تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

ملکی خبر داد: پروژه چهار خطه خرم آباد – کوهدشت تا پایان سال ۹۴ به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 51043
  • 11 خرداد 1393 - 14:16

   مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان از بهره برداری از پروژه چهار خطه خرم آباد – کوهدشت تا پایان سال ۹۴ خبر داد.   شهرام ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهار خطه خرم آباد – کوهدشت که هم اکنون در چند قطعه در دست اجرا است تا پایان سال ۹۴ […]

 

 مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان از بهره برداری از پروژه چهار خطه خرم آباد – کوهدشت تا پایان سال ۹۴ خبر داد.
 
شهرام ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهار خطه خرم آباد – کوهدشت که هم اکنون در چند قطعه در دست اجرا است تا پایان سال ۹۴ به بهره برداری می رسد.
 
وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۶۹.۵ کیلومتر از ۸۵ کیلومتر این پروژه در چند قطعه از سوی پیمانکار در دست اجرا است تصریح کرد: قطعه اول این پروژه از “مله شبانان” تا سراب “ناوه کش” به طول ۸.۵ کیلومتر تا کنون به بهره برداری رسیده است.
 
مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان همچنین با اشاره به بهره برداری از قطعه دوم این پروژه یعنی از سراب “ناوه کش” تا سراب دوره ادامه داد: این قطعه نیز به طول ۱۱ کیلومتر به بهره برداری رسیده است.
 
ملکی همچنین از در دست اجرا بودن قطعه سوم این چهار خطه از سراب دوره تا پل کشکان خبر داد و بیان داشت: هم اکنون این قطعه از پروژه چهار خطه خرم آباد – کوهدشت ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
وی با اشاره به پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه چهارم این پروژه یعنی از پل کشکان تا روستای زمزم عنوان کرد: همچنین قطعه بعدی این پروژه از روستای زمزم تا خوشناموند به طول ۱۳ کیلومتر نیز ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان یادآور شد: تا کنون در مجموع ۳۵ کیلومتر از پروژه چهار خطه خرم آباد – کوهدشت در کمتر از دو سال به بهره برداری رسیده است.
 
ملکی همچنین به مطالبات پیمانکار این پروژه اشاره کرد و گفت: مطالبات این پروژه هم اکنون ۳۰ میلیارد تومان است ولی با این وجود کار از سوی پیمانکار در این پروژه تعطیل نشده و به طور مستمر این پروژه فعال است.
 
وی ابراز امیدواری کرد که پروژه چهار خطه خرم آباد – کوهدشت تا پایان سال ۹۴ به بهره برداری برسد.
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51043

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. خسته نباشی

  2. قرار بود تا پایان سال ۹۳ به بهره برداری برسه!

  3. پس بااین وجود جاده کوهدشت زانوگه تاروزقیامت درست نمی شود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.