تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

آقامحمدی مطرح کرد: پروژه های سدسازی لرستان به کندی پیش می روند/ فعالیتهای موثر استاندار برای جذب سرمایه گذار

  • کد خبر : 51038
  • 11 خرداد 1393 - 13:59

   نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه پروژه های سدسازی استان به کندی پیش می روند، یادآور شد: به طور مثال سد زیبا محمد نزدیک به سه سال است که ردیف بودجه گرفته ولی وزارتخانه هیچ اعتباری به این سد نمی دهد.   به گزارش […]

 

 نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه پروژه های سدسازی استان به کندی پیش می روند، یادآور شد: به طور مثال سد زیبا محمد نزدیک به سه سال است که ردیف بودجه گرفته ولی وزارتخانه هیچ اعتباری به این سد نمی دهد.
 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، ابراهیم آقامحمدی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بودجه عمرانی لرستان در بودجه سال ۹۳ حدود ۱۸۷ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود، اظهار داشت: نمایندگان لرستان به این امر اعتراض کردند و به صورت کارشناسانه آن را بررسی و عدد و رقم مورد نیاز را ارائه دادند.

وی با بیان اینکه نمایندگان استان با معاون راهبردی رئیس جمهور در این زمینه دیدار کردند، تصریح کرد: در این جلسات مقرر شد که طرح های کلان و مادر استان در ردیف فاینانس قرار بگیرند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این رابطه رایزنی هایی با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) انجام دادیم و همچنین یک جلسه مشترک با نمایندگان استان خوزستان داشتیم، افزود: در جلسه ای که با نمایندگان خوزستان داشتیم در رابطه با پروژه راه آهن بحث کردیم و نتیجه بر این شد که باید دولت به این طرح ردیف فاینانس بدهد.

کارشکنی در زمینه پروژه های سدسازی لرستان

آقامحمدی با تاکید بر اینکه جلسه بعدی در رابطه با راه آهن با حضور نمایندگان اصفهان و در خصوص پروژه ریلی الیگودرز – اصفهان خواهد بود، ادامه داد: در حال حاضر پروژه راه آهن دورود به خرم آباد در حال انجام است اما ما به دنبال این هستیم که این پروژه جدی گرفته شود و کار آن به سرعت پیش رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه های های حوزه آب و سد سازی استان اظهار داشت: متاسفانه ما همیشه در رابطه با پروژه های حوزه آب مشکل داشته ایم.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر جدید نیرو دید مناسبی روی طرح های آبی استان ما ندارد، تصریح کرد: آب لرستان را تنها برای جاهای دیگر طلب می کنند و برای پروژه های سد سازی استان کارشکنی می کنند.

آقامحمدی با تاکید بر اینکه همه پروژه های سد سازی استان به کندی پیش می روند، یادآور شد: به طور مثال سد زیبا محمد نزدیک به سه سال است که ردیف بودجه گرفته است ولی وزارتخانه هیچ اعتباری به این سد نمی دهد.

نمایندگان لرستان نامه استیضاح وزیر نیرو را امضا کرده اند

وی با اشاره به اینکه وزارت نیرو در برهه ای از زمان دستور داد که روند اجرای برخی از سدهای لرستان را متوقف کنند، گفت: نمایندگان لرستان از افرادی هستند که نامه استیضاح وزیر نیرو را امضاء کرده اند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احساس می شود که در وزارت نیرو اراده ای برای به سرانجام نرساندن پروژه های لرستان وجود دارد، تصریح کرد: اما نمایندگان استان اجازه چنین کاری را به وزارت نیرو نمی دهد.

آقامحمدی ادامه داد: دوستان وزارت نیرو سعی می کنند به بهانه های مختلف بودجه به پروژه های لرستان اختصاص ندهند و حق استان را نادیده بگیرند.

فعالیت های موثر استاندار لرستان در زمینه جذب سرمایه گذار

وی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به اینکه وضعیت عمران شهری استان نامطلوب است، اظهار داشت: استاندار و شهردار خرم آباد خوشبختانه برای رفع این مشکل اقدامات خوبی را انجام داده اند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبلغ ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان از اعتبار ماده ۱۸۰ را برای شهر خرم آباد در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: خوشبختانه استاندار نیز سرمایه گذاران خوبی را در این رابطه به استان آورده و برنامه های خوبی را دارد.

آقامحمدی با تاکید بر اینکه اگر چهره شهر عوض شود خیلی مسائل دیگر نیز تغییر می کند، یادآور شد: هتل نیمه کاره پارک صخره ای واقعا یک معضل بزرگ برای خرم آباد است و چرا باید پس از سالها تنها به چهره نیمه کاره آن نگاه کنیم.

وی افزود: در رابطه با این هتل باید خلع ید کنند و آن را به کسی بدهند که توانایی انجام آن را داشته باشد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51038

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. دکتر با شهامت تشکر تشکر

  2. باتشکر از زحمات نماینده زحمت کش و بی ادعا وبا صداقت تاریخ لرستان

  3. آقای آقا محمدی
    ادامه روند مدیریت سنتی در بخش آب استان لرستان باعث پسرفت استان در این حوزه شده است ، لطقاً به فکر ایجاد تغییرات اساسی در آب منطقه ای لرستان باشید .

  4. جناب آقای آقامحمدی و دیگر نمایندگان استان اگر از در دوستی و مماشات با وزرای دولت برایند به نظر ما بهتر جواب می دهد تا اینکه از سر عناد و لجبازی و تهدید به استیضاح چون سالهاست که استان لرستان از نظر همراه نبودن نمایندگان با دولت حقمان ضایع می شود

  5. واقعا از زحمات اقای اقامحمدی به خصوص در قضیه کشت وصنعت لرستان کمال تشکر را داریم

  6. درود خدا برشما که حرف دل مارا میزنی از سایت میرملاس هم تشکر میکنم که خبرهای استان را=پوشش میدهد

  7. باور کنید در این دنیای هرکی به هرکی اگه نجنگی و طلبکار نباشی هیچ کس نمیاد بخاطر انضباط بهت چیزی بده البته اعتراض باید با استدلال و منطق باشه که ایدواریم این تلاشها بیشتر بشه و همدلیها و تلاش برای تمامی استان لرستان باشه مثل استانهایی که به واسطه این مطلبه گری و همدلی صاحب خیلی چیزا شدن

  8. واقعا به وجود این نماینده شجاع و با صداقت به خود می بالم خدا حافظش باشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.