تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

مجمع نمایندگان استان لرستان با رئیس جمهور دیدار کردند / وزیر نیرو به کوهدشت می آید

  • کد خبر : 51894
  • 26 خرداد 1393 - 20:39

  به گزارش میرملاس نیوز ؛  نماینده مردم دورود در مجلس گفت: مجمع نمایندگان لرستان برای بررسی شرایط سفر هیئت دولت به لرستان و فراهم کردن مقدمات این سفر امروز صبح با رئیس جمهور دیدار کردند. عباس قائدرحمت  اظهار کرد: در راستای فراهم کردن مقدمات سفر رئیس جمهور به لرستان صبح امروز مجمع نمایندگان لرستان […]

mo83

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛  نماینده مردم دورود در مجلس گفت: مجمع نمایندگان لرستان برای بررسی شرایط سفر هیئت دولت به لرستان و فراهم کردن مقدمات این سفر امروز صبح با رئیس جمهور دیدار کردند.

عباس قائدرحمت  اظهار کرد: در راستای فراهم کردن مقدمات سفر رئیس جمهور به لرستان صبح امروز مجمع نمایندگان لرستان با رئیس جمهور دیدار کردند.

وی افزود: در این دیدار که در ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه صبح انجام شد به بررسی شرایط سفر هیئت دولت و برنامه های این سفر در لرستان پرداخته شد که نتایجی در این زمینه حاصل شد.

قائدرحمت تصریح کرد: در این دیدار برنامه سفر رئیس جمهور به طور قطعی مشخص شد که از برنامه های این سفر می توان به سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم لرستان در ورزشگاه تختی خرم آباد اشاره کرد که در این سخنرانی عموم مردم می توانند حضور داشته باشند.

 

mo7 copy

 

ایشان بیان کرد: وزیران و برخی از معاونان رئیس جمهور در روز سه شنبه وارد لرستان می شوند و هر کدام از آن ها با توجه به حیطه فعالیت خود به یکی از شهرستان ها سفر می کنند و مسائل و مشکلات هر شهرستان و همچنین نقاط قوت و ظرفیت های آن شهرستان ر بررسی و شناسایی می کنند.

وی اظهار کرد: از جمله وزرای همراه رئیس جمهور در این سفر می توان وزیر نیرو، وزیر تعاون و معاون میراث فرهنگی کشور را نام برد که وزیر نیرو به کوهدشت، وزیر تعاون به دورود و معاون میراث فرهنگی به خرم آباد سفر می کنند و در خلال بازدیدهای میدانی از طرح های لرستان و شهرستان ها از نزدیک با مردم صحبت می کنند و مطالبات مردم را می شنوند.

قائد رحمت افزود: رئیس جمهور روز چهارشنبه صبح وارد لرستان می شود و پس از سخنرانی عمومی در جمع مردم خرم آباد با نخبگان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان دیدار و گفت و گو می کند و پس از آن نیز با علما، روحانیون، اصناف و خانواده های شهدا و  ایثارگران دیدار می کند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بیان کرد: در پایان روز چهارشنبه هر یک از وزیران در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان حضور پیدا می کنند و گزارش بازدیدهای خود را به رئیس جمهور ارائه می کنند.

 گفتنی است ؛ این جلسه با حضور ۶ نماینده استان برگزار شد زیرا ۲ نماینده خرم‌آباد به سفر حج عمره مفرده رفته‌اند و نماینده پلدختر نیز در ملاقات خانواده‌های معظم شهدا با مقام معظم رهبری حضور داشت.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 24در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۴
  1. میرملاس جان، ریس مجمع نمایندگان لرستان آقای آقامحمدی هستن که در ماموریت بسر میبرد

  2. پس نماینده ما جناب کاییدی کجا تشریف دارند

  3. اقای اقا محمدی مکه تشریف دارند

  4. نماینده ی کوهدشت هم که تمام قد در مقابل آقای روحانی ایستاده بود اکنون در کنار ایشان هستن.

    • اقای م زیاد سخت نگیر .الان بهنره که با رییس جمهور و دولت وفاق و همدلی داشته باشن .این به نفع کوهدشته

  5. همان بهتر که حضور ندارن

  6. این اقای نماینده کوهدشت که از مخالفان سرسخت اقای روحانی بودند حالا جالبه که در عکس خود را بسیار نزدیک به ایشان جلوه داده اند!!!!!!

  7. دم الهیار گرم.

  8. جناب آقای ملکشاهی اینقدر نچسب به بغل دکترروحانی یه کم فاصله بگیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  9. ملکشاهی رو عشقه..

  10. باوربفرماییدتنهاخواسته آقای ملکشاهی که اینطوردرحالی که جایش هم تنگ است کنارریس جمهورایستاده است تغییرندادن مدیران است وبس!

  11. اقای ملکشاهی به رای مردم و به خاطر همفکران خود در کوهدشت که جمع کثیری هستند موظف هستند از روحانی حمایت کنند

  12. اقای رئیس جمهور عزیز انتخابات مجلس نزدیک است ما خواستار تغییر مدیران کل دولت قبلی هستیم چون باید کسی میر باشد که همگام و همراه برنامه های حضرتعالی باشد

  13. اقای دکتر به استان عزیز ما لرستان خوش امدی امید است که با برکت باشد ما منتظر پرتوهایی از دولت تدبیر و امید در استان هستیم

  14. در مورد اقای ملکشاهی:
    ۱- با رای اصلاح طلبان کوهدشت به مجلس رفت اما انجا علیه اصلاح طلبان حرف می زند جالب است در کوهدشت اصلاح طلب در مرکز استان میانه رو واعتدال ودر تهران اصول گرا
    ۲- اقای ملکشاهی را شاید نماینده ای دانست که بعد از نمایندگان مجلس سوم استان که پتروشیمی را به اراک دادند افتخار دارد که معشوره را به اما واگر کشید و خودروسازی وراه اهن و پتروشیمی را به فراموشی سپرد .مردم چنان در تب از دست دادن معشوره هستند که یادشان رفته در مورد خودروسازی ودیگر پروزه ها که از دست رفتند اظهار نظر کنند .این درست است که بودجه دولت کن است این درست است که ممکن است اب خوزستان کم شود اما ایا فقط کوهدشت باید تا وان کمبود بودجه کشور واب خوزستان را بدهد
    ۳- مردم اصلاح طلب کوهدشت مانند من خودشان مقصرند ای کاش ما حداقل می گذاشتم شاهرخی نماینده باشد .شکی نیست که اصلاح طلبان یبب پیروزی ملکشاهی شدند اما چرا شاهرخی ؟چون ما اصلاح طلبان که نتوانستیم مسئولیتی کلیدی بگیریم اما حداقل شاهرخی برای عمران ابادی بهتر از ملکشاهی بود

  15. مابایدخودمان رامقصربدانیم .ازترس آتش توی دریاپریدیم.ای کاش قبادی را حمایت می کردیم.

  16. عکسها خیلی جالبن بعضی چه روحیاتی دارن ……………………..

  17. واقعا ملکشاهی لایق این کار نیست جای شاهرخی خالیست

  18. آقای روحانی بجز هزینه برای سفر به لرستان در عمل کاری انجام شد برخی از مدیران نالایق لرستان فقط بله چشم گفتن تورو بخدا برای مشکلات لرستان کاری کنید یکی مسائل برخورد اداری ودیگر ی بحث بیکاری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.