تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

ورود هواپیمای وزرا به فرودگاه خرم آباد/ نمایندگان رئیس جمهور عازم شهرستانهای لرستان شدند

  • کد خبر : 52000
  • 28 خرداد 1393 - 9:26

   با ورود هواپیمای حامل وزرا به فرودگاه خرم آباد، نمایندگان رئیس جمهور به منظور بررسی میدانی مسائل لرستان عازم شهرستانهای مختلف استان شدند.   به گزارش خبرنگارمیرملاس نیوز به نقل از مهر، در حاشیه سفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان برخی معاونان رئیس جمهور و وزرا به نمایندگی از رئیس دولت یازدهم دقایقی […]

 

 با ورود هواپیمای حامل وزرا به فرودگاه خرم آباد، نمایندگان رئیس جمهور به منظور بررسی میدانی مسائل لرستان عازم شهرستانهای مختلف استان شدند.
 

به گزارش خبرنگارمیرملاس نیوز به نقل از مهر، در حاشیه سفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان برخی معاونان رئیس جمهور و وزرا به نمایندگی از رئیس دولت یازدهم دقایقی قبل وارد فرودگاه خرم آباد شده و هر کدام به منظور استقرار در شهرستان مورد نظر راهی مناطق مختلف استان شدند.

مطابق اعلام صورت گرفته وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در شهرستانهای دورود و ازنا مستقر خواهد شد. همچنین وزیر آموزش و پرورش به شهرستان الیگودرز سفر می کند و وزیر راه و شهرسازی نیز مهمان مردم بروجرد می شود.

معاون امور زنان رئیس جمهور نیز در شهرستان دوره چگنی و معاون پارلمانی رئیس جمهور به نمایندگی از رئیس جمهور در پلدختر حاضر می شوند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شهرستانهای سلسله و دلفان و حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت نیز به شهرستان کوهدشت سفر می کند.

همچنین سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نیز در شهرستان رومشکان حضور خواهد یافت.

دکتر حسن روحانی رئیس دولت یازدهم و برخی از اعضای کابینه طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۸ و ۲۹ خردادماه مهمان مردم لرستان هستند. این استان به عنوان پنجمین استان میزبان سفرهای رئیس جمهوری است.

دیدار مردمی در محل ورزشگاه تختی خرم آباد، دیدار با عشایر و روستائیان، نشست با صاحبان سرمایه در قالب شورای توسعه و سرمایه گذاری لرستان، بازدید از برخی صنایع استان، دیدار با منتخبان، حضور در جلسه شورای اداری استان و نشست با اصحاب رسانه از برنامه های سفر رئیس جمهور به لرستان است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. با خیرمقدم به هیأت همراه رئیس جمهور محبوبمان
    امیدواریم ره آورد سفر دولت تدبیر و امید به استان ، جریان یافتن امید در تمام ابعاد زندگی مردمان این خطه با نجابت باشد .

  2. واقعا جای تأسف داره که فرماندار محترم شهرستان رومشگان دراین مورد هیچگونه اطلاع رسانی در این خصوص درسطح شهرستان انجام ندادند.که مردم بتونن از نماینده دولت با حضورشون به نحو درست وشایسته از ایشون استقبال نمایند.اما امام جمعه آقای جمیاری به نحو مطلوب از ایشون ودولت تدبیر وامید با سخنانشون به نحو دلواپسانه ای استقبال نمودند! خداییش خلایق هرچه لایق!!

  3. برادر امرایی خدا را شاهد دل انسان با وجدان از این همه بنر بی خاصیت بدرد می آید اگر فرماندارتان از این امر پرهیز نمود شایسته تقدیر است نه تاسف دستش مریزاد ضمنا از مردان طریق درستی ظاهر سازی مجوی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.