تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

راهنمای راه اندازی اینترنت سیم کارت های ایرانسل، همراه اول

  • کد خبر : 51233
  • 15 خرداد 1393 - 14:01

امروزه دیگه مهم نیست که شما چه اپراتوری داشته باشید. اهل هر اپراتوری که باشید، می توانید به نحوی اینترنت را بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشید.

 

 

I-_Create-APN

 

“سرویس فناوری ودانلود/میرملاس نیوز”

راه اندازی اینترنت همراه اول

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور فعلی کشور، اینترنت را به صورت بسته های GPRS ارائه میدهد. به منظور بهره مندی از اینترنت همراه اول ابتدا باید امکان اینترنت را برروی سیم کارت (خط) خود فعال کنید. این کار را به صفحه فعالسازی اینترنت همراه اول در وب سایت MCI بروید. در این صفحه مشخصات کامل خود را بنویسید و پس از تایید سرویس GPRS برای شما فعال خواهد شد.

تنظیمات گوشی خود را می توانید با مراجعه به صفحه ارسال تنظیمات گوشی برای استفاده از سرویس GPRS دریافت کنید. همچنین می توانید مدل گوشی خود را به انگلیسی به شماره ۸۰۰۸ پیامک کنید تا تنظیمات موردنظر را دریافت کنید.

پس از اعمال تنظیمات در گوشی تلفن همراه خود، قادر به استفاده از اینترنت از نوع GPRS خواهید بود. دقت کنید که GPRS همانند اتصال اینترنت Dialup است و سرعت یا کیفیت چندانی ندارد. علاوه بر آن در ساعات اوج مصرف (۸صبح الی ۱۷) تقریبا موفق به انجام هیچ کاری نخواهید شد. سرعت این اینترنت حدود ۹۰kbps است.

 راه اندازی اینترنت ایرانسل

اینترنت ایرانسل با تکنولوژی EDGE طراحی شده است که نسل دوم سرویس های انتقال داده در شبکه های موبایل است. این سرویس سرعت و کیفیت بالاتری دارد و قطعی کمتری نیز خواهد داشت.

این سرویس به صورت پیش فرض برروی همه سیم کارت های شرکت ایرانسل فعال است و فقط کافیست تا گوشی خود را تنظیم کنید تا به اینترنت وصل شوید.

بسیاری از گوشی ها امکان دریافت پیامک حاوی تنظیمات را دارند. برای دریافت آن از سیم کارت اعتباری خود کد #۶*۳*۱۴۰* و از سیم کارت دائمی خود کد #۵*۳*۱۳۰* را وارد کنید. پس از آن باید یک پیامک دریافت کنید که باید به گوشی خود اجازه نصب آن پیامک را بدهید.

پس از این مرحله شما به اینترنت وصل هستید. سرعت این اینترنت اگر در BTS خلوتی قرار بگیرید و میزان آنتن دهی شما نیز مناسب باشد می تواند تا ۲۵۶Kbps باشد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51233

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.