تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

قبادیان مطرح کرد: ضریب نفوذ تلفن همراه در لرستان ۱۱۰ درصد است/ قرارگیری در بالاتر از میانگین کشوری

  • کد خبر : 51041
  • 11 خرداد 1393 - 14:07

  مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه در لرستان ۱۱۰ درصد است.   به گزارش میرملاس نیوز، مسیب قبادیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر ضریب نفوذ تلفن همراه در استان لرستان ۱۱۰ درصد است و در این زمینه بالاتر از میانگین کشوری قرار داریم.   […]

 

مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه در لرستان ۱۱۰ درصد است.
 
به گزارش میرملاس نیوز، مسیب قبادیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر ضریب نفوذ تلفن همراه در استان لرستان ۱۱۰ درصد است و در این زمینه بالاتر از میانگین کشوری قرار داریم.
 
وی همچنین به وضعیت ضریب نفوذ تلفن ثابت در لرستان اشاره کرد و گفت: هم اکنون ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان لرستان نیز ۲۶ درصد است.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان همچنین ضریب نفوذ دیتا در لرستان را ۴۰ درصد عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر لرستان در زمینه ضریب تلفن همراه و همچنین دیتا بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد ولی در بخش تلفن ثابت به دلیل عدم استفاده مردم و همچنین استفاده از سرویسهای جایگزین پایین تر از میانگین کشوری قرار دارد.
 
قبادیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰ درصد از درآمدهای شرکت مخابرات در حوزه تلفن ثابت است باین داشت: همچنین ۲۰ درصد درآمدهای این شرکت در حوزه تلفن همراه و ۱۰ درصد نیز حوزه دیتا است.
 
وی همچنین از رفع مشکل پوشش تلفن همراه در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر برای رفع این مشکل ۶۵ سایت تلفن همراه در سطح استان نصب شده است.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان با بیان اینکه عملیات عمرانی این سایتهای تلفن همراه به اتمام رسیده است افزود: تنها مشکلی که در این زمینه وجود دارد تامین تجهیزات آنها است.
 
قبادیان همچنین به مشکل کندی اینترنت در استان اشاره کرد و گفت: این مشکل مربوط به همه شرکتهای مخابراتی استانی است و عوامل مختلفی در این زمینه دخیل است که رفع همه آنها در اختیار شرکت مخابرات نیست.
 
وی با بیان اینکه رفع مشکل کندی اینترنت با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات رفع خواهد شد عنوان کرد: با توجه به قولها و اقداماتی که صورت گرفته این شبکه تا پایان سال ۹۴ راه اندازی خواهد شد.
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51041

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. سلام مهندس یه فکری هم به حال adsl بنما که واقعا سرسام است ۱۸۰۰۰پرداختی بدون دانلود در ظرف ۶ روز به اتمام رسید ۲۵۶ ۶ گیگ یعنی بدون دانلود روزی یک گیگ واسه تماشای اینترنت با ۲۰۲۰ تماس گرفتند میگفتند گوگل هم باز کنید جز ء دانلود هستش اینجوریه یعنی فاجعه

  2. پس باید گفت اینترنت مخابرات یعنی فرار به توان بی نهایت

  3. جناب آقای قبادیان عزیز خسته نباشید خوبه بدونید که خونه ما در انتهای خیابان معاد و همچنین چند خونه از همسایه ها که من باهاشون رفت و آمد دارم موبایل خوب آنتن نمیده این در حالیه که پشت کوه هومیان به خوبی آنتن میده امیدواریم بررسی بشه با تشکر

  4. روستای نامجو هم آنتن نی ده ولی جعفر آباد خوبه مهندس یه فکری به حال روستای نامجو بکن

  5. با سلام خدمت مهندس افتخار شهرمان،ما ساکنان میدان انقلاب خ ۱۶ متری با حدود ۶۰ خانوار، یک کافو تلفن ۱۰ خطه داریم قریب به ۲ ساله بنده جهت تلفن ثابت به اداره مخابرات مراجعه میکنم که با وجود لطف دوستان مخابرات بعلت عدم وجود زیر ساخت لازم این امر محقق نشده است . ممنون میشم اگه ترتیب اثر بدین!

  6. آقای مهندس قبادی با سلام ، شهرستان رومشگان که نسبتاً مسطح بوده متاسفانه با قطع و وصل لحظه ای تلفن همراه مواجه بوده لطفاً پیگیری فرمایید .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.