تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

کورانی فر : رئیس جمهور هفته آینده به لرستان سفر می کند

  • کد خبر : 51539
  • 21 خرداد 1393 - 17:36

  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان از برنامه ریزی برای میزبانی سفر رئیس جمهوری به استان خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز ؛ علی کورانی فر در گفتگو مهر اظهار داشت: استان لرستان طی دو هفته گذشته شاهد سفرهای معاون اول و معاون اجرایی رئیس جمهوری به استان بود که خوشبختانه دستاوردهای […]

1-510

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان از برنامه ریزی برای میزبانی سفر رئیس جمهوری به استان خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ علی کورانی فر در گفتگو مهر اظهار داشت: استان لرستان طی دو هفته گذشته شاهد سفرهای معاون اول و معاون اجرایی رئیس جمهوری به استان بود که خوشبختانه دستاوردهای خوبی برای لرستان به همراه داشت.

وی عنوان کرد: به دنبال سفرهای معاونان رئیس جمهوری به لرستان و انتقال مسائل و چالشهای استان برنامه ریزی برای سفر رئیس جمهوری طی هفته آینده به استان صورت گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با بیان اینکه این سفر به منظور طرح مسائل استان و ایجاد فضایی برای بررسی مشکلات و مطالبات مردم برگزار می شود، ادامه داد: با توجه به نگاه مثبت دولت تدبیر و امید و پیگیریهای مسئولان دولت یازدهم سفر رئیس جمهوری به استان به طور قطع حامل دستاوردهای مهمی در مسیر توسعه لرستان خواهد بود.

کورانی با اشاره به فضای مطلوب استان در زمینه جذب سرمایه گذاری و تعامل و همراهی مدیران اجرایی و نمایندگان استان بیان داشت: همچنین با پیگیریهای صورت گرفته توسط مدیریت ارشد استان حرکت های خوبی در مسیر جذب سرمایه گذار به لرستان آغاز و تاکنون در این زمینه گام های مهمی برداشته شده است.

وی با اشاره به جلسه مشترک مسئولان استان با سازمان های اقتصادی توسعه ای کشور که روز گذشته با حضور معاون اجرایی رئیس جمهوری برگزار شد افزود: در این جلسه مباحث خوبی مطرح و قولهای جدی برای مشارکت این سازمانها در پروژه ها و طرح های استان داده شد که امیدواریم بازخورد این جلسه را مصوبات نهایی سفر رئیس جمهوری به استان مشاهده کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با بیان اینکه جلسات کارشناسی لازم برای تدوین پیشنهادات مورد نظر به منظور طرح در سفر رئیس جمهوری برگزار شده است، یادآور شد: همچنین تلاش جدی مدیریت ارشد استان برای جذب هلدینگهای بزرگ سرمایه گذاری به منظور فعالیت در استان از دیگر اقدامات مثبت صورت گرفته است که به طور قطع اثرات مثبت ناشی از این حرکت های مهم را در آینده خواهیم دید.

وی برگزاری سفر رئیس جمهوری در این برهه زمانی را گامی بزرگ و فرصتی تاریخی برای توسعه استان دانست و بیان داشت: امیدواریم با تصویب مصوبات زیرساختی شاهد تسریع در روند توسعه استان باشیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51539

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 23در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۳
  1. با تشکر از مسئولین محترم استان
    امید است که این سفر سرآغاز تحولی در راستای توسعه همه جانبه استان باشد
    ان شاء الله

  2. با سلام خدمت مدیران استان وخوشامد به رئیس جمهور محترم
    بزرگان کاری کنید که ساخت طرحهای مهمی مثل معشوره علاوه بر برکات بعدی خیرش به شرکتهای لرستانی برسد
    مردم لرستان را سهامدار پروژه ها قراردهید با جذب سرمایه هایشاندر کنار هلدینگها
    حق غصب شده لرستان را از رئیس جمهور محترم روحانی مطالبه کنید
    از افراد نامه بدست که معمولا خواسته های بخسی دارند تقاضا میشود بخاطر رسیدن به خواسته های بزرگ از خواسته های گدایانه شان صرف نظر کنند

  3. امیداست نماینده محترم ازاین فرصت جهت پیشبردتوسعه شهرستان کوهدشت استفاده نماید.

  4. آقای کورانی فر ببینیم از این سفر ریئس جمهور به استان برای حل مشکلات بیکاری کوهدشت چکار میکنید منتظرییم؟

  5. با سلام خدمت مسئولین متعهد وتلاشگر اینجانب از« پذیرفته شدگان جامع امور مالیاتی کشور »که در سال۹۱برگزار شدهستیم وتا کنون همچنان بعد از گذشت این مدت طولانی بلاتکلیف مانده ایم این در حالی است که تعداد کمی از این پذیرفته شدگان ۵ماه است که مشغول به کار هستندوبقیه سرگردان و بلاتکلیف هستیم.(((امید است با سفر ریاست جمهوری پیگیری لازم جهت جذب نیروها انجام شود))) این در حالی است که در چنین موردی با سفر ریاست جمهوری به استان سیستان مسئولین استانداری پیگیری لازم برای جذب نیروهای استان انجام داده و مثمر ثمر واقع شده ودر همان روز مسئولین دولتی قول همکاری داده اند وانتظار ما از حضرت عالی به عنوان معاون توسعه نیروی انسانی استانداری پیگیری جهت رفع موانع در جهت جذب این نیروها باشید.
    قبلاً از زحمات حضرت عالی کمال تشکر دارم.

  6. نمیشودخوشحال نبودازاینکه یک نفردردآشنادرموضعی قرارگرفته که امکان اشتغال برای استان وشهرستان “بی کار”مان سهل الوصول ترمینمایدونبایدفراموش کردکه اغلب این رفت وآمدها بایدو”شاید”که دررتق وفتق این مهم باشدونمیتوان بیمناک نبودکه نکندناخواسته و”ناخاسته”/این نیزبگذرد/…خسته نباشدبه جناب کورانی ازقلم نمی افتد…تاچه افتد.درود

  7. با سلام
    امیدواریم که سفر رئیس جمهور به استان فرصت مناسبی باشد برای حل مشکلات استان نه انتصابهای سیاسی ؟

  8. مطمئن باشین بازم میان طبق سفرهای قبلی چهار تا مصوبه کاغذی میزارن و میرن
    یه قانون شده از زمان اقای رفسنجانی به اینور تا بوده همین بوده
    وسلام

  9. امیدواریم سفر ایشان سر منشع خیر و برکت فراوانی برای استان لرستان گردد
    انشاء اله که پتروشیمی ، کارخانه سیمان و … کوهدشت که از مطالبات مردم این خطه است مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

  10. زنده باد کورانی فر عزیز

  11. از استاندار فعال ، کوشا و دردآشنای استان و نمایندگان همراه و هم طیف دولت تدبیر و امید سپاسگزاریم.و به آن ها دست مریزاد می گوییم.امیدوارم آغازگر فصلی نوین در پویایی این استان باشند و بتوانند پتانسیل های نهفته و استعدادهای بالقوه لرستان و بالاخص شهرستان کوهدشت را فعلیت بخشند.

  12. سلام وعرض ادب – آقای کونانی از سفرریس جمهور به استان لرستان برای صحبت کردن حل مشکلات بیکاری در استان چکار میکنیدتا به فضل پروردگار شما برای دوره بعدنماینده کوهدشت هستید ما که چیزی از نماینده محترم ندیدیم انشالله (کارخانه پتروشیمی – سیمان – سد مشعوره -و غیره …..)از مطالبات مردم دفاع خواهید کرد آقای کونانی فر پیام مرا به ریس جمهور برسان- باتشکر از سایت میرملاس و بقیه همکاران عزیز خسته نباشید……………………….خدا نگهدار…………………………

  13. زنده باد آقای کونانی فر به امید موفقیت ……………………………………………

  14. ما خواستار تغییراتی در سطح استان هستیم

  15. با سلام وخسته نباشید خدمت مدیران ارشد استان لرستان مخصوصا” جناب آقای مهندس کورانی فر انشاالله با وجود نیروهای متخصصی مثل ایشان شاهد رونق اقتصادی و رفع مشکل بیکاری جوانان این استان باشیم .با تشکر

  16. ای بابا عکس جدیدی از ایشون ندارید ..این ژست دیگه به ذوق آدم میزنه…

  17. بازماندگان دولت احمدی نژاد باید بروند

  18. به کلیه دلسوزان وزحمتکشان و بویژه أقای کورانی فر خسته نباشید مى گیم خدا قوت

  19. با سلام وخسته نباشید خدمت مدیران ارشد استان لرستان مخصوصا” جناب آقای مهندس کورانی فر انشاالله با وجود نیروهای متخصصی مثل ایشان شاهد رونق اقتصادی و رفع مشکل بیکاری جوانان این استان باشیم .با تشکر

  20. باسلام خدمت برادر کورانی فر انشاا… با برنامه ریزی دقیق و اولویت بندی آنها و نیز با روشهای مناسب برای اقناع مسولان رده بالای کشور در این سفر بتوانیم از این فرصت نهایت استفاده در مسیر مصالح ملی وشکوفایی استان را داشته باشیم .

  21. انصافا مهندس کورانی فر انسان لایقی هستن ولی نکنه فکر می کنید ایشون باعث اومدن ریس جمهور هستن

  22. هر چی میخوام خوش بین باشم نمیشه…. این نیز بگذرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.