تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

مطالبات مردم در سفر رییس جمهوری به لرستان به صورت ویژه پیگیری می شود

  • کد خبر : 51785
  • 25 خرداد 1393 - 11:11

  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: با توجه به سفر احتمالی رییس جمهوری به لرستان طی هفته جاری، مطالبات مردم و مسوولان این استان به صورت ویژه پیگیری خواهد شد. به گزارش میرملاس نیوز، علی کورانی فر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی چگونگی تامین خوراک پتروشیمی، […]

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: با توجه به سفر احتمالی رییس جمهوری به لرستان طی هفته جاری، مطالبات مردم و مسوولان این استان به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

به گزارش میرملاس نیوز، علی کورانی فر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی چگونگی تامین خوراک پتروشیمی، تخصیص منابع آبی و موضوع آزمون استخدامی استانداری استان به صورت ویژه با حضور دکتر روحانی بررسی خواهد شد.

وی اظهار داشت: حضور فعال و هرچه بیشتر هلدینگ های سرمایه گذاری وابسته به وزارتخانه ها در لرستان و پیشنهاد ردیف مستقل برای توسعه استان نیز از دیگر رویکردهای سفر دکتر روحانی به لرستان است.

وی اظهار داشت: به طور قطع این سفر و تصمیم های حاصل ازآن موجب رونق و توسعه هرچه بیشتر اقتصادی و فرهنگی استان خواهد شد.

وی با اشاره به جدیت دولت یازدهم در بررسی و رفع مشکلات استانهای محروم تصریح کرد: تاریخ دقیق سفر رییس جمهوری به لرستان مشخص نشده و به احتمال زیاد این سفر یکروزه یا دو روزه بوده و پایان هفته جاری صورت می گیرد.

وی در خصوص سفرشهرستانی دکتر روحانی نیز گفت: تاکنون برنامه ای مبنی بر سفر شهرستانی وی اعلام نشده اما سخنرانی رییس جمهوری در میان مردم خرم آباد در محل ورزشگاه تختی دور از انتظار نخواهد بود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. با‏ ‏سلام‏ ‏خدمت‏ ‏جناب‏ ‏آقای‏ ‏کورانی‏ ‏معاون‏ ‏محترم‏ ‏استاندار‏ ‏.سفر‏ ‏ریس‏ ‏جمهور‏ به‏ ‏کوهدشت‏ ‏‏با‏ ‏توجه‏ ‏به‏ ‏عمق‏ ‏محرومیت‏‏ ‏این ‏شهرستان‏ ‏‏ و‏بخش‏ ‏های‏ ‏تابعه‏ ‏ونیز‏ ‏شهرستان‏ ‏رومشکان‏ ‏‏ ‏یک‏ ‏‏ ‏تکلیف‏ ‏واجبی‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏بر‏ ‏دوش‏ ‏شما‏ ‏ودیگر‏ ‏مسولین‏ ‏کوهدشتی‏ ‏در‏ ‏مرکز‏ ‏استان‏ ‏است.مردم‏ ‏نجیب‏ ‏ومحروم‏ ‏این‏ ‏خطه‏ ‏چشم‏ ‏انتظار‏ ‏شخص‏ ‏ریس‏ ‏جمهور‏ ‏محترم‏ ‏هستند‏ ‏که‏ ‏با‏ ‏رایزنی‏ ‏ولابی‏ ‏شما‏ ‏عزیزان‏ ‏قطعا‏ ‏‏ ‏این‏ ‏خواسته‏ ‏محقق‏ ‏ومیسر‏ ‏خواهدشد

  2. با سلام خدمت مسئولین متعهد وتلاشگر اینجانب از« پذیرفته شدگان جامع امور مالیاتی کشور »که در سال۹۱برگزار شدهستیم وتا کنون همچنان بعد از گذشت این مدت طولانی بلاتکلیف مانده ایم این در حالی است که تعداد کمی از این پذیرفته شدگان ۵ماه است مشغول به کار هستندوبقیه سرگردان و بلاتکلیف هستیم.(((امید است با سفر ریاست جمهوری پیگیری لازم جهت جذب نیروها انجام شود))) این در حالی است که در چنین موردی با سفر ریاست جمهوری به استان سیستان مسئولین استانداری پیگیری لازم برای جذب نیروهای استان انجام داده و مثمر ثمر واقع شده ودر همان روز مسئولین دولتی قول همکاری داده اند وانتظار ما از حضرت عالی به عنوان معاون توسعه نیروی انسانی استانداری پیگیری جهت رفع موانع در جهت جذب این نیروها باشید.
    باتوجه به اینکه استان لرستان بالاترین آمار بیکاری را درکشور دارد ،این پیگیری جدی مسئولان را می طلبد.
    قبلاً از زحمات حضرت عالی کمال تشکر دارم.

  3. با‏ ‏سلام‏ ‏خدمت‏ ‏جناب‏ ‏آقای‏ ‏کورانی‏ فر
    امیدوارم که بتوانید مطالبات مردم کوهدشت رو پیگیری نمایید که با وجود تجربه و تلاش شما کاری دور از انتظار نیست.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.