تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

رئیس مجمع نمایندگان لرستان خبر داد: سفر روحانی به لرستان در نیمه دوم امسال

  • کد خبر : 51347
  • 18 خرداد 1393 - 10:20

  رئیس مجمع نمایندگان لرستان از سفر رئیس‌جمهور به این استان در سال‎جاری خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، ابراهیم آقامحمدی در جمع خبرنگاران گفت: قرار بود دکتر روحانی سال آینده به لرستان سفر کند اما با پیگیری نمایندگان استان و استاندار این سفر به جلو آمد و به احتمال زیاد […]

 

رئیس مجمع نمایندگان لرستان از سفر رئیس‌جمهور به این استان در سال‎جاری خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، ابراهیم آقامحمدی در جمع خبرنگاران گفت: قرار بود دکتر روحانی سال آینده به لرستان سفر کند اما با پیگیری نمایندگان استان و استاندار این سفر به جلو آمد و به احتمال زیاد نیمه دوم سال‎جاری لرستان میزبان رئیس جمهور خواهد بود.

وی با اشاره به مشکلات زیاد لرستان، تصریح کرد: به حضور مسئولان عالی رتبه کشور در استان نیاز داریم اما باید این سفرها به گونه‎ای باشد که خیر و برکتی برای مردم داشته باشد، چون مردم استان ما از سفرهایی که هیچ دستاوردی برایشان نداشته دیگر خسته شده‎اند.

آقامحمدی یادآور شد: در نطق میان دستور به آقای روحانی گفتم امیدوارم از آن دسته رئیس جمهورهایی نباشی که در پایان بگویی متأسفم که نتوانستم برای لرستان کاری انجام دهم. امیدواریم در دولت تدبیر و امید کارهای خوبی در استان اجرا شود و خاطره خوبی از این دولت در ذهن مردم بماند.

نماینده مردم خرم‎آباد درباره ملاقات مجمع نمایندگان لرستان با رئیس جمهور نیز گفت: این دیدارها بر اساس قرعه تعیین می‎شود و یکی دو هفته آینده نوبت ماست که مشکلات استان را با دکتر روحانی در میان خواهیم گذاشت.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای آقامحمدی شما که همیشه با نطقهای تند خود به دولت می تازید…….بعد از اینها هم منتظرید دولت برای لرستان کاری بکند چشمم که آب نمی خوره.چرا خلاف حرکت آب شنامیکنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.