- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی لرستان: ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی در استان احداث شده است

 

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی لرستان گفت: ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی در استان احداث شده که از این تعداد ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی دارای کلیه امکانات زیربنایی است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، فرزاد محمدی در نشست تخصصی دو روزه کارشناسان آمار شرکت شهرک‎های صنعتی سراسر کشور که به میزبانی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به روند سیر تکامل بشر و اینکه در حال حاضر ما در عصر اطلاعات قرار داریم، مهمترین چیزی که منبع استراتژیک و مولد است دانش بوده که پیش نیاز تولید دانش اطلاعات است و داشتن بانک‎های اطلاعاتی منسجم با داده‎های خام مبنای تصمیم‎گیری نیستند.

وی ادامه داد: کارشناسان به عنوان نیروهای اثربخش و متخصص نباید داده‎های خام تولید کنند بلکه داده‎ها را پردازش کرده و بانک‎های اطلاعاتی تولید کنند چرا که آمار مبنای برنامه‎ریزی و تصمیم‎گیری است بنابراین نقش کارشناسان آمار بسیار حائز اهمیت است .

محمدی ضمن تاکید بر اهمیت آموزش کارشناسان آمار شرکت‎های استانی، اضافه کرد: مدیران سازمان مسئله آموزش را در دستور کار خود قرار داده و کارشناسان نیز با جمع‎آوری اطلاعات صحیح و پردازش و تجزیه تحلیل دقیق، سازمان را در نیل به اهداف خود که همانا حمایت از بخش صنعت، توسعه آن و جذب سرمایه‎گذاری و ایجاد اشتغال پایدار است، یاری کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی به زیر ساخت‎های موجود در شهرک‎ها و نواحی صنعتی استان اشاره کرد و افزود: ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی در استان احداث شده که از این تعداد ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی دارای کلیه امکانات زیربنایی بوده و این شرکت آماده واگذاری زمین به سرمایه‎گذاران است.