰۷ آموزشگاه با  جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار پرسنل در آموزش و پرورش لرستان وجود داردکه ظرفیت بالایی را برای انجام رسالت در حوزه تعلیم و تربیت می طلبد .

کریمی فر  خاطرنشان کرد:‌ آموزش و پرورش لرستان با تنگناهای مالی بسیاری روبه‌رو است که این تنگناها نیازمند کمک خیرین است.
وی افزود: خیرین آموزش‌وپرورش کسانی هستند که می‌توانند آینده آموزش‌وپرورش را از لحاظ توسعه، تجهیز و ساخت مدارس به زیبایی ترسیم کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اذعان به این که خیرین مدرسه‌ساز انسان های  بزرگی هستند که مال و اندوخته خود را هدیه ای از جانب خداوند می دانند و معتقدند باید از این ثروت و دارایی  بخشی را در راه  رضایت او و کمک به بندگان او هزینه ‌کنند. وی  بیان داشت: خیرین نقش موثری در تأمین فضاهای آموزشی می‌توانند ایفا کنندو عدالت آموزشی در ساخت و توسعه مدارس با مشارکت و همراهی آنها میسر می شود  .کریمی فر اضافه کرد : باید خیرین مدرسه ساز را جهادگران واقعی بدانیم. این مقام مسئول  خاطر نشان کرد: در آموزش و پرورش به دنبال جهاد مدرسه ساز ی و مدرسه سازی جهاد هستیم.
وی با بیان اینکه خیرین نقش موثر در تامین فضاهای آموزشی ایفا می کنندگفت:خیرین مدرسه ساز از زمان حضور در امر مدرسه سازی توانسته اند گام های موثری در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در آموزش و پرورش بردارند و در اصل، خیرّین مدرسه ساز بازوان نظام محسوب می شوند
 
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: در سال ۹۲ بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال  کمک خیرین مدرسه‌ساز در استان لرستان بوده است و ما امیدوار هستیم که افراد بتوانند در طرح از خشت تا بهشت با خرید خشت‌های ۱۰، ۲۰ و ۳۰ هزارتومانی ما را یاری کنند.
یادآور می‌شود، مراسم افتتاحیه جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کشور به میزبانی استان هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار شد که امروز پنج‌شنبه مراسم اختتامیه این جشنواره در لرستان و در شهر خرم‌آباد برگزار شد.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. جناب آقای کریمی فر
    باعرض سلام
    دبستان ابتدایی دکتر شریعتی روستای قرعلیوند از توابع بخش مرکزی کوهدشت ، از سال ۱۳۵۹ به بهره برداری رسیده و ساختمان قدیمی و فرسوده آن در شأن معلمین و دانش آموزان نبوده و محیطی بسیار ناامن و بااحتمال ریزش برای استفاده آموزشی است ، اهالی (قریب به ۵۰۰۰ نفر )و فرهنگیان این روستا از جنابعالی و دیگر مسئولین استان انتظار دارند بمنظور جلوگیری از مهاجرت ایشان به شهر و نیز تکریم جایگاه آموزش بویژه در بدو ورود نونهالان که با چهره ای نامتعارف از آموزش و کلاس روبه رو خواهند شد ، دستور ساخت دبستان نوساز مبذول فرمایید.

  2. انصافاً تمام سخنان مدیر کل محترم بجا و سودمند بود زیرا ایشان تمامکاستی های فضای فیزیکی استان را برای خیرین مدرسه ساز عنوان کردند تا شاید دست همت این ابر مردان عرصه جهاد مدرسه سازی به کمک استان بیاید واین استان را از نظر فضای فیزیکی یاری نماید .دست مریزاد بسیار جلسه وهمایش باشکوهی بود .از سایت وزین میر ملاس هم به خاطر پوشش خبرهای آموزش وپرورش سپاسگزاریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.