تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

با رایتل به تماشای مستندهای فاخر دفاع مقدس بنشینید

  • کد خبر : 51389
  • 18 خرداد 1393 - 23:35

سرویس مستندهای فاخر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با دسترسی به حجم وسیعی از مستندهای دفاع مقدس با همکاری آرشیو صداوسیما و دیگر رسانه ها در دسترس عموم مشترکین قرار گرفته است.

“سرویس فناوری ودانلود/میرملاس نیوز”

سرویس مستندهای فاخر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با دسترسی به حجم وسیعی از مستندهای دفاع مقدس با همکاری آرشیو صداوسیما و دیگر رسانهها در دسترس عموم مشترکین قرار گرفته است.
به منظور دسترسی به این سرویس، نرمافزاری با قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی تبلتها و گوشیهای اندرویدی ارائه شده است. این نرم افزار کاملاً رایگان بوده و بر روی وبسایت رایتل به آدرس www.rightel.ir ، در صفحه مخصوص سرویس مستندهای دفاع مقدس قرار گرفته است. به زودی نرم افزاری نیز برای تبلتها و گوشیهای iOS ارائه خواهد شد.

بر اساس این گزارش مشترکین این سرویس بابت ورود به پیمایش لیست مستندهای دفاع مقدس، هزینه های پرداخت نخواهد کرد و هزینه ترافیک تنها پس از انتخاب و پخش مستند مورد علاقه به ازای هر مگابایت مصرف، معادل ۵۰ ریال، محاسبه خواهد شد. به علاوه کیفیت مطلوب جریان ویدیویی با نرخ ۲۰۰ کیلوبیت بر ثانیه، این امکان را به تمامی مشترکین رایتل با سرعتهای مختلف خواهد داد تا از این سرویس به صورت پخش (Streaming) بدون قابلیت ذخیره/دانلود فایل ویدیویی، استفاده نمایند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51389

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. با سلام و احترام
    طی پیگیری که ما با شرکت رایتل انجام دادیم مدت یکسال است که هزینه کنتور برق جهت دکل های رایتل به حساب اداره برق واریز شده و هنوز کنتور برق برای دکل ها نصب نشده است لطفا پیگیری کنید
    ممنون

    • با سلام
      حتما پیگیری میکنیم
      سپاس از بازدیدت دوست گرامی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.