تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

گزارش تصویری / جشن نیمه ی شعبان “کوهدشتی های مقیم تهران”

  • کد خبر : 51859
  • 26 خرداد 1393 - 14:17

عکاس : نیرومند رومیانی / میرملاس نیوز

0 (1)

 

 

0 (6)

 

 

 0 (4)

 

 

0 (7)

 

 

0 (9)

 

 

 

0 (8)

 

 

 

0 (17)

 


 

0 (3)

 

 

 0 (14)

 

  

0 (13)

 

 

 

0 (18)

 

 

 

0 (16)

 

  

0 (10)

 

 

0 (11)

 

 

عکاس : نیرومند رومیانی / میرملاس نیوز 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51859

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 75در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷۵
  1. حرکت خوبی است تمام شهرستانی های مقیم پایتخت دارای یک مکان وتشکیلات منسجمی هستند که می تواند منشأخدمات برای شهر خود باشند .انجمن کوهدشتی های مقیم تهران هم از این نوع تشکیلات وبه اصطلاح ان جی یو ست وبا حضور شخصیت های مطرحی چون جناب مهندس اسماعیل دوستی عضو شورای شهر تهران ،مهندس کرمرضا پیریایی(استاندار سابق قم) ،دکتر عباسی فر (حقوقدان وعضو سابق شورای نگهبان)دکتر محمد زاده (معاون سابق ریس جمهور و وزارت ارشاد)دکتر محمدجواد رضایی (عضو جهاد دانشگاهی تهران )ودیگر اساتید گرانقدر دانشگاه و…می توانند منشأ خدمات زیادی برای شهرستان محروم کوهدشت باشند.

    • خدمت به شهرستان کوهدشت؟ به همین خیال باش همشهری. من حدس میزنم تعدادی از همین ها برا انتخابات های بعدی میان و این هم همچون تمام حرکات قبلی که دیدم انتخاباتی باشه. امیدوارم که این یکبار اشتباه کرده باشم(البته همیشه همین جمله رو بخودم گفتم که باز برگشتم سره خط). البته اگه میرملاس نظرمو سانسور نکنه

    • با دکتر رضایی کار نداریم
      اما لطفا میشه خدمات سایر آقایون که خوشبختانه صاحب منصب بوده وهستند رو برای کوهدشت نام ببرید؟!

  2. درود برهمه کسانی که زمینه فراهم آوردن چنین مراسمی در پایتخت را ایجاد کردند و و خسته نباشید و تبریک به همه همشهریان عزیزم در تهران که با حضور خود این محفل را گرم و صمیمی کردن

  3. عکس های جالبی بود درود بر بانیان این همایش

  4. قابل توجه همشهریهای ی عزیزم
    که معاونت تعزیرات حکومتی کشوردکتر جمشید نیز کوهدشتی می باشند

  5. بفرمائید بازدهی این گونه جلسات به جز صرف هزینه های کلان و بی جا چیست ؟؟؟
    اگر هرکس از اینها خدا را به یاد داشته باشند و مردم کوهدشت به نظرم بهتر میتوانند دفاع کنند تا اینکه دور هم جمع شده و بساطی رو پهن کنن برا خودشون …
    ما مردم کوهدشت به خدا امید داریم ….

    • اخیراً شاهد بودیم که قوم لر مورد تمسخر عده ای قرار گرفته که این مراسمات جهت فرهنگ سازی و شناساندن فرهنگ و سنت و زبان ما نه تنها مفید است بلکه تداوم آن نیاز است.

      • ما وکیل نمیخواهیم .خومان هم این حضرات را میشناسیم هم زبان برای گفتن داریم به خودتان زحمت ندهید .بعدش مگر فقط کوهدشت لر هستن که باید در جواب تمسخر همایش بگیرن مردم کوهدشت دیگر فریب شما نخواهند خورد دیدید که چه جوابهایی بهتان دادند .

  6. برادرانی تَر و فِرز از «چین» بیاوریم
    (نامه ای به برادران مقیم مرکز)
    به راستی هیبت آبادانی و عمران هر گوشه ای از این شهر(کوهدشت) که چشم منافقِ مزدور را کور کرده و صد البته در ظرف تماشای مسلمانان این دیار نمی گنجد، کارکدام متولّیِ دلسوز و هم شهری مرکز نشین است ؟؟؟!!!
    بی آن که توطئه ی افزودن چاله ای بر چاله های تا دندان مسلح شهر همیشه سربلندم در سر پرورانده باشم یا خدای نکرده قصد دستکاری حقایق تلخ، مرا از راه به در برده باشد، و یا حتی خواسته باشم با تعابیر ناشایست و نابجا، زخم تازه ای بر پیشانی پُر چین شهرم بیاویزم، می خواهم برادران سیاسی و محترم شهرم و صد البته همان مقیمان مرکز را به صراط مستقیم و البته مغفولی راهنمایی کنم تا شاید ذخیره ی سعادت اخروی شان شود:
    هر بار، با تورّق تاریخی که هم به سن و سال من پیوند خورده است و هم به گره کوربختی همشهریان نازنینم، چیزی جز تاریک و روشن «برادرکُشی» سیاسیون شهرم دستگیرم نمی شود. سیاسیون محترمی که جز به روزشمار معکوس عزل یا نصب خود نیندیشیده اند و از عاطل و باطل بودن خیل جوانانی که گرده هایشان بستر ترقی این و آن بوده است، حتی هراسی خداپسندانه نیز به دل راه نداده اند. آری این همه جوان که یقه ی روز و شب را به امید اندک طراوت و بهبودی چسبیده اند و نمی یابند، برادران تنی و ناتنی شما هستند که حالاآستین تان را به فاصله ی فرسنگها از شرشان رهانیده اید وبه برکت نام و نانی، و لمیده بر بستری از سرخوشی آمیخته با تواضع، با عناوین ریز و درشت گردهمایی و هم افزایی و… ، زخمشان را ریش می کنید و قهقهه ی مستانه تان را طلبکارانه به رخشان می کشید.
    برادران مقیم مرکز! هر چند که ناگفته پیداست برخی از شما نیز از دردی و داغی گریختید و نماندید، اما یقین بدانید که امروز، چهره ی خراش خورده ی جوانان این شهر که تحصیلات و توش و توان هر کدام از آن ها فراتر از تصور من و شماست، با تبسم صورتِ آفتاب ندیده ی شما ترمیم نمی شود. آیا هرگز به این فکر کرده اید که شاید ارتفاع غرور جماعتی که وانفسای هر روزشان لقمه نانی است، از ارتفاع شوکت و شأن شما بالاتر است؟ آیا تمام تلاشتان هنگام صدارت و مسندنشینی، مصروف این نبوده و نیست که سر از تیر و ترکش دیدار و درمان همشهریان تان بدزدید؟ حالا آفتاب از کدام سمت برآمده است که سنگ برادری به سینه می زنید و ندای همدردی سر می دهید؟!
    شما را به خداوندی خدا و عزت مستدامتان سوگند می دهیم که همین مجال اندک و فرجه ی فراغتی را که به دست آورده اید، صرف درمان دردهایی که میتوانستید و نکردید، نفرمایید و سرِ این کیسه ی ارادت فصلی خود را این هوا شُل نکنید که مردم این دیار، ادبیات فاخری که امتنان و شکرگزاری از شما را بشاید، در چنته ندارند و در فاصله ی این همه سال دوری از شما مرکز نشینان، لکنت زبان گرفته اند.
    رصد کردن ژست های نازنین شما در وبسایت ها – آن هم با عنوان گردهمایی مقیمان مرکز- نه چیــــزی بر اندوخته های این دیار فراموش می افزاید نه رنگ و روی کسالت دیرین آن را عوض می کند. منِ نوعی سخت درمانده ام که شما روز و روزگار این جماعتِ تا خرخره گرفتار را چگونه تصور کرده اید که تازگی ها به صرافت افتاده اید که نقشه ی ترمیم آن را با فتوشاپ خوش خلقی و دمکراتیک بودنتان ترسیم کنید؟!
    بدانید و بدانید که کج خٌلقی من در این نوشتار، عصــــاره ی تمام تلخی های مهلـــکی ست که مسبب اصلی آن بی توجهی و خودبزرگ بینی شما همشهریان محترمی ست که بر مسند قدرت و منشأ برکت نشسته بودید و نکردید کاری که این مردمان را به کار آید…

    • حرف دل را مارازدی آفرین بر بینش و مرامت .کاش اضافه می کردید هزینه های این همایش را از کجا آورده اید وهستند در شهر شما کسانی که نیازمندند! کاش میشد همایش دستگیری وکمک به چند جوان برای ازدواج در شهرتان می گرفتید!سئوال می کردیدکه در همایش شما جوانان رنجورکوهدشتی جویای کار آواره خیابانها ومیادین تهران هم شرکت داشتند؟!آیا همایشتان دردی از دردهای کهنه شهرتان را دوا می کند ؟خدای ناکرده همایشتان برای پزدادن و شیک پوشیتان نباشد؟!مخالف برگزاری همایش وگردهمایی نیستییم اما اولویتها را نباید فراموش کرد دردهای زیادی همچنان که دوستمان با احساس دردمندیش مطرح کرده اند شهرما دارد نگذارید در مورد شما بگویند” کجا دانند حال مارا سبک باران ساحلها”

  7. از برادر عکاس ما که این صحنه را به تصویر کشیده است تشکر می کنیم

  8. احسن برشهروندمقیم کوهدشت کیف کردن مرکز نشینا فقط دردکوهدشتیارو زیاد میکند

  9. کار خوبی است ولی چگونه ما متوجه بشویم اطلاع رسانیشون ضعیف است یا اینکه از قصد نمی خوان کسی که ضعیفتره تو این جلسه باشد

    • برای اعضای انجمن که شماره های تماسشون در اختیار انجمن بود پیام داده شد و از شبکه های اجتماعی نیز اطلاع رسانی شد. محدودیتی وجود نداشت و اقشار مختلف در این مراسم حضور داشتن.

  10. باسلام کار خوبی هستش ولی اطلاع رسانی ندارند چند وقت پیش هم جلسه ای داشتند بانیان این کار معلوم نیست چه کسانی هستند ماهم دوست داریم در این گردهمایی شرکت یا مشارکت در همه زمینه ای داشته باشیم که تا به حال نبوده باید یاد بگیریم وفاق و همدلی را از شهرهای دیگر امید به این دوستان که بانی هستند این مطالب برسد

    • به زودی با راه اندازی سایت انجمن این مشکل حل خواهد شد. در ضمن اطلاع رسانی از طریق پیامک برای اعضای انجمن و سایت های اجتماعی انجام می شود.

  11. سلام بر تمامی همشهریان بزرگوار و نازنینم که با سخاوتمندی خودشان هربار یکی از همشهریان خومان را بادبادک وار بر آن بلندای مسند خالی سیاست می نشانیم آری دوستان همچین تجمعاتی از ابعادی مفید و از ابعاد بیشتری مثمر ثمر نیست چون که من نوعی که در این مراسم شرکت کردم بسیار آزرده شدم چون که:

    نماینده ایلامی الاصل شهرمان رفته بود آن بالا و می گفت من از جناب آقای مهندس “…” تشکر می کنم(آخه من نمیدونم کی مهندسی اش را گرفته) به خاطر اینکه به خاطر مشغله زیاد(آن هم روز تعطیل رسمی جمعه و نیمه شعبان) حمع مارا از وجود خودشان بهره مند کردند آری دوستان آقای … اومده بود که من ندانستم علتش چه بود و برای چه آمده بود از بیکاری جوانان کوهدشتی از جاله جوله های داخل شهر از نبود کارخانجات داخل شهر هیچی نگفتند و خودشان از خودشان راضی از امام زمان امام عدل و برابری حرف زدند اری دوستان ما ها ابزاری در دست اینان تبدیل شده ام که بادبادک وجودشان را باد می کنیم وگرنه اینا رو به زندگی در تهران چی ؟ از آقای دکتر اردشیر گراوند-آقای کرم دوستی -آقای علیپور و جناب آقای دکتر طولابی بزرگوار هم بسیار بسیار تشکر می کنم …جوان به اسیری رفته مقیم تهران

    ای به اصطلاح سیاسیون بترسید از حق ضایع شده همشهریانی که به شما رای دادند تبلیغ کردند من که راضی نیستم

  12. ما وصله ی ناجور روزگاریم…. دستان خود را به سختی بر خراش دیوار کلان شهرها بند کنیم که چه؟؟؟ اصیل می مانیم؟ با پوشیدن لباس سنتی نیاکان در بین مردمی که ما را به سخره می گیرند…برادران مقیم پایتخت اگر توانستید با این پایتخت نشینی دردی از شهر وبا آلود که دامان خود را از آن جمع کرده اید و بر چسب اقامت را بر زخم های بر جای مانده ی سر باز مرهم نیافته درمان کردید بنده به نمایندگی از مردم شهر بی صاحبم از شما سپاسگزاری خواهم نمود…

    • به نظر شما بیکاری و زانوی غم بغل کردن باعث اصالت میشه!!!!!!!!؟ کار کردن در هر کجای این سرزمین عار نیست

      • با سلام خدمت جناب وکل مدافع!!! به نظر بنده در شهرستان بخن برگشته ی خودمان این مراسمات را برگزار کنن بهتره لااقل مردم اندکی امیدوار میشن ، اگه این اتحاد تو شهر خودمون باشه قشنگ تر و موثرتره و اینجوری به قول شما تعداد زانوی غم در بغل گرفتگان نیز کاهش می یابد!

        • جناب آساره ما که هر ماه شاهد برگزاری کنسرت های مختلف در شهرمون هستیم همین الانم پوستر کنسرت آقای آزادی فر تو سایت هست، پیشنهاد میدم شرکت کنید تا امیدوار بشین.
          درضمن ما بخیل نیستیم و از دیدن این کنسرت ها و شادی همشهریامون تو هر نقطه جهان باشن خوشحال میشیم.

      • جناب وکیل منم تو غربت در حال اطلبوالعلم هستم اگه کوهدشت بودم حتما شرکت می کردم ، اصلا هم اهل زانوی غم در بغل گرفتن و… نیستم ، از اتحاد و همدلی بسیار هم خوشحال میشم ولی هر کسی در شهر خودش موند و گامی برداشت خیلی بهتر از اینه که سربار کلان شهرها باشه، وقتی میبینم دوستانم از استانهای دیگه البوم آهنگ رحمانپور و غضنفری رو دوس دارن و گوش میدن به کوهدشتی بودنم افتخار میکنم .پس بمانیم و شهر مون رو خونه خودمون کنیم ….

  13. از آقای نیرومند رومیانی بخاطره هنر عکاسی اش بی نهایت ممنونم
    قدر این هنرمند را باید دانست

  14. به نام خداوند کردار
    ضمن تقدیر و تشکر از بانیان و برگزار کنندگان این مراسم و گردهمایی کوهدشتیهای مقیم مرکز
    لازم دانستم چند مطلب را به اطلاع شما همشهریان عزیز برسانم
    ۱- اولین گردهمایی در دانشگاه مدرس برگزار شد وتعدادی از دوستان شرکت کرده و کاندید عضویت در انجمن شدند وبا حضور عده ی کثیری رای گیری انجام شد که سر انجام تعدادی از دوستان انتخاب شدند
    ۲-همه دوستان و کوهدشتیهای مقیم مرکز میتوانند عضو انجمن شوند که جهت عضویت میتوانید به برادان بانی مراجعه بفرمایید وانشاءالله بزودی ادرس به حضور تقدیم میشود
    ۳-بودجه این گونه مراسمات توسط اعضاء تامین و جمع اوری میگرددو صرفا جهت اعضاء هزینه میگرددوهزینه کرد ان خارج از ردیف ان مشکل دارد
    ۴-به نظر حقیر این اول کار دوستان است سعی کنیم انان را تشویق کنیم تا بتوانند پیگیر مطالبات شهرمان هم بشوند

    • بودجه اینگونه مراسمات توسط خود اعضا تامین وصرفاجهت اعضاهزینه میشود(عجب کار شاقی) وهزینه کردآن خارج از ردیف آن که حتما منظورتان این استکه این بودجه فقط برای اهداف انجمن است که گفته اید فقط برای انجمن هزینه می شود! اگر سخنگوی انجمن کوهدشتی های مقیم مرکز هستید شفاف تر اطلاع رسانی کنید اهداف انجمن راتشریح کنید!آنهایی که نقد داشتند منظورشان این نیست که آقایان هزینه هایشان را از بیت المال آورده اند یا خدایی ناکرده نامشروع است آنها تشریفات وبریزو بپاش را راهکار درمان درد مردم منطقه نمی داننداگر چه این تشریفات جشن برای نیمه شعبان باشد همه می دانند که این همایش در مرکز و اجاره سالن ودعوت از عوامل مختلف مثل گروه موسیقی و ایاب وذهاب وهزینه های پذیرایی ودیگر تشریفات هزینه بر هستند .شاید آنهایی که اعتراضی به این روش داشته باشند می خواهند بگویندبه جای این تشریفات ظاهری این هزینه ها را صرف امور خیریه کنید شناسایی نیازمندان در شهری که آقایان نمایندگی آن را در مرکز می کنند کار دشوار وصعب العبوری نیست . به خدا بسیارند که به نان شب محتاج هستند.چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است . هیچکس مخالف جشن و سرور وشادی وهمایش وگردهمایی نیست وماهم معتقدیم فرهنگ سازی ویا احیافرهنگ فراموش شده لازم است خداوکیلی در این یکی دو جلسه ای که عزیزان داشته اند چقدربه فکرمردم کوهدشت بوده اید کوهدشتی که خیابانهای آن پر از چاله چوله است جواناننش بیکار،چهره مردمانش باسیلی سرخ شده است! این چه افتخاری است که چند نفر برای خودشان دور هم جمع شوند مفرح وشاد باشند واسم آنهم انجمن فلانیهای مقیم مرکز گذاشت! صله رحمتان،دید وبازدیتان خوب وپسندیده است اما آقایان انجمنی خروجیتان برای مردم کوهدشت چیست. به قول معروف با”حلوا حلوا دهن شیرین نمیشود”اگر کسی دستش به دهنش می رسد وتوانایی دارد باید وارد گود شود وحداقل گرفتاری را از دوش مردم بردارد یا علی مدد.

      • اعضای انجمن حتماً گزارش عملکرد خود را اعلام خواهند کرد اما علی آقا این فرهنگ سازی در پایتخت ضروری است .

        • اینشالله خیر است. فرهنگ سازی با کی با چه ابزاری وبا چه هدفی؟۳۵سال است از آغاز انقلاب اسلامی میگذرد متاسفانه هرروز داریم از فرهنگ خودمان فاصله می گیریم همه چیز ما شده سیاست (البته سیاست که چه عرض کنم) :سیاسی کار شده ایم!کاش از حوصله ام برمیا مدومیگفتم از اعتیاد از فساد،از فقر از …!

  15. در واقع کارگرهای مقیم تهران چون از خوشی نرفتن تهران

    • کار کردن عار نیست . در ضمن بسیارند افراد موفقی که در رده ی استادی و پزشکی و علمی و هنری و اجتماعی مشغول به کارند و مایه افتخار هر کوهدشتی هستن.

  16. همشون که کوهدشتیای مقیم کوهدشتن

  17. خیلی خوش گذشت جاتون خالی

  18. ما دانشجویان کوهدشتی دانشگاه تهران هم میخواهیم عضو شویم لطفا” اطلاع رسانی کنید.

  19. باسلام.گردهمایی بسیارجالبیه .درود و خسته نباشید به مجری پرتوان خانم شفیع زاده که هرجاایشون اجراکنن حتما برنامه ی بسیار عالی میشه

  20. باگردهمای مشکلی نیست میخاهیم بدانیم اقایان دردوران مسئولیتهای متعددچه گلی به سرکوهدشت زده اند که الان ازشان انتظار داشت ماهاکه ازیاد نمیبریم ونخاهیم گذاشت ازیاد برودایشالا

  21. بازاین جه سوزش است که درحلق عالم است

    • ابراهیم جان می تونم چندنفربیمارنیازمندکه دربیمارستان های تهران چشم امید به کمک های خیران دوخته اندرابه شمامعرفی کنم شایدکه آنهارابه دوستان پایتخت نشینتان بسپاریدتا ازمحل پول های………….مبلغی کمکشان کنند؟؟قول هم می دهنداگرانشاالله بهبودیافتنددرآینده هرطورسیاسیون مررکزنشین تصمیم گرفتند!!!!اطاعت کنند!!

      • جناب شیراوندبااحترام مصرع مالوف بازتولیدمیشود:بازاین چه سوزش است که درحلق آدمممممممممممم است.البته دوستانی که مرا میشناسندویانمیشناسندوخدمتشان ارادت دارم یاندارم وخدمتم ارادت دارندیاندارندبه فراست دریافته ومی یابندکه قصدمن توبیخ یاتنبیه ویااستهزا وایضاتاییدوترغیب کسی نبوده ونیست وبراین عقیده ام که بنده وحضرات بااین حرکات دیده نشده ونمیشوند قصدهمه اخلاص است که رسیده ومیرسند.خلاص

        • ابی جان باسلامی دوباره.بنده هم خدایی ناکرده قصدجسارت نداشتم.امایکی دونفربیمارراسراغ داشتم که درحال حاضردربیمارستانهای تهران بستری هستندوازنظرمالی دروضعیت فوق العاده بدی قرارگرفته اند!گفتم اگه ازدوستان قدیمی کسی حاضراست که به این افراد کمک کندتاآدرس ومشخصات آنهارابرایشان ارسال کنیم.

        • جناب شیراوندعزیزمقصودبنده جسارت به شما نبوددوست دیرین

  22. سلام بر همه همشهریانم بویژه دوستان مقیم تهران
    راستی ما کارگرها را هم در این جلسات راه می دهند
    آیا می شود چند لحظه از محیط حقارت تهران بزرگ دور و در جشن غرور کوهدشتی های مقیم مرکز شریک شد ؟؟؟؟؟
    ما را دریاب برادر ، دستانمان پینه دارد اما ……………….

  23. سلام
    چه‌قدر دلم برای کوهدشت تنگ می‌شود، تا نخبه‌ای احساس می‌کند سرش به تنش می‌ارزد! به سرعت از اینجا فرار کرده و کوهدشتی مقیم تهران می‌شود.
    و چه‌قدر دلم برای شهری تنگ می‌شود که ظرفیت نگهداری نخبه‌گانش را ندارد. چرا که می‌گویند: برای صید نهنگ باید به اقیانوس رفت و اینجا برای شما جویباری بیش نیست.
    شاید بعضی از شما به مولوی استناد می‌کنید که می‌فرماید: «دِه مرو! دِه مرد را احمق کند!»
    پس خوش باشید کوهدشتی‌های مقیم تهران!
    ما هم اینجا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که نخبه‌‌ تولید کنیم تا به شما بپیوندند!

    • رحمت بر پدرت
      اما باید تو هر استانی هم یک کوهدشتی که سرش به تنش بیارزه باشه شاید یکی کارش افتاد تا همشهریش دل براش بسوزونه وکمکش کنه یادت باشه استاد گرانقدر

  24. عقده ی گرفتن عکس یادگاری داشتند بعضی ها در شهری که متعلق به خودشان نبود.. و مردمش نخبه های فراری ما را قطعا قربتی خطاب کردند و یا شاید چیزی بدتر … شادی ها و مراسمات و این خود را گول زدنها و به قول بزرگترها “خر سواری مردم هر گریکه”..بس کنید برادران و خواهر مجری متجدد بس کنید ، عید ها و تابستان ها شاهد آوار شدنتان بر شهر طاعون زده ام هستم که مانند غریبه ها می آیید و پز غربت را برای جوانان خوش باور بیگناه …که چه؟؟بس کنید…

  25. اقایون محترم سیاسی باز جه خوابی برا کوهدشت دیدن حالا بیاد شهرشان افتادن راستی مکه جشن به مناسبت نیمه شعبان برا کوهدشتی های مقیم مرکز نیست ایناکه بعضی کوهدشتی های مقیم کوهدشت هستند مثلا ابوذر سوری
    در ضمن عذر خواهی بابت ناقص بودن بعضی کلمات

  26. با سلام خدمت استاد جعفری
    مختصر حرف دل ما را زدی و البته این جمله را خودم به شخصه از چند نفر شنیده ام(«دِه مرو! دِه مرد را احمق کند!»)
    حرف با برخی از افراد به جایی راه نمی برد تا مادامی که قادر به یاداوری گذشته نباشند و این از انسان بودن(فراموش کار بودن) ناشی می شود.
    تلاش های افرادی امثال شما در حوزه فرهنگ قابل تقدیر است
    انشالله همیشه سلامت باشید

  27. با سلام
    ضمن تشکر از بانی های این گونه همایش ها، لطفا اطلاع رسانی کنید که ما هم عضو انجمن بشیم و در مراسمات بعدی شرکت کنیم.

    با تشکر

  28. با سلام
    من کوهدشتی نیستم ولی اهل لرستانم
    در عجم برای مردمی که ادعای فضل می کنند و در روابط خانوادگی و خویشاوندی خود محکم ترین پیمان ها را می بندند این گونه برنامه ها را که حاکی از اتحاد و همدلی و کنار هم بودن و تحمل سلایق مختلف است را با هزار دلیل و برهان غیرمنطقی و غیرعقلایی مورد تخطئه قرار داده و زحمت و تلاش دیگران را به باد نقد و نقادی می گیرند. اگر منتقدین خود توان جذب و برگزاری این گونه گردهمایی ها را دارند چرا تا به حال دست به کار نشده و اقدامی نکرده اند. شاید وقت کافی ندارند و یا اینکه توانی برای انجام این امور در خود نمی بینند. در هر حال خاطر خوانندگان را جمع نمایم که مهمترین عامل عقب ماندگی و عدم پیشرفت استان لرستان عدم اتحاد و نظر تنگی است معضلی که ریشه تاریخی و جغرافیایی داشته و بایستی با فرهنگ سازی ریشه کن شود. به امید لرستانی آباد و توسعه یافته

  29. بین ما خطی ست قرمز پس تو با مانیستی
    یک قدم بردار می بینی که تنها نیستی
    خیرخواهان توایم ای شیخ مارا گوش کن
    فرصت امروز را دریاب که فردا نیستی
    هیچ میترسی ز حول روز رستاخیز؟ نه!
    از مسلمانی همین داری که ترسا نیستی
    ای که با یک سنگ کوچک خاطرت گل می شود
    شکل از اطفال شیاطین نیست دریا نیستی
    نیل در پیش و عصا در دست و فرعون از عقب
    فرق دارد آخر این قصه موسی نیستی
    دلسوز نامان چرب زبان بخوانند:
    همه ما می دانیم که شهرستانی کوچک و محروم داریم از طرفی همه آرزوی آبادانی این شهر را در سر می پرورانیم اما آیا تا به حال از ژرفای وجودمان دست به کار بزرگی برای پیشرفت زده ایم ؟؟؟؟
    چرا بعضی ها فکر می کنند که با خرج هزینه های گزاف بابت همایش های این چنینی می توانند به پیشرفت این شهرستان کمک کنند حال اینکه این نمایش ها جز برای اظهار وجود و قدرت نمایی بعضی ها به نام پیشرفت کوهدشت اثری نخواهد داشت.
    خط قرمز ما و شما بیان حقایق کوچک شهرستان مملو از استعداد های جوانی ست که از بدو تولدش روز خوش به خود ندیده. چرابه جای ریشه یابی مشکلات و سعی در رفع آنها دست به زخم دیرینه ای میزنند که درمان پذیر نیست چرا با همایش های مختلف و دهان پر کن دهان مردمی را می بندند که خواسته شان از دست بالا ها جز انجام درست وظایفشان و تلاش برای آبادانی این دیار خاک خورده نیست چرا برای بیان قدرتتان و خود نمایی های سیاسی از نام این شهرستان استفاده میکنید تا فردای انتخابات پشت ورقه ی تبلیغاتیتان درج کنید که همایش کوهدشتی های مقیم مرکز راه انداخته ام و چه وچه چرا از قلب ساده ی مردم برای طعمه کارها و اهداف رندانه ی خود استفاده میکنید حال اینکه شنیدن سخنانی این چنینی آزار دهنده ست
    چرا این هزینه ها را صرف درمان درد مردمانی نمی کنید که سالهاست چشم به دست شما دو خته اند به امید آتیه بهتری که نیست
    لطفا در اعمال خود تجدید نظر کرده و جواب اعتماد خیل عظیمی از مردم را با تغییر در زندگی و سهولت هرچه سریع تر آن بدهید
    به امید آینده ای درخشان

  30. تایادم نرفته خدمت ایرج عزیز ودوستان هنرمندم خسته نباشدمیگویم

  31. یاعلی مددهمه باهم بدورازتعلقات جناحی بکوشیم تاشهری اباد بداشته باشیم شایدایندگان به نیکی ازمان یاد کنند به امیدانروز

  32. با عرض سلام خدمت دکتر -مهندسهای همشهری عزیز خوب کاری کردین غیر دکتر و مهندس راه نمیدین چون باعث خجالت تون میشه

  33. با سلام خدمت تمامی همشهریان عزیز: جاب اقای ملکشاهی شما که میفرمایید شعاراین دولت تدبیر امید هست و بنده در دوره انتخابات همین شعار را داشتم چرا از اقای روحانی حمایت نکردی

  34. متشکرم از همه ی کسانی که به بنده لطف داشتن.اما متاسفم که ما کوهدشتی ها هیچ وقت پشت هم نبودیم و عامل اصلی عقب ماندگی شهرمون و نه خودمون همین مسئله اس.مرغ همسایه همیشه پیش ما غازه.ما همیشه حرف می زنیم و منتظریم کسی کاری بکنه.غافل از اینکه به جای حرف زدن باید از خودمون شروع کنیم.حالا واقعا”اگر این گردهمایی مثلا”مربوط به اصفهانی های مقیم مرکز بود چه کامنتهایی زیرش قرار می دادیم.مطمئن باشید با حسرت می نوشتیم آفرین ای کاش ما لرها هم اینقدر عرضه داشتیم.می دونیین فرق ما کردها در چیه؟بله دقیقا”در همین مسئله اس که اونها با هم اتحاد واقعی دارن و به داشته هاشون با غرور افتخار میکنن و در کلان شهری مثل تهران داشته های سنتی و فرهنگی شون رو چنان به رخ می کشن که همه به تواناییهاشون پی بردن و بهشون احترام میگذارن.تا جایی که بسیاری از کوهدشتی ها(متاسفانه)در معرفی خودشون میگن :ما کرد هستیم.واقعا”چه قدر به حرفهایی که زدین فکر کردین .بسیاری از کسانی که در این برنامه شرکت کردن برای فرار از درد غربت و دردهای دیگه از هرجای تهران خودشونو به اینجا رسوندن.چرا فکر میکنید همدلی و گردهمایی این خانواده در شهری که به اعتقاد من کوهدشتی بزرگتره به زخم کوهدشتمون نمک می زنه.من هم مثل شما از مسئولین دلخورم. اما مطمئن باشید تا با هم نباشیم هیچ اتفاقی نم افته و شاید روزی مجبور بشیم انجمن کوهدشتی های مقیم کوهدشت رو تشکیل بدیم(هشداری که من به مسئولین حاضر در جلسه دادم).به هر حال ای کاش هر کسی در ایران بزرگ در شهر خودش و در کنار پدر و مادرش زندگی می کرد و مجبور نبود نا مهربانی های تهران دود زده رو تحمل کنه.به امید روزی که همه برای هم درود بفرستیم

    • به امید اون روز

    • ناراحتی این افراد منتقد از حضور شفیع زاده ها نیست؛ شاید از اون هایی است که وقتی مسئولند مشغولند (بوق بوق بوق) و وقتی غیرمسئولند روی سن میروند! حالا به نظرتون برای انتخابات بعدی چکار کنیم!!!

    • سلام خدمت خانم شفیع زاده سرکار خانم ما به فرهنگ وسنت خودمان افتخار می کنیم اما اولویت امروز شهر ما این چیزی نیست که مثلا سیاسیون مقیم مرکز دغدغه فرهنگ ومعرفی فرهنگ قوم لر را داشته باشند!.باید ریشه رو به زوال رفتن این فرهنگ وبد نام شدن آنرا جستجو کرد.شاید با چند تا سازو آهنگ سنتی بشود موسیقی لری را بیشتر معرفی کرد اما خدا وکیلی همه فرهنگ در موسیقی نیست فرهنگ به معنای رسم ورسوم ونوع زیستن از لحاظ معنوی وعرفی وتعامل این فرهنگ با محیط پیرامونی است.مهمترین چیزی که برفرهنگ تاثیر مثبت ویا منفی دارد اقتصاد است .درحال حاضر شزایط اقتصادی منطقه ما مطلوب نیست نه اینکه مطلوب نیست با جسارت تمام میگم اوضاع خیلی بدتر از آن است که ما فکرش را می کنیم .در دنیای امروز همه ابعاد زندگی متاثر از اقتصاد است.اقتصاد اگر مناسب ومطلوب باشد امنیت نتیجه آن است، امنیت اگر حاصل شد،فرهنگ اطمینان خاطر دارد،اقتصاد تاثیر مستقیم ومثبت بردین مردم دارد مگر نه این است “من لا معاش له لامعاد له”هر کس معاش ندارد معاد هم ندارد.مگر مولای متقیان نمی فرمایند”الفقر موت الاکبر”:فقر مرگ بزرگ است.اقتصاد خوب وپویا جامعه را پویا میکند به جامعه عزت نفس می دهد،درست است مردم منطقه ما تا بحال با همه این نابسامانی های اقتصادی ساخته است وعزت نفس خود را حفظ کرده است اما تا کی می شود بااین وضع ادمه داد ؟! هروز مشکلات بیشتر میشود قشرهای محروم کمرشان زیربار گرانی وتورم خم شده است چه کسی حوصله فرهنگ سازی را دراین شرایط دارد؟ نگرانی وانتقاد عزیزان که کامنت می گذارند از سر خوشی نیست،این دردی است که آنهارا وادار میکند که لب به سخن بگشایند.سیاسیون ما،نخبگان ما وهمه کسانی که دستشان به جایی می رسد یا از این قبل رسیده است باید بتوانند یا می توانستند صدای مظلومیت این دیار را به گوش مسئولین برسانند واحقاق حق کنند.این هنر نیست بعضی اوقات فراغتی برایشان پیش آمده مجلسی بپا کنند وبیایندوبه اصطلاح فرهنگ سازی کنند!فرهنگ اگر دغدغه نداشته باشد خود به خود فرهنگ سازی می کند در جا نمی زندآنوقت فراغ بال شما انجمنیها بیشتر خواهدبود تا همایش داشته باشید ماهم با افتخاردر خدمت شما خواهیم بود. ،اصفهان را با ما مقایسه کرده اید!عجیب است این حرف! اصفهان زیر ساختهای اقتصادی اش باما زمین تا آسمان فرق دارد ، ازلحاظ توسعه اصفهان کجا وما کجا ؟

  35. راستی یادم رفت عرض کنم که عامل عقب ماندگی شهر ما در انتخابات قبیله ای و رای دادن های جوگیرانه و بدون تفکر شکل می گیره.بهتره صورت مسئله رو پاک نکنیم و به جای اینکه به جون هم بیفتیم و به حواشی بپردازیم به موقع از تفکراتمون استفاده کنیم و بدون رودرواسی و تعصبات الکی انتخاب کنیم.

  36. سلام بر همه کوهدشتی های عزیز و ارجمند
    نفس عمل و جمع شدن دور هم بااهداف همفکری و حتی تعاطی افکار بمنظور توسعه وپیشرفت منطقه و شناسائی الام و مشکلات مزمن و بعضا تاریخی وارائه انان به مسئولین ذیربط و پیگیری رفع مشکلات کاری مستحسن و امیدوار کننده است . و خروجی جلسه نیکو خواهد بود .
    تا انجا که ذهن یاری میکند تصاویر تصاویر پخش شده بانیان جلسه اکثرا با اغراض سیاسی و انتخاباتی وارد قضیه شده اند . و میخواهند از این نمد به خیال خود کلاهی بدوزند.
    مردم بخوبی میدانند که این اراد چه قصد و نیتی دارند /؟
    ضمن احترام فراوان به مسئولین سایت میرملاس که اخبار مردم را انعکاس میدهد ویا نویسنده کامنت لطفا پاسخ دهند برخی از افرادی که ذکر نامی از انان به عنوان مهندس شد چه موقع واز کدام دانشگاه ویا مرکز علمی مدرک دریافت کرده اند تا انجا که ما میدانیم رشته اقایان مهندسی نیست ؟

  37. خواستم در جواب اقای امامی بگم:کارکردن و رزق حلال در دین ما که شاید شما کمتر اطلاع داشته باشید امری پسندیده است اون چیزی که ناپسند است الافی و مردم آزاری است جناب

  38. نمیدانم چرا ما همه چیز را قاطی می کنیم.

    حضرات آقایان و خانم ها این مراسم مربوط به “کوهدشتیهای مقیم مرکز” بوده.
    مگر در آن شهر هیچ مراسمی اتفاق نمی افتد؟ مگر عروسی ندارید؟ مگر عزا ندارید؟ مگر جشن ندارید؟ مگر کسی از شما پرسیده پولش را از کجا آورده اید؟ این مراسم فقط برای همدیگر دیدن بود و به نطر من خیلی خوب بود.
    من از بانیان این مراسم بوده ام . ریال ریال هزینه اش را همین مردم مقیم تهران داده اند.
    این پول هم نمی توانست معشوره را بسازد و ملتی را نجات دهد.
    از همه هم خواهش می کنم نظر پیش برنده بدهند تا بشود امیدی به مشارکت مردم داشت

    • برادرارجمند جناب آقای گراوندسلام علیکم!(اولن)فکرنمی کنم کسی مخالف برپایی مراسمات شادی شماپایتخت نشینان باشداتفاقن ازاینکه می بینیم شماهاجمعتان جمع است وهمگی خوشحالیدماروستانشینان هم شادمان می شویم واگراطلاع رسانی می فرمودیدو”دنگمان”!می کردیدحتمن اتوبوس می گرفتیم وخدمت می رسیدیم ودر انتخابات آزادتان شرکت می کردیم ودموکراسی واقعی راتجربه می نمودیم! وازجهتی به جهانیان اثبات می کردیم که”جمع نقیضه محال نیست”!!(دویم)شنیدم برای یکی ازهمشهریان گرانقدرتان مشکل درمانی پیش آمده واین بیماربدون دفترچه وهمه چیزنیازمبرم به کمک دارد!خواستم بپرسم اجازه دارم ایشان رابه انجمن شمامعرفی کنم شایدکه چاره ای اندیشه شود؟یااینکه وی رابه انجمن آذربایجانی های مقیم مرکزهدایت کنم!ویااینکه ازوی بخواهیم دردراتااسفندما۹۴!!تحمل کند.ازراهنمایی شماسپاسگزارم.

      • باباجان/حاجی علی جان قربان قلب رئوفت توچرابازقاطی میکنی مراسم سوروسات وشاباش رابامراسمات ِنیمچه سیاسی ووجلساتی که عایدی عام داشته باشدومنجربه تغییری تعمیری چیزی شودرانبایداشتباه گرفت.حضرات هرکس درهرمکان وزمانی میتواندعکس جلسات عروسیجات وپورس وپوهایش رادرانواع سایتها بگذاردچون قران قرانِ پولش راداده است وحتا حق داردروی ِ سایت موردنظررا پرده بکشدکه دیگران عکس هارانپایند ویااینکه عکسها رادروبلاگ شخصی اش به نمایش بگذارندیا اصلاعکس نگیرندتاحرص خلق الله رابالانیاوند یااصلا عروسی نگیرندتا پسربونه گیر همسایه دلش هوس نکندیالال شوندوخواستگاری نکنندیاکورشوندوکامنت هارا درست بخوانند یا…بگذریم آدرس آذربایجانی های مقیم مرکزکجابود؟

  39. جشن گرفتن مسئله نیست گزارش دادن آن باید به موقع باشد؟؟؟ای کاش سایت تان رابه مشکلات شهروبیکاری جوانهاو چراجرائم های خیلی وحشتناک درشهرمان اتفاق می افتد رابیان کنیدنه اینکه فلان موسیقی وفلان جشن و…بااین جشن جوان کوهدشتی شاغل نمیشن؛معتادین ترک نمیکنندوخیابانهای شهرتمیزنمیشن وبوی بدلجنزارهای زیرپل های درب منازل رفع نمیشه!!!خب بنظرتان چه فایده ای دارد وقتی شهرمان پرازمشکلات بی نظمی که به وسیله مسئولین بوجودمیاآیدواگربرای شناخت شدن شهرمان باشدبه همت وتلاش برادران خلاف کاروقاتلین معروف شده ونیازی نیست شمابه زحمت بیافتیدولی خودمانیم همت خلاف کارهای شهرمان از همت مسئولین شهربهتراست وآقای رومیانی ماه رمضان نزدیک است برو از خیابانها و(جدول) که نمیشودازکنارشان رد بشی به خاطر بوی بد اشغالها عکس بگیریدشاید مسئولین راازخیال جشن گرفتن پرهزینه وجلسه های مکرربی نتیجه بیخیال کنی یاعلی بسم الله

  40. آقای بانی مراسم درست صحبت کن شما هیچی نمیدونی .

  41. سلام بر همه کوهدشتی های عزیز و ارجمند
    نفس عمل و جمع شدن دور هم بااهداف همفکری و حتی تعاطی افکار بمنظور توسعه وپیشرفت منطقه و شناسائی الام و مشکلات مزمن و بعضا تاریخی وارائه انان به مسئولین ذیربط و پیگیری رفع مشکلات کاری مستحسن و امیدوار کننده است . و خروجی جلسه نیکو خواهد بود .
    تا انجا که ذهن یاری میکند تصاویر تصاویر پخش شده بانیان جلسه اکثرا با اغراض سیاسی و انتخاباتی وارد قضیه شده اند . و میخواهند از این نمد به خیال خود کلاهی بدوزند.
    مردم بخوبی میدانند که این اراد چه قصد و نیتی دارند /؟
    ضمن احترام فراوان به مسئولین سایت میرملاس که اخبار مردم را انعکاس میدهد ویا نویسنده کامنت لطفا پاسخ دهند برخی از افرادی که ذکر نامی از انان به عنوان مهندس شد چه موقع واز کدام دانشگاه ویا مرکز علمی مدرک دریافت کرده اند تا انجا که ما میدانیم رشته اقایان مهندسی نیست ؟

  42. سلام و خدا قوت به تمام اونای که برای این مراسم زحمت کشیدن و به شما که این عکساها رو انتشار دادید..

    تشکر

  43. به خدا خجالت داره الان ۲۱مهره داره هفته فرهنگی لرستان تو پارک هنرمندان برگذار میشه تو این ۳روز کهبرگذار شده از هرچی حرف میزنن به جز لکهای ساده ومرد از لری بختیاری بگیر تا ….انگار نه انگار که نصف این استان از قوم لک هستن تو این ۳ روز حتی یک بار اسمی ازلک نیومد به خدا تحقیر سخصیت شدم به امید اهمیت دادن به این قوم عزیز

  44. باسلام من زادگاهم کوهدشته تاحدودی بزرگشده تهرانم ودانشجوم.خواهش میکنم بااین حرفا بین لرولک فرق نذارید هممون ازیک اب وخاکیم وبرادر همیم لرولک نداره..لطفا به فکر مردمون باشیم خیلیا ازهمشهریامون بخاطر فقرو…وبیکاری شرایطی بدی دارن کاشکی همه ی اون کاندیدا و نماینده ها یکبار بعد رسیدن به سمتشون حرفاهاشون یادشون نره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.