- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

لرستان میزبان پنجمین سفر استانی رییس جمهور/فعال شدن سامانه ۱۱۱ برای پاسخگویی به درخواست های مردم از رییس جمهور

0 (8)

 

 

استاندار لرستان گفت: رییس جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر استانی کاروان تدبیر و امید به این استان، آخرین وضعیت سرمایه گذاری و پیشرفت طرح ها و پروژه های عمرانی استان لرستان را بررسی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، ˈهوشنگ بازوندˈ با اشاره به اینکه استان لرستان میزبان پنجمین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت است، افزود: دکتر روحانی در این سفر دو روزه ضمن دیدار با مردم و مسوولان، آخرین وضع سرمایه گذاری و پیشرفت طرح های عمرانی را نیز بررسی خواهد کرد.

وی اظهار کرد: رییس جمهوری در آغاز سفر خود به لرستان، پس از استقبال مقامات محلی در فرودگاه، در مجموعه ورزشی تختی خرم آباد با مردم استان لرستان دیدار می کند.

بازوند افزود: دیدار با جمعی از روستائیان و عشایر استان، شرکت در جلسه توسعه و سرمایه گذاری و بازدید از پتروشیمی و صنایع شیرپگاه استان لرستان از برنامه های اولین روز سفر رییس جمهوری به این استان است.

استاندار لرستان تصریح کرد: دکتر روحانی در دومین روز از سفر خود به استان لرستان با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان دیدار و سپس در جلسه شورای اداری استان نیز شرکت خواهد کرد.

وی گفت: در این سفر برنامه ای برای سفر رییس جمهوری به شهرستانهای استان پیش بینی نشده اما وزرا و معاونان رییس جمهوری با سفر به مناطق مختلف استان، مسائل و مشکلات را بررسی و به رییس جمهوری منتقل خواهند کرد.

بازوند افزود: برای پاسخگویی دقیق و به موقع به درخواست های مردمی، سامانه ۱۱۱ در لرستان فعال شده و مردم استان می توانند به جای نوشتن نامه، خواسته های خود را ازطریق این شماره تلفن مطرح و کد پیگیری دریافت کنند.