- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کورانی فر : استان لرستان در کانون توجه دولت تدبیر و امید قرار گرفته است

IMG_0212

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: استان لرستان در سایه تلاش ها و پیگیری های ویژه مدیریت اجرایی و عنایت رییس جمهوری، در کانون توجه دولت یازدهم قرار گرفته است.

ˈعلی کورانی فرˈ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این اقدامات و توجه ویژه دولت منجر به سفر و حضور معاون اول و معاون اجرایی رییس جمهوری و همچنین سفر استانی هیات دولت به لرستان شده است.

وی همچنین با اشاره به سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به لرستان که چهارشنبه هفته جاری انجام می شود، اظهار کرد: درهمین رابطه، جلسات کارشناسی بسیاری برای تهیه و تدوین پیشنهادات کارشناسی و راهبردی در زمینه شناسایی توانمندی ها، کاستی ها و نیازهای استان لرستان برای ارائه به هیات دولت تشکیل و برگزار شده است.

کورانی فر با بیان اینکه در سفر استانی هیات دولت به لرستان، مطالبات مردم و مسوولان به صورت ویژه پیگیری خواهد شد، گفت: در جریان این سفر، بررسی چگونگی تامین خوراک پتروشیمی و پالایشگاه، تخصیص منابع آبی و موضوع آزمون استخدامی استانداری لرستان، با حضور دکتر روحانی بررسی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان اظهار کرد: حضور فعال و هرچه بیشتر هلدینگ های سرمایه گذاری وابسته به وزارتخانه ها در لرستان و پیشنهاد اختصاص ردیف مستقل برای توسعه استان نیز از دیگر اهداف سفر رییس جمهوری به این استان است.

کورانی فر همچنین اختصاص دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک در سال ۹۴، احداث کانال های آبیاری کشاورزی، تکمیل و راه اندازی نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی خرم آباد، رفع مشکلات واحدهای گروه آریا، تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه های استان، کاهش نرخ تسهیلات و افزایش مدت زمان بازپرداخت از دیگر پیشنهادات مدیریت ارشد استان برای ارائه به هیات دولت عنوان کرد.

به گفته وی، به طور قطع این سفر و دستاوردهای آن، موجب رونق و توسعه هرچه بیشتر اقتصادی و فرهنگی استان لرستان خواهد شد و انتظار می رود با اجرای مصوبات آن توسط دولت تدبیر و امید، سرمایه اجتماعی دولت و میزان رفاه مردم در استان افزایش یابد.

رییس جمهوری و هیات دولت، چهارشنبه هفته جاری در پنجمین سفر استانی دولت یازدهم، به استان لرستان سفر خواهند کرد.