تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

اعزام ۱۰ هزار زائر لرستانی به مرقد امام خمینی(ره)

  • کد خبر : 51012
  • 10 خرداد 1393 - 18:30

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: ۱۰ هزار زائر لرستانی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.   علی حسین پازدار ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‎آباد اظهار کرد: به مناسبت بیست پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ۱۰ هزار زائر از استان لرستان به مرقد ایشان اعزام می‎شوند که این […]

115368

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: ۱۰ هزار زائر لرستانی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.
 

علی حسین پازدار ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‎آباد اظهار کرد: به مناسبت بیست پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ۱۰ هزار زائر از استان لرستان به مرقد ایشان اعزام می‎شوند که این تعداد به تناسب جمعیت شهرستان‎ها و امکانات آن‎ها بین شهرستان‎ها توزیع شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از شهرستان خرم‌‎‎‎آباد، یک‌هزار و ۸۰۰ نفر از بروجرد، ۶۰۰ نفر از پلدختر و ۷۰۰ نفر از کوهدشت و سایر شهرستان‎ها است.

پازدار عنوان کرد: ۱۰ کمیته اجرایی آمار، ترابری و تغذیه، فرهنگی، اطلاع‎رسانی، بهداشت و درمان، مخابرات، نظارت و بازرسی، خواهران و استقرار زائران در تهران برای اعزام هرچه بهتر این زائران در نظر گرفته شده است.

این مسئول ادامه داد: مسئولیت این کمیته‎ها با سپاه پاسداران استان است.

پازدار یادآور شد: برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم ستاد سالگرد حضرت امام خمینی(ره) در قرارگاه شهید فهمیده در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تشکیل شده است و در راستای این امر تصمیم‎های زیادی گرفته شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار کرد: ستاد سالگردی هم با حضور فرمانداران و فرماندهان سپاه در سطح شهرستان‎های استان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: عمده افرادی که به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‎شوند جوانان، نوجوانان، بار اولی‎ها و… هستند به صورتی که ۵۰ درصد این افراد از بار اولی‎ها انتخاب می‎شوند.

این مسئول متذکر شد: پیام این اعزام، سیاسی و عبادی است و هدف اصلی از اعزام این افراد به مرقد مطهر امام راحل میثاق مجدد با امام خمینی(ره) است که این حرکت دشمن را زمین‎گیر و ناامید می‎کند.

پازدار خاطرنشان کرد: در این سفر سعی شده است، از اتوبوس‎های برون شهری و با رانندگان مجرب استفاده شود تا زائران با مشکل روبرو نشوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: این افراد در قالب ۱۰ کاروان به مرقد مطهر امام (ره) اعزام می‎شوند که با هر کدام از این کاروان‎ها تعدادی روحانی، نیروی انتظامی و … وجود دارند.

وی گفت: سهم دانشگاه‌ها از این آمار ۱۰ هزار نفری ۲۰۰ نفر تعیین شده است.

این مسئول ادامه داد: در این خصوص با ائمه جمعه سراسر استان هماهنگی‎های لازم انجام شده است و امیدواریم افراد با هیچ مشکلی روبرو نشوند

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51012

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. از مسئولین میخواهیم با عملکرد خود خمینی رحمته علیه را روانه دلها کنند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.