- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سفر معاون رئیس جمهور در امور بانوان به لرستان

 

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان از سفر معاون رئیس جمهور در امور بانوان به این استان خبر داد.

به گزارش  میرملاس نیوز به نقل از فارس، لیلا سلاحورزی در جلسه مشارکت بانوان لرستانی در استقبال از رئیس جمهور که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: هدف گردهمایی به دلیل استقبال و شرکت در جلسات خانم آرامی مشاور دفتر رئیس جمهور و سرکار خانم ملاوردی، معاون رئیس جمهور در امور بانوان است.

وی، طرح‏هایی که در سفر رئیس جمهور به وی ارائه می‎شود را طرح‌های خانوادگی، فرهنگی، اجتماعی، مشکلات در حوزه زنان لرستانی و… عنوان کرد و ادامه داد: سفر این دو مسئول از روز دوشنبه به لرستان آغاز می‌شود و تا روز پنج‎شنبه که رئیس جمهور به لرستان سفر می‎کند، ادامه خواهد داشت.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‏های سفر معاون رئیس جمهور در امور بانوان به استان لرستان بازدید از نمایشگاه‏های دستاوردهای بانوان لرستانی است.

سلاحورزی، دیدار با استاندار لرستان، دیدار با خانواده‌های شهدا، تجلیل از زنان ورزشکار، تجلیل از زنان کارآفرین، نشست با بانوان شهرستان بروجرد را  از جمله برنامه‏های دیگر این سفر عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه جمع‏بندی این جلسات برای رفع مشکلات زنان در استان لرستان به حوزه ریاست جمهوری جهت بررسی ارائه می‏شود، عنوان کرد: با برنامه‎ریزی‏های صورت گرفته، استان لرستان اواخر هفته جاری میزبان پنجمین سفر هیئت دولت به این استان است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با بیان اینکه معاون رئیس جمهور در امور بانوان به لرستان سفر می‏کند، از تلاش‏های شبانه‏روزی استاندار لرستان و سایر مسئولان این استان به دلیل سفر زودهنگام رئیس جمهور به استان لرستان تقدیر و اضافه کرد: استان لرستان یازدهمین استانی است که قرار شده، رئیس جمهور به آن سفر کند، اما با تلاش‏های استاندار و سایر مسئولان، رئیس جمهور در هفته جاری به لرستان سفر می‏کند.

سلاحورزی ابراز کرد: به نمایندگی از بانوان استان لرستان از هر قشری یک بانو، مشکلات و ظرفیت‏های حوزه خود را با معاون رئیس جمهور در حوزه بانوان بیان می‏کند.

این مسئول بیان داشت: انتظار ما از بانوان لرستانی استقبال خوب و بی‎نظیر آنها در برنامه‎های پیش‏بینی شده سفر رئیس جمهور به استان لرستان است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان تأکید کرد: انتظار مردم لرستان به ویژه بانوان بااستعداد این استان حمایت ویژه رئیس جمهور از آن‏ها است، چراکه مردم لرستان بیشترین رأی خود را در انتخابات سال گذشته به حجت‌الاسلام روحانی داده‏اند.

وی در پایان گفت: دولت تدبیر و امید نباید استان لرستان را در تصمیم‏گیری‏های خود مانند استان‏های برخوردار نگاه کند.