تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

آقای رییس جمهور، دل به تدبیرت بسته ایم و امید به اعتدالت

  • کد خبر : 51995
  • 28 خرداد 1393 - 9:13

   لرستان میزبان میهمانی از جنس امید و نشاط است، میهمانی که میزبانش به رسم ادب از روزهای گذشته خانه تکانی کرده و انتظار امدنش را به نظاره نشسته است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، امروز در لرستان بسیاری از میادین و معابر اصلی، بنرها و تابلوهایی با شعار های لری مبنی […]

0-(30)

 

 لرستان میزبان میهمانی از جنس امید و نشاط است، میهمانی که میزبانش به رسم ادب از روزهای گذشته خانه تکانی کرده و انتظار امدنش را به نظاره نشسته است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، امروز در لرستان بسیاری از میادین و معابر اصلی، بنرها و تابلوهایی با شعار های لری مبنی بر خوشامدگویی به دکتر روحانی از جمله ˈ رییس جمهور مردمی به خورموئه خوش اوماییˈ ، به چشم می خورد.

بسیاری از بلوارها ی سطح شهر رنگ آمیزی شده و حال و هوای موجود در شهر و مردم خرم آباد به وضوح خبر از آمدن میهمانی عزیز و بزرگ دارد.

شادمانی مردم لرستان و خرم آباد از سفر رییس جمهوری در حالی شدت می گیرد که این استان رتبه نخست بیکاری کشور را دارد و این استقبال مردمی از دکتر روحانی بیانگر امید مردم و جوانان به کلید تدبیر وی است.

مردمی که سالهای گذشته در صدر استانهای محروم کشور بوده و با وضعیت سرانه درآمدی کمتر از متوسط گذشته روزگار سپری کرده اند منتظر مردی هستند که در حماسه ۲۴ خرداد سال گذشته آرا خود را به امید روی کارآمدنش به صندوق ریختند.

مردم لرستان قدردان هستند و بدون شک اقداماتی را که تاکنون استاندار لرستان، مرد اول دولت در استان انجام داده سپاس می گویند، اقداماتی که از جمله آن می توان به راه اندازی نجتمع عظیم کشت و صنعت و رونق فرودگاه خرم آباد اشاره کرد.

امروز مردم لرستان به ادامه روند کنونی و بهبود اوضاع امیدوار هستند و با آغوش باز به استقبال رییس جمهوری مجبوب رفته اند تا بار دیگر ثابت کنند که معنای سپاس را خوب می شناسند و بهتر از آن خوب می دانند که دکتر روحانی مردم عمل و تلاش است.

شور و نشاط به وجود آمده در لرستان علیرغم مشکلات مالی و اقتصادی مردم، به خوبی بیانگر ایمان مردم این استان به رییس جمهوری محبوبشان بوده و این مردم در روزی بزرگ ثابت می کنند که همیشه پشتیبان نظام و دولت هستند.

امروز حرف دل مردم لرستان با رییس جمهوری خواسته های کهکشانی و یا انتظارات رویایی نیست، امروز مردم لرستان کمترین خواسته ها مبنی بر رونق دوباره و جان گرفتن صنایع تعطیل را دارند.

بدون شک دکتر روحانی در دل مردم لرستان جای دارد که این همه از شوق آمدنش به وجد آمده و خیابان ها را آذین بسته اند و یقینا دکتر روحانی نیز توجه ویژه ای به مردم لرستان داشته و خواهد داشت.

آقای رییس جمهور در یک کلام مردم لرستان حسن نیت و ارادت خود به شما و نظام را بار دیگر اثبات می کنند و قطعا شما نیز آگاه هستید که این مردم دل به تدبیرت بسته اند و امید به اعتدالت.

خوش آمدی …

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51995

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سفر رئیس جمهور محترم به استان لرستان رو به همه شما لرستانی های عزیز تبریک عرض می کنم

    ان شاءالله سفر رئیس جمهور محترم به استان لرستان برای همه شما لرستانی های عزیز پر خیر و برکت باشد و مشکلات استان شما که مهمترینش مثل تمام نقاط کشور مشکل بیکاری جوانان و اشتغال هست، به زودی زود مرتفع بشه.

    و ان شاءالله مسئولین محترمی که مهمان استان لرستان هستند به پاس ایثارگریها و دلاوریهای ایثارگران و رزمندگان و آزادگان عزیز و به حرمت خون پاک شهدای عزیز استان لرستان مشکلات هموطنان عزیز لرستانی ما را هر چه سریعتر بررسی و حل کنند تا ما همسایگان استان لرستان لبخند رضایت بر لب اهالی این استان شهید پرور ببینیم چرا که خوشحالی هموطنان عزیز مان باعث خوشحالی ما کرمانشاهی هاست.

    یا علی

  2. به امید فرداهایی خوب برای مردمان فهیم لرستان و خارج شدن استان از رکود و بیکاری جوانان؛ با تدبیر دولتمردان در این سفر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.