تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

بازگیر خبر داد: آسمان لرستان شاهد هفدهمین روز غبارآلود طی سالجاری

  • کد خبر : 51401
  • 19 خرداد 1393 - 9:25

  مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان امروز را هفدهمین روز آلوده استان عنوان کرد. به گزارش میرملاس نیوز به ،محمد حسین بازگیر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر میزان ذرات معلق در هوای استان لرستان ۲۶۰ میکروگرم در مترمکعب است. وی با بیان اینکه استاندارد ذرات معلق در هوای […]

 

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان امروز را هفدهمین روز آلوده استان عنوان کرد.

به گزارش میرملاس نیوز به ،محمد حسین بازگیر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر میزان ذرات معلق در هوای استان لرستان ۲۶۰ میکروگرم در مترمکعب است.

وی با بیان اینکه استاندارد ذرات معلق در هوای استان را ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب عنوان کرد و بیان داشت: با این تفاسیر هم اکنون میزان ذرات معلق در هوای استان حدود دو برابر حد استاندارد بوده و هوای لرستان در شرایط بسیار ناسالم قرار دارد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون لرستان شاهد وقوع ۱۷ روز آلوده و همراه با گرد و غبار بوده است.

وی با اشاره به وضعیت آلودگی هوای استان، از شهروندان لرستانی خواست در صورت عدم ضرورت از خروج از منزل و تردد کودکان و سالمندان در این هوای آلوده خودداری کنند و یادآور شد: در موارد ضروری تردد در هوای آزاد باید با رعایت الزامات بهداستی و با استفاده از ماسک صورت گیرد.

استان لرستان سال ۸۸ را با ۱۰۰ روز آلوده، سال ۸۹ را با ۹۰ روز، سال ۹۰ را با ۱۰۰ روز غبارآلود، سال ۹۱ را با ۹۰ روز و سال ۹۲ را با ۸۹ روز غبارآلود پشت سر گذاشته است تا به طور متوسط هر سال شاهد آلودگی یک سوم روزهای خود باشد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51401

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.