تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان خبر داد: امکان آبگیری از سد حوضیان و تولید سالانه ۱۰۰ تن سبزیجات در الیگودرز

  • کد خبر : 51076
  • 12 خرداد 1393 - 12:59

  رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: اراضی جلال‎آباد الیگودرز امکان آبگیری از سد حوضیان و تولید سالانه ۱۰۰ تن سبزیجات را دارند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازایسنا، مهرداد غضنفری در جلسه کارگروه زیربنایی استان، بیان کرد: در حال حاضر ۲۷۰ هکتار اراضی دیم در شهرستان الیگودرز وجود دارد که برای تبدیل به مناطق […]

 

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: اراضی جلال‎آباد الیگودرز امکان آبگیری از سد حوضیان و تولید سالانه ۱۰۰ تن سبزیجات را دارند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازایسنا، مهرداد غضنفری در جلسه کارگروه زیربنایی استان، بیان کرد: در حال حاضر ۲۷۰ هکتار اراضی دیم در شهرستان الیگودرز وجود دارد که برای تبدیل به مناطق مسکونی با امکانات ساخت‎و‎ساز مناسب هستند.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ اراضی کشاورزی مرغوب در این شهرستان تصریح کرد: با توجه به مطالعات کارشناسی این سازمان در منطقه جلال‎آباد الیگودرز، اراضی این منطقه دارای کلاس یک هستند.

غضنفری خاطرنشان کرد: این اراضی امکان آبگیری از سد حوضیان و تولید سالانه ۱۰۰ تن سبزیجات را دارند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51076

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام بر همه مخاطبین محترم
    ای کاش کوهدشت ما هم یک مسئول دلسوز مثل اقای توکلی داشت ،بین سال های ۸۰تا۸۴ محل کارم الیگودرز بود ، در همان زمان مدیر کل آب منطقه ای لرستان آقای توکلی (نماینده فعلی و محبوب مردم الیگودرز در مجلس ) بودند ، یادش بخیر همزمان هم کار اجرایی سد خان آباد انجام می شد و هم حوضیان و چند بند انحرافی و … ۰

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.