تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

امید لرستان به تدبیر دولت/ انتظار مشتاقانه مردم برای دیدار با رییس جمهوری

  • کد خبر : 51898
  • 26 خرداد 1393 - 20:57

   در آستانه سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت به لرستان، موجی از شادی و نشاط در استان ایجاد شده و مردم مومن و ولایی این دیار مشتاقانه در انتظار کاروان تدبیر و امید برای گره گشایی از مسایل و مشکلات موجود هستند. به گزارش میرملاس نیوز ، استان لرستان که به عنوان پنجمین […]

IMAGE635349831943955910

 

 در آستانه سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت به لرستان، موجی از شادی و نشاط در استان ایجاد شده و مردم مومن و ولایی این دیار مشتاقانه در انتظار کاروان تدبیر و امید برای گره گشایی از مسایل و مشکلات موجود هستند.

به گزارش میرملاس نیوز ، استان لرستان که به عنوان پنجمین مقصد سفرهای استانی دولت تدبیر و امید انتخاب شده، خود را آماده استقبال از رییس جمهوری و دولتمردان می کند.

مردم لرستان دراین سفر میزبان میهمانی خواهند بود که با کلید تدبیر و امید، گره گشایی مشکلات و رفع محرومیت ها و کمبودهای موجود دراین دیار خواهد شد.

میهمانی که مردم استان لرستان امید به تدبیرش دارند و خوب می دانند قفل های زنگار زده مشکلات و نارسایی های این استان با کلید تدبیرش گشوده خواهد شد.

مردم لرستان علاوه بر اشتیاق دیدار با رییس جمهوری، خواستار رفع مشکلات اصلی لرستان از جمله معضل بیکاری، احیای ظرفیت های عظیم و موثر خفته استان در حوزه های مختلف از جمله کارخانجات تعطیل شده، پروژه های عمرانی نیمه کاره و حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی برای رونق فعالیت های اقتصادی و تولیدی در این استان هستند.

تشکیل ستادهای مردمی استقبال از رییس جمهوری و دولت تدبیر و امید در سطح استان لرستان به عنوان یکی از نشانه های شور و اشتیاق مردم لرستان برای میزبانی از دکتر روحانی، حال و هوای خاصی را به این روزهای استان بخشیده است.

این روزها خیابان های لرستان به ویژه خرم آباد به عنوان مرکز استان، با مردم حرف می زنند چراکه بنرها و پوسترهای خوش آمدگویی مردم میهمان نواز لرستان به رسم ادب برای رییس جمهوری در سطح وسیعی از این شهرستان، خودنمایی می کند.

مردم لرستان با حضور حداکثری خود در انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲، به واقع حماسه آفریدند و قصد دارند در مراسم استقبال از رییس جمهوری و هیات دولت، بار دیگر خالق حماسه ای ماندگار و باشکوه باشند.

دراین میان، شور و اشتیاق جوانان و نوجوانان، دانشجویان و دانش آموزان برای حضور در مراسم استقبال از رییس جمهوری و همچنین دیدار دکتر روحانی با مردم این دیار، وصف ناشدنی است.

مشارکت فعال و مشتاقانه جوانان و نوجوانان این دیار در روند فعالیت ستادهای مردمی استقبال از رییس جمهوری، نمود بسیاری دارد و جوانان و نوجوانان مومن، متعهد و توانمند استان لرستان با شور و شوقی وصف ناپذیر، خود را آماده استقبال از رییس جمهوری می کنند.

مردم لرستان که میهمان نوازیشان همیشه زبانزد خاص و عام بوده، این روزها مشغول فراهم کردن مقدمات استقبال از رییس جمهوری هستند و در بسیاری از خیابان ها، علاوه بر نصب پوستر و بنر، معابر را نیز آذین بندی کرده اند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. انشاله سفر پر خیر وبرکتی باشه که همین طور هم هست وانتظار از دولت راستگویان همین است – نه مثل دولت قبل که با هفتصد مصوبه دریک روز وکارشناسی نشده که مردم را بااین کارشان مسخره میکردند

  2. سلام و احترام
    یکی از مهترین معیارهای توسعه در هر منطقه ای ارتباطات می باشد.در این میان وجود جادههای ایمنی در کشور ما برای جذب سرمایه گذار،توسعه مراکز علمی وتبادلات فرهبگی از اهمیت ویژه ای برخودار است، متاسفانه شهرستان کوهدشت با اینکه در نزدیکی سه مرکز استان(کرمانشاه،ایلام،خرم آباد)قرار گرفته است ولی بدلیل عدم ایجاد جادههای استاندارد ومیانبر هیچگونه استفاده ای از این موقعیت جغرافیایی نبرده است.فاصله ۲۰۰کیلومتری کوهدشت کرمانشاه میتواند با احداث جاده مستقیم از مسیر چم آستان ویا بوژان(مله کل)به حدود ۱۰۰کیلومتر کاهش یابد،البته جاده فوق در استان کرمانشاه تحت عنوان خروج از بن بست و اتصال ۴۰۰روستای بخش مرکزی کرمانشاه به کوهدشت در سال۹۰تصویب وظاهرا با حضور وزیر راه وقت (آقای نیکزاد)اجرایی شده که با تغییر ات مدیریت ارشد استان کرمانشاه متوقف شده است،درصورت ایجاد جاده فوق تاثیر بسزایی هم در جذب سرمایه گذار،توسعه مراکز علمی،توسعه گردشگری،توسعه اقتصادی و…..خواهد داشت.همچنین با ایجاد جاده مستقیم ایلام از طریق سر طرهان به لومار ویا زیرتنگ سیاب به جاده بدره به ایلام میتوان حدود ۵۰تا۶۰کیلوتر مسیر ایلام به کوهدشت را کاهش داد،که میتواند یک مسیر جایگزین مناسب یرای ارتباط استانهای مرکزی با مرز مهران باشد، وهمچنین ایجاد خط راه آهن(خرمآباد،کوهدشت،مهران) که برای توسعه همه جانبه شهرستان موثر خواهد بود. بنده بعنوان یک عضو از دور افتاده از دیار خود از شما تقاضا دارم از طریق همشریانی که در سطح استانهای فوق ولرستان وتهران درپستهای مدیریتی ارشد پیگیرموضوع باشید که شاید گوشه ای از محرومیت های این دیار با همدلی هم فکری برطرف گردد. باتشکر

  3. انشااله که ورود رئیس جمهوری به لرستان موجب کاهش مشکلات اقتصادی مردم شود-
    نشود مانند سفرهای قبل که مردم تا مدتی سرگرم وعده ها می شدند و بعد می فهمیدند که هیچ خبری نسیت .

  4. لرستان اگه پیشرفتی هم داشت مربوط به ۸سال گذشته است. در دوران اصلاحات که جز جنگ سیاسی چیزی ندیدم. در این یک سال که از دولت یازدهم هم گذشته فعلا که هیچ. در هرصورت برای دولت ارزوی موفقیت میکنیم.

    • دوست عزیز هیچکس به فرموده جنابعالی پیشرفت در ۸ سال گذشته را انکار نمی کند / البته اگر اختلاسهای ۳۰۰۰۰۰۰ میلیاردی و ۹۰۰۰۰۰۰ میلیاردی و سی هزارمیلیاردی وکارتهای هدیه به نمایندگان مجلس در تامین اجتماعی ، وبرداشت میلیاردی ازخزانه بیت المال برای دانشگاه ااختصاصی احمدی نژاد ، و توهم مسئولان وخود را در هاله ای از نور دیدن آنها را پیشرفت بدانیم / در آن صورت می توان فرمایشات جنابعالی را تایید کرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.