- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کورانی فر : رئیس جمهور هفته آینده به لرستان سفر می کند

1-510

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان از برنامه ریزی برای میزبانی سفر رئیس جمهوری به استان خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ علی کورانی فر در گفتگو مهر اظهار داشت: استان لرستان طی دو هفته گذشته شاهد سفرهای معاون اول و معاون اجرایی رئیس جمهوری به استان بود که خوشبختانه دستاوردهای خوبی برای لرستان به همراه داشت.

وی عنوان کرد: به دنبال سفرهای معاونان رئیس جمهوری به لرستان و انتقال مسائل و چالشهای استان برنامه ریزی برای سفر رئیس جمهوری طی هفته آینده به استان صورت گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با بیان اینکه این سفر به منظور طرح مسائل استان و ایجاد فضایی برای بررسی مشکلات و مطالبات مردم برگزار می شود، ادامه داد: با توجه به نگاه مثبت دولت تدبیر و امید و پیگیریهای مسئولان دولت یازدهم سفر رئیس جمهوری به استان به طور قطع حامل دستاوردهای مهمی در مسیر توسعه لرستان خواهد بود.

کورانی با اشاره به فضای مطلوب استان در زمینه جذب سرمایه گذاری و تعامل و همراهی مدیران اجرایی و نمایندگان استان بیان داشت: همچنین با پیگیریهای صورت گرفته توسط مدیریت ارشد استان حرکت های خوبی در مسیر جذب سرمایه گذار به لرستان آغاز و تاکنون در این زمینه گام های مهمی برداشته شده است.

وی با اشاره به جلسه مشترک مسئولان استان با سازمان های اقتصادی توسعه ای کشور که روز گذشته با حضور معاون اجرایی رئیس جمهوری برگزار شد افزود: در این جلسه مباحث خوبی مطرح و قولهای جدی برای مشارکت این سازمانها در پروژه ها و طرح های استان داده شد که امیدواریم بازخورد این جلسه را مصوبات نهایی سفر رئیس جمهوری به استان مشاهده کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با بیان اینکه جلسات کارشناسی لازم برای تدوین پیشنهادات مورد نظر به منظور طرح در سفر رئیس جمهوری برگزار شده است، یادآور شد: همچنین تلاش جدی مدیریت ارشد استان برای جذب هلدینگهای بزرگ سرمایه گذاری به منظور فعالیت در استان از دیگر اقدامات مثبت صورت گرفته است که به طور قطع اثرات مثبت ناشی از این حرکت های مهم را در آینده خواهیم دید.

وی برگزاری سفر رئیس جمهوری در این برهه زمانی را گامی بزرگ و فرصتی تاریخی برای توسعه استان دانست و بیان داشت: امیدواریم با تصویب مصوبات زیرساختی شاهد تسریع در روند توسعه استان باشیم.