تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

دروازه‌بان لرستانی تیم امید در فهرست مازاد نفت

  • کد خبر : 5184
  • 15 خرداد 1391 - 20:13

مدیرعامل باشگاه نفت تهران خبر داد: دروازه‌بان لرستانی تیم امید در فهرست مازاد نفت مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: علی بیرانوند به‏علت رعایت نکردن اخلاق حرفه‌ای در فهرست مازاد تیم ما قرار گرفت. به گزارش میرملاس نیوز؛ منصور قنبرزاده اظهار داشت: باشگاه نفت تهران در کنار اخلاق و مرام ورزشی و پهلوانی به اخلاق حرفه‌ای […]

مدیرعامل باشگاه نفت تهران خبر داد:

دروازه‌بان لرستانی تیم امید در فهرست مازاد نفت

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: علی بیرانوند به‏علت رعایت نکردن اخلاق حرفه‌ای در فهرست مازاد تیم ما قرار گرفت.

به گزارش میرملاس نیوز؛ منصور قنبرزاده اظهار داشت: باشگاه نفت تهران در کنار اخلاق و مرام ورزشی و پهلوانی به اخلاق حرفه‌ای فوتبال کاملا پایبند است. ما به جوانان میدان می‌دهیم و همواره شایسته‌سالاری را در دستور کار خود در باشگاه نفت تهران قرار داده‌ایم اما برخی از باشگاه‌های بزرگ و پرطرفدار تهرانی متاسفانه برخلاف تمام شعارهایی که می‌دهند به اخلاق حرفه‌ای پایبند نیستند.

وی ادامه داد: متاسفانه نماینده یکی از باشگاه‌های بزرگ و پرطرفدار تهرانی در اردوی تیم امید با علی بیرانوند دروازه‌بان تیم امید که با باشگاه نفت تهران قرارداد سه ساله دارد مذاکره کرده است. این مسئله به دور از اخلاق حرفه‌ای فوتبال است زیرا باشگاهی اگر بازیکنی را مد نظر دارد نباید به طور مستقیم با بازیکن صحبت کند بلکه باید با باشگاه آن بازیکن مذاکره شود. این از اصول اولیه اخلاق حرفه‌ای در فوتبال است.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران تصریح کرد: با علی بیرانوند هم برخورد کردم و به او گفتم شما که با ما قرارداد سه ساله داشتید نباید به طور سرخود و بدون آگاهی مسوولان باشگاه با نماینده یک باشگاه دیگر مذاکره می‌کردید. به‏علت همین رفتار غیر حرفه‌ای و عدم رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای فوتبال ما این دروازه‌بان را در فهرست بازیکنان مازاد خود قرار دادیم.

قنبرزاده تاکید کرد: اگر آن باشگاه پرطرفدار هم خواهان جذب بیرانوند است باید با ما مذاکره کند. در هر صورت به دلیل عدم رعایت اخلاق حرفه‌ای بیرانوند دروازه‌بان تیم امید را در فهرست مازاد خود قرار دادیم. من در اصول مدیریت با هیچ کس تعارف ندارم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=5184

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.