تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
5

خدایی سوری: نرخ بیکاری فصلی در لرستان به ۴۰ درصد هم می رسد

  • کد خبر : 51045
  • 11 خرداد 1393 - 14:17

   نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی گفت: نرخ بیکاری فصلی در لرستان به ۴۰ درصد هم می رسد.   به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، حجت اله خدایی سوری  در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان مهمترین مشکل استان لرستان را موضوع بیکاری عنوان کرد و افزود: با توجه به […]

 

 نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی گفت: نرخ بیکاری فصلی در لرستان به ۴۰ درصد هم می رسد.
 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، حجت اله خدایی سوری  در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان مهمترین مشکل استان لرستان را موضوع بیکاری عنوان کرد و افزود: با توجه به آمار اعلام شده استان لرستان با ۳۵ تا ۴۰ درصد بیکاری رتبه نخست بیکاری را در کشور دارد.

وی عنوان کرد: در اعلام این آمار بیکاری فصلی استان در نظر گرفته نشده که با این اوصاف آمار بیکاری استان لرستان بین ۴۰ تا ۴۵ درصد خواهد بود.

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در آمار نرخ بیکاری استان لرستان به این موضوع که شغل عمده مردم استان کشاورزی است و بیش از ۶ ماه از سال بیکار هستند توجه نشده است که بروز اینگونه موضوعات موجب اعلام نرخ غیرواقعی بیکاری شده است.

امام جمعه نورآباد نیز در این جلسه با انتقاد از پرداخت نشدن تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوج های جوان این شهرستان گفت: متاسفانه در این خصوص بانک های عامل کوتاهی می کنند و تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را به متقاضیان به بهانه های مختلف پرداخت نمی کنند.

حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد بر ضرورت ترویج ازدواج آسان در جامعه تاکید کرد و افزود: یکی از مهمترین موضوعاتی که مانع از فساد و بسیاری از نابهنجاریها و بزهکاری ها در جامعه می شود ازدواج و اشتغال است که امیدواریم مسئولان با برنامه ریزی و اقدامات عملی زمینه ازدواج و اشتغال جوانان را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان دلفان نیز با انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان استان از کم توجهی به ورزش این شهرستان افزود: کمبود فضاهای ورزشی، تحویل ندادن استخر شنای شهرستان و توقف ساخت سکوی تماشاگران فوتبال موجب نارضایتی مردم به ویژه ورزشکاران این شهرستان شده است.

علی باقری همچنین به پرداخت نشدن مطالبات شهرداری نورآباد توسط ادارات و بانکهای شهرستان اشاره کرد و افزود: این در حالی است که شهرداری نورآباد از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نبوده و با درآمد ناچیز خود قادر به پرداخت حتی حقوق کارکنان و کارگران خود هم نیست.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51045

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مدیر روابط عمومی انجمن دوستی ایران و برزیل مهرداد سالاری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.