تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

واگذاری ۵۱۲ واحد مسکن مهر به متقاضیان در کوهدشت

  • کد خبر : 51325
  • 17 خرداد 1393 - 9:20

  فرماندار کوهدشت گفت: ۵۱۲ واحد مسکن مهر به متقاضیان این شهرستان واگذار شده است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، حمزه‎پوراظهار کرد: زمینی را برای احداث ۲۰۰ واحد مسکن مهر برای واگذاری به متقاضیان در برنامه کاری خود داریم. وی با بیان اینکه ۵۱۲ واحد با متراژ ۹۰ متر در قالب مسکن […]

 

فرماندار کوهدشت گفت: ۵۱۲ واحد مسکن مهر به متقاضیان این شهرستان واگذار شده است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، حمزه‎پوراظهار کرد: زمینی را برای احداث ۲۰۰ واحد مسکن مهر برای واگذاری به متقاضیان در برنامه کاری خود داریم.

وی با بیان اینکه ۵۱۲ واحد با متراژ ۹۰ متر در قالب مسکن مهر با زیرسازی کامل آب، برق، آسفالت و فضای داخلی به متقاضیان واگذار شد، اضافه کرد: خوشبختانه اولین شهرستانی بودیم که واحدهای مسکونی مهر را تکمیل و تحویل داده‏‎ایم.

حمزه‎پور با بیان اینکه در مجموع ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث مسکن مهر و خودمالکین هزینه شده است، یادآور شد: از این میزان ۲۶ میلیارد تومان به صورت تسهیلات پرداختی از سوی بانک‎ها بوده است.

فرماندار کوهدشت گفت: سال گذشته رغبتی برای تقاضای مسکن مهر از سوی مردم نبود اما با تبلیغاتی که صورت گرفته و بالار فتن هزینه مسکن متقاضی زیاد شده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51325

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. قابل توجه فرماندار معزز و گرانقدر کوهدشت
    کمترین واحد مسکن مهر متعلق به شهرستان کوهدشت می باشد بروجرد حدود ۱۲۰۰۰ واحد مسکن مهر احداث نموده است.سهم ما ۴ درصد بروجرد می باشد

  2. درود و سلام خدا برآقای امرایی..قربونت دمت.

  3. جناب فرماندار محض اطلاع بدانبد واحدها ۷۷ و ۸۲ متری هستند نه ۹۰متری.در ضمن کمترین امکانات رفاهی ندارن تاکسی-روشنایی-بهداشت.سری بزنید حتما

  4. متاسفانه از نظر خدمات شهرداری به این منطقه توجه نمی شه لطفا پیگیری کنید جدیدا آقای شهردار در یک اظهار نظر جالب گفتن که فضای سبر مسکن مهر به ما ارتباطی نداره یه سوال مگه کسایی که اونجا زندگی میکنن جزییاز مردم این شهر نیستن وعوارض پرداخت نمیکنن؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.