- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سپهروند خبر داد : معاون اول رییس جمهوری فردا به استان لرستان سفر می کند

 

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان گفت: معاون اول رییس جمهوری، بنا به دعوت استاندار و به منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای رشد و توسعه همه جانبه و پایدار اقتصادی استان، فردا به لرستان سفر می کند.

به گزارش میرملاس نیوز، ˈرضا سپهروندˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این سفر یک روزه در راستای تلاش ها و پیگیری های مستمر و جدی استاندار لرستان برای فراهم کردن بستر مناسب رشد و توسعه اقتصادی استان، رفع مسایل، مشکلات و محرومیت های موجود و همچنین زمینه سازی برای تسریع در روند اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی نیمه کاره و در دست اجرای استان، انجام می شود.

وی اظهار کرد: براساس برنامه پیش بینی شده، واحد بزرگ داروسازی بایرافلاک شهرستان ازنا به عنوان یکی از واحدهای تولیدی بزرگ و اقتصادی تولید دارو در کشور و منطقه خاورمیانه، فردا با حضور مهندس جهانگیری به بهره برداری خواهد رسید.

مشاور استاندار لرستان گفت: بهره برداری قسمتی از مسیر آماده شده پروژه دردست اجرای آزادراه خرم آباد – کوهدشت و همچنین بازدید از پروژه عمرانی آزادراه خرم آباد – اراک به عنوان یکی از طرح های مهم و زیربنایی در حال ساخت استان، از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون اول رییس جمهوری به لرستان است.

وی تاکید کرد: معاون اول رییس جمهوری همچنین در این سفر از دیگر پروژه های عمرانی و زیربنایی استان لرستان شامل پروژه های ریلی دردست ساخت استان نیز بازدید خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان گفت: شرکت در شورای توسعه و برنامه ریزی استان لرستان با هدف بررسی مسایل و مشکلات، معرفی ظرفیت ها و قابلیت های منحصربفرد و گسترده موجود در لرستان و فراهم کردن زمینه مناسب برای جذب و تامین اعتبارات موردنیاز اجرای طرح های عمرانی مهم و زیربنایی استان از دیگر برنامه های سفر معاون اول رییس جمهور به لرستان است.

سپهروند افزود: به طور قطع، حضور معاون اول رییس جمهوری در استان لرستان نقش مهم و بسزایی در تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید و مدیریت ارشد اجرایی استان در زمینه سرعت بخشی به روند فعالیت ها و برنامه ها در حوزه رشد و توسعه استان و همچنین فراهم کردن بستر مناسب تامین و توسعه زیرساخت های اقتصادی و عمرانی در راستای رفع محرومیت ها و عمران و آبادانی لرستان خواهد داشت.