تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

خودروسازی کوهدشت در جاده وعده ها متوقف شد

  • کد خبر : 51779
  • 25 خرداد 1393 - 11:01

  شهرستان کوهدشت در حالی در انتظار سفر رئیس دولت یازدهم به سر می برد که عواید چندانی از سفرهای هیئت دولت نهم و دهم به خود ندیده و همین امر چشم امید مردم را به تدبیر دولت یازدهم دوخته است. به گزارش خبرنگارمهر، چند سال از سفرهای هیئت دولت نهم و دهم به لرستان […]

 

شهرستان کوهدشت در حالی در انتظار سفر رئیس دولت یازدهم به سر می برد که عواید چندانی از سفرهای هیئت دولت نهم و دهم به خود ندیده و همین امر چشم امید مردم را به تدبیر دولت یازدهم دوخته است.

به گزارش خبرنگارمهر، چند سال از سفرهای هیئت دولت نهم و دهم به لرستان و البته شهرستان کوهدشت می گذرد، سفرهایی که هر کدام برای شهرستان محروم کوهدشت مصوباتی به دنبال داشت.

برخی از این مصوبات با هزاران خون دل کلنگ اجرا خوردند و برخی به هر دلیل لباس اجرا نپوشیدند تا مردم را همچنان منتظر نگه دارند.

این در حالی است که سفر نخست رئیس دولت یازدهم و سفر چهارم هیئت دولت به لرستان نزدیک است و هنوز مشخص نیست مصوبات سفرهای قبل که اجرایی نشدند باز جزو مصوبات این سفر خواهند بود تا با نگاه اعتبارات دولت تدبیر و امید رنگ اجرا به خود ببینند یا نه!

فرماندار کوهدشت در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار امیدواری نسبت به اینکه سفر رئیس جمهوری بانی خیر و برکت برای لرستان باشد، گفت: کوهدشت انبار غله لرستان بوده و این یک مزیت است که باید برای رفع مشکلات این شهرستان در بخش کشاورزی تدابیر جدی اندیشیده شود.

غلامرضا حمزه پور ادامه می دهد: باید در سفر هیئت دولت به کوهدشت توانمندی های بخش کشاورزی با آمار دقیق ارائه شود تا دولت مجاب شود، اعتبارات خوبی در راستای توسعه این بخش اختصاص دهد.

حمزه پور با اشاره به بحث اشتغال در کوهدشت و وضعیت بیکاری، بیان داشت: حضور رئیس جمهوری و هیئت دولت در لرستان بدون شک برکاتی برای کوهدشت در حوزه اشتغال در پی خواهد داشت.

فرماندار کوهدشت با اشاره به عدم اجرای برخی مصوبات مهم دولت عنوان کرد: مصوباتی از سفر قبلی هیئت دولت مانند کارخانه خودروسازی و احداث خط راه آهن درود – خرم آباد – کوهدشت – جنوب، راه اندازی دستگاه ایستگاه سنجش آلودگی هوا، مطالعه، طراحی و ساخت بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی و…نتوانستند اجرایی شوند.

حمزه پور گفت: برخی مصوبات سفر سوم هیئت دولت در کوهدشت البته با پیگیریهای استاندار جدی لرستان اجرایی شدند که از آن جمله می توان به تسریع در شروع عملیات اجرایی سد معشوره اشاره کرد.

وی ادامه داد: مطالعه و اجرای سامانه انتقال آب به دشت های کوهدشت، تامین اعتبارخط ۶۳ اینچ گاز خرم آباد به کوهدشت و استاندارد سازی و بهداشتی نمودن واحدهای خبازی از دیگر مصوبات اجرایی شده سفرهای قبلی هیئت دولت است.

حمزه پور همچنین از اختصاص مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال برای تجهیز و تکمیل چهارکانون عشایری توسط سازمان امورعشایر ایران و کمک به احداث سیلوی ذخیره سازی گندم توسط بخش خصوصی از محل کمک های فنی و اعتبارات نام برد که به مرحله اجرا رسیده اند.

وی اظهار امیدواری کرد هیئت دولت در سفر خود به لرستان نگاه ویژه ای به کوهدشت داشته باشد چرا که این شهر یکی از بیکارترین و کم درآمدترین شهرهای لرستان است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51779

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۱
  1. یادت به خیر شاهرخی قبادی که بدون اینکه برای مردم اظطراب ونگرانی ایجاد کنی خودت همه را پیگیری میکردی

    • ههههههههییییییییی یادت به خیر یادش به خیر یادم به خیر ههههههههییییییییی

      • بیدار شو آقا از خواب زمسانه بهار رفت تابستان آمد هنوز تو چرت خواب زمستانه ای کدوم سند همش شعار خسته نشدید کدوم نماینده برای این دهستان کاری کرد این همه جوان دارن پرپر میشن کسی بداد نمیرسه خودمون هم نمیخواهیم کاری بشه تا نماینده میاد دهستان دورش را میگیرن دنبال کارهای شخصی آیا یه نفر از کار عمرانی صحبت کرده نه بخدا مردم شما را بخدا از خواب زمستانه بیدار شید

  2. با سلام خدمت دوستان
    باید عرض کنم که دوستان خواننده این مطلب چند روز پیش خدمت اقای جوانروح مجری طرح پتروشیمی و خودرو سازی کوهدشت تماس گرفتم که ایشان این مطلب را ایراد کردند که با رفتن حاج اقا شاهرخی و عدم پیگیری بعد ازایشان و خلع ید اینجانب بعنوان مجری در ایجاد این دو طرح بزرگ عملا بفراموشی سپرده شدند واقای جوانروح گلایه های زیادی از دست اندکاران شهرستان در به ثمر ننشستن این موارد داشتند

  3. باید عرض کنم جای سیروس ابراهیمی مغز متفکر و میدان گردان کوهدشت خالیست امیدواریم این ابرمرد سیاس کوهدشتی دوباره با جسارت و شجاعت خود به میدان سیاست برگردد تا مردم دوباره اقتدار را در کوهدشت ببینند

  4. شاید قسمت نیستش که به دنیای صنعت وارد بشویم . آره من هم موافقم واز اونهاییکه این دو طرح بزرگ پتروشیمی و خودروسازی را پیگیری میکردن تشکر کنم و خواهش کنم که اگه میتونن به هر طریقی که شده کوتاه نیان و تلاش خود را مضاعف نمایند . با شکوفا شدن این دو صنعت خیلی چیزها عوض میشه

  5. نمیدونم این به به و چه چه ها برای چیست؟ اگه شاهرخی ها و سیروس ابراهیمی ها خوب بودند الان وضعیت کوهدشت این نبود.

  6. باسلام‏ ‏ودرود‏ ‏فروان‏ ‏به‏ ‏همه‏ ‏مردم‏ ‏نجیب‏ ‏کوهدشت‏ ‏‏ ‏بویژه‏ ‏مسئولین‏ ‏دلسوز‏ ‏این‏ ‏خطه‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏مرکز‏ ‏استان‏ ‏ودیگر‏ ‏نقاط‏ ‏کشور‏ ‏عزیزایران‏ ‏مشغول‏ ‏خدمت‏ ‏هستند‏ ‏وبی‏ ‏شک‏ ‏جزءبهترین‏ ‏متعهدترین‏ ‏مسئولین‏ ‏نظام‏ ‏هستند‏ ‏.
    در‏ ‏هیچ‏ ‏دوره‏ ‏ای‏ ‏به‏ ‏اندازه‏ ‏این‏ ‏دوره‏ ‏چنین‏ ‏فرصتی‏ ‏برای‏ ‏کوهدشت‏ ‏فراهم‏ ‏نبوده‏ ‏لذاهمه‏ ‏این‏ ‏عزیزان‏ ‏ودر‏ ‏رأس‏ ‏آنان‏ ‏نماینده‏ ‏پرکار‏و ‏فعال‏ ‏‏ ‏شهرستان‏ ‏حناب‏ ‏آقای‏ ‏ملکشاهی‏ ‏باید‏ ‏فرصت‏ ‏راغنیمت‏ ‏بشمارند‏ ‏وبا‏ ‏سماجت‏ ‏فروان‏ ‏اول‏ ‏سفر‏ ‏شخص‏ ‏ریس‏ ‏جمهور‏ ‏محترم‏ ‏رابه‏ ‏شهرستان‏ ‏کوهدشت‏ ‏قطعی‏ ‏نمایند‏ ‏وبعد‏ ‏خواسته‏ ‏های‏ ‏معقولی‏ ‏ازایشان‏ ‏مطالبه‏ ‏نمایند‏ ‏وازهرگونه‏ ‏خواسته‏ ‏های‏ ‏نامعقول‏ ‏سیاسی‏ ‏خود‏ ‏داری‏ ‏نمایند‏ ‏.قطعا‏ ‏ایجاد‏ ‏وساخت‏ ‏کارخانه‏ ‏خودروسازی‏ ،‏پتروشیمی‏ ‏،‏ ‏احداث‏ ‏راه‏ ‏آهن‏ ‏خرم‏ ‏آباد‏ ‏کوهدشت‏ ‏اندیمشک‏ ‏‏ ‏تسریع‏ ‏در‏ ‏احداث‏ ‏سد‏ ‏جنجالی‏ ‏معشوقه‏ ‏می‏ ‏تواند‏ ‏بهترین‏ ‏این‏ ‏خواسته‏ ‏ها‏ ‏باشد‏ ‏.مواظب‏ ‏باشیم‏ ‏که‏ ‏هر‏ ‏خواسته‏ ‏سیاسی‏ ‏دیگری‏ ‏به‏ ‏قیمت‏ ‏معاوضه‏ ‏یا‏ ‏ازدست‏ ‏دادن‏ ‏این‏ ‏امکانات‏ ‏وخواسته‏ ‏های‏ ‏اقتصادی‏ ‏می‏ ‏شود‏ ‏.تغییرات‏ ‏مدیریتی‏ ‏خودبخود‏ ‏انجام‏ ‏می‏ ‏گیرد‏ ‏ونیازی‏ ‏به‏ ‏طرح‏ ‏کردن‏ ‏در‏ ‏محضر‏ ‏ریس‏ ‏جمهور‏ ‏ندارد‏ ‏.امیدوارم‏ ‏تمام‏ ‏مسولین‏ ‏شهرستان‏ ‏از‏ ‏قدرت‏ ‏چانه‏ ‏زنی‏ ‏خود‏ ‏برای‏ ‏فراهم‏ ‏نمودن‏ ‏سفر‏ ‏ریس‏ ‏جمهور‏ ‏به‏ ‏کوهدشت‏ ‏تشنه‏ ‏وفقیروبیکاراستفاده‏ ‏نمایند

  7. کارخانه‏ ‏مازرااتی‏ ‏وبوگاتی‏ ‏کوهدشت‏ ‏تعطیل‏ ‏شد

    • خوب قرار شده پورشه بزنن دیگه. خسته شدیم از بس مازراتی و بوگاتی سوار شدیم. خیلی ناسپاسید. هر کاری براتون می کنن ایراد میگیرید.

  8. بچه های کوهدشت نوراباد از ان دیارها رخت سفر ببندید بیاید شهرهای پیشرفته تر
    خوب شدن این دوشهر به عمر جوونی ما قد نمیده
    من که بار سفر بستم رفتم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.