تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

کورانی فر : استان لرستان در کانون توجه دولت تدبیر و امید قرار گرفته است

  • کد خبر : 51890
  • 26 خرداد 1393 - 20:27

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: استان لرستان در سایه تلاش ها و پیگیری های ویژه مدیریت اجرایی و عنایت رییس جمهوری، در کانون توجه دولت یازدهم قرار گرفته است. ˈعلی کورانی فرˈ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این اقدامات و توجه […]

IMG_0212

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: استان لرستان در سایه تلاش ها و پیگیری های ویژه مدیریت اجرایی و عنایت رییس جمهوری، در کانون توجه دولت یازدهم قرار گرفته است.

ˈعلی کورانی فرˈ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این اقدامات و توجه ویژه دولت منجر به سفر و حضور معاون اول و معاون اجرایی رییس جمهوری و همچنین سفر استانی هیات دولت به لرستان شده است.

وی همچنین با اشاره به سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به لرستان که چهارشنبه هفته جاری انجام می شود، اظهار کرد: درهمین رابطه، جلسات کارشناسی بسیاری برای تهیه و تدوین پیشنهادات کارشناسی و راهبردی در زمینه شناسایی توانمندی ها، کاستی ها و نیازهای استان لرستان برای ارائه به هیات دولت تشکیل و برگزار شده است.

کورانی فر با بیان اینکه در سفر استانی هیات دولت به لرستان، مطالبات مردم و مسوولان به صورت ویژه پیگیری خواهد شد، گفت: در جریان این سفر، بررسی چگونگی تامین خوراک پتروشیمی و پالایشگاه، تخصیص منابع آبی و موضوع آزمون استخدامی استانداری لرستان، با حضور دکتر روحانی بررسی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان اظهار کرد: حضور فعال و هرچه بیشتر هلدینگ های سرمایه گذاری وابسته به وزارتخانه ها در لرستان و پیشنهاد اختصاص ردیف مستقل برای توسعه استان نیز از دیگر اهداف سفر رییس جمهوری به این استان است.

کورانی فر همچنین اختصاص دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک در سال ۹۴، احداث کانال های آبیاری کشاورزی، تکمیل و راه اندازی نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی خرم آباد، رفع مشکلات واحدهای گروه آریا، تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه های استان، کاهش نرخ تسهیلات و افزایش مدت زمان بازپرداخت از دیگر پیشنهادات مدیریت ارشد استان برای ارائه به هیات دولت عنوان کرد.

به گفته وی، به طور قطع این سفر و دستاوردهای آن، موجب رونق و توسعه هرچه بیشتر اقتصادی و فرهنگی استان لرستان خواهد شد و انتظار می رود با اجرای مصوبات آن توسط دولت تدبیر و امید، سرمایه اجتماعی دولت و میزان رفاه مردم در استان افزایش یابد.

رییس جمهوری و هیات دولت، چهارشنبه هفته جاری در پنجمین سفر استانی دولت یازدهم، به استان لرستان سفر خواهند کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51890

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. تو رو به قرآن قسم به داد ما قبول شده های آزمون استخدامی استانداری برسید؟الان دو ساله گذشته/اگه تو این سفر رئیس جمهور درست نشه دیگه هیچ وقت درست نمیشه

  2. امیدواریم این توجهات هرچه سریعتر تاثیر مثبت خود را در زندگی مردم این استان نشان دهد.

  3. با سلام

    لطفا پیگیر این استخدامیهای استانداری باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.