تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

چاپ ۳۰ عنوان کتاب در لرستان

  • کد خبر : 51790
  • 25 خرداد 1393 - 11:18

    معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از چاپ ۳۰ عنوان کتاب در سه ماه‌ اول سال‎جاری در این استان خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، امان‎اللهی بهاروند با اعلام این خبر افزود: در راستای حمایت از کتاب و کتابخوانی و حمایت از نویسندگان و مولفان […]

 

 

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از چاپ ۳۰ عنوان کتاب در سه ماه‌ اول سال‎جاری در این استان خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، امان‎اللهی بهاروند با اعلام این خبر افزود: در راستای حمایت از کتاب و کتابخوانی و حمایت از نویسندگان و مولفان و ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این تعداد عنوان کتاب از ابتدای سال‎جاری تاکنون به چاپ رسیده است.

وی اظهار کرد: کتاب‌های به چاپ رسیده در راستای موضوعات دینی و مذهبی، ادبی، رمان، عکس، اجتماعی، علمی، پژوهشی، تاریخی فرهنگی و هنری، کودک، شعر و قصه هستند.

بهاروند تصریح کرد: در این دوره کتب ارزشمندی در حوزه پژوهش در تاریخ لرستان و همچنین مفاهیم آموزشی به چاپ رسیده است.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: هر کدام از این عناوین با تیراژ بین یک تا ۳۰۰۰ نسخه منتشر شده است.

وی با توجه به اینکه تعداد کتاب چاپ شده نسبت به دوره مشابه سال قبل، رشد ۳۰ درصدی داشته، پیش‎بینی کرد: تعداد کتاب‌های این اداره کل تا پایان سال به ۱۰۰ عنوان برسد.

بهاروند در پایان گفت: پس از چاپ و انتشار هر کتاب چند عنوان به کتابخانه ملی و یک نسخه نیز به خانه کتاب ارسال می‌شود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51790

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.