تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

انتقاد رئیس مجمع نمایندگان لرستان از بلاتکلیفی قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری

  • کد خبر : 51409
  • 19 خرداد 1393 - 9:56

  رئیس مجمع نمایندگان لرستان از بلاتکلیفی قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری انتقاد کرد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، ابراهیم آقامحمدی در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر بلاتکلیفی قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان گفت: زمانی که دولت قبلی دست استانداری‌ها را برای استخدام باز کرد، استانداری لرستان […]

 

رئیس مجمع نمایندگان لرستان از بلاتکلیفی قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری انتقاد کرد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، ابراهیم آقامحمدی در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر بلاتکلیفی قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان گفت: زمانی که دولت قبلی دست استانداری‌ها را برای استخدام باز کرد، استانداری لرستان خوب عمل نکرد. سهمیه استان ما ۱۵۰۰ نفر بود که با برگزاری جلسات و پیگیری‎های مستمر آن را به ۳۰۰۰ نفر افزایش دادیم اما متأسفانه این فرصت به راحتی از دست رفت.

وی ادامه داد: با دکتر عزیزی معاون وقت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در این زمینه جلسه داشتم که همان جا به استانداری لرستان زنگ زد و حتی حاضر بود این تعداد به ۵۰۰۰ نفر برسد اما دوستان در استانداری اعلام کردند ۳۰۰۰ نفر کافی است و این مجوز گرفته شد اما باز هم استانداری تعلل کرد و در جذب این تعداد نیرو نیز موفق نبود.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: ۳۰ فروردین سال قبل برای جذب ۱۰۰۰ نفر آزمون برگزار شد که بعد از آن دیگر پیگیری نشد تا دولت جدید روی کار آمد و جذب نیرو را متوقف کرد و قبول شدگان همچنان بلاتکلیف هستند با این حال ما پیگیریم و حتی در نطق میان دستور در این خصوص به دولت تذکر دادم.

رئیس مجمع نمایندگان استان با تأکید بر اینکه تعلل استانداری ضایعه‎ای بود، یادآور شد: با راه‎اندازی کامل مجتمع کشت و صنعت خرم‎آباد ۴۰۰۰ نیرو جذب می‎شود و این در حالیست که به راحتی استخدام ۳۰۰۰ نفر در ادارات استان از دست رفت. برخی آقایان آن زمان آزمون شخصی گرفته و بستگان خود را مشغول به کار کردند و رفتند اما بچه‎های مردم هنوز در بلاتکلیفی به‎سر می‎برند.

وی با بیان اینکه بیکاری در لرستان نسبت به سایر استان‎ها وحشتناک فاصله ایجاد شده، تصریح کرد: در آماری که من گرفته‎ام ۵۰۰ هزار نفر بیکار در استان وجود دارد که ۱۶۰ هزار نفر از آنان دارای مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس هستند و ۴۰ درصد این جمعیت بیکار در مرکز استان قرار دارند. تلاش می‎کنیم درصد بیکاری در لرستان کمتر شود که چند پروژه مهم داریم و امیدوار شده‎ایم که نمونه‎اش کشت و صنعت است.

آقامحمدی تأکید کرد: با تعیین تکلیف کشت و صنعت به اعتماد به نفس رسیده‎ایم که می‎شود هم امکانات تعطیل شده‎ را دوباره احیا کرد و هم امکان جدید گرفت، هرچند گرفتن آن از دولت بسیار سخت است. می‎خواهیم از این وضعیت بن بست بیرون بیاییم که با آمدن چندین سرمایه‎گذار خارجی امیدوار شده‎ایم.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در ادامه بیان کرد: مدیرانی وجود دارند که می‎گویند استخدام نداریم اما می‎شنویم که چند ده نیرو را جذب کرده‎اند. به آنان می‎گویم من که برای بچه خودم نمی‎خواهم اما چرا بچه‎های مردم عام را جذب نمی‎کنید؟ می‎گویند خانواده شهید هستند ولی پیگیری که می‎کنیم متوجه می‎شویم یکی از فامیل‎های دور شهید هستند. خانواده شهدا روی سر همه ما جا دارند اما برخی مدیران به اسم این عزیزان، بستگان خودشان را جذب می کنند.

وی اضافه کرد: متأسفانه این وضعیت نابسامان وجود دارد اگر ادارات بودجه‎ای برای جذب نیرو دارند چرا از آن ۱۰۰۰ نفر قبول شده آزمون استانداری را جذب نمی‎کنند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51409

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. بسیار متشکریم لطفا پیگیری کنید

  2. خدا خیرت بده انشاالله.ما که دیگه خسته شدیم از بس دوندگی کردیم شما لطف کنید و پیگیری کنید . مطمئن باشین که تمام قبول شدگان و خانواده هاشون براتون دعا خواهند کرد…
    یا علی

  3. دست مریضاد لطفا پیگیر باشید.

  4. دکتر با صداقت و یک رنگ ما صمیمانه از جنابعالی تشکر ویژ ه داریم چون همیشه حرف حق را میزنی

  5. من هم با نظر دکتر موافقم و از ایشان تشکر میکنم

  6. با سلام .پیامدها و عوارض بیکاری باعث از بین رفتن نیروی انسانی جوان میگردد . از دکتر عزیز انتظار داریم به جد پیگیر این قضیه باشند . تا جوانان استان عزیزمان لرستان از حالت ناامیدی و سرخوردگی در بیایند و پویا و فعال گردند. تا زمانیکه در راس اموری هستیم برا ی سرزمین خودمان نهایت تلاش مثبت را انجام دهیم تا هم خودمون خشنود باشیم هم مردم دیارمان. موفق و موید باشید

  7. تا آنجایی که اطلاع دارم مدیران بدون سفارش شما نمایندگان محترم جرئت بکارگیری کسی ندارند. اگر تخلف و فامیل بازی کرده اند چرا برخورد نکرده اید

  8. سلام
    جناب دکتر خواهشمندم هرچه زودتر تکلیف این آزمون استخدامی را روشن کنید، باور کنید این بلاتکلیفی با افسردگی قبول شدگان
    و اساب ناراحتی خانواده ها شده است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.