- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

ورود هواپیمای وزرا به فرودگاه خرم آباد/ نمایندگان رئیس جمهور عازم شهرستانهای لرستان شدند

 

 با ورود هواپیمای حامل وزرا به فرودگاه خرم آباد، نمایندگان رئیس جمهور به منظور بررسی میدانی مسائل لرستان عازم شهرستانهای مختلف استان شدند.
 

به گزارش خبرنگارمیرملاس نیوز به نقل از مهر، در حاشیه سفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان برخی معاونان رئیس جمهور و وزرا به نمایندگی از رئیس دولت یازدهم دقایقی قبل وارد فرودگاه خرم آباد شده و هر کدام به منظور استقرار در شهرستان مورد نظر راهی مناطق مختلف استان شدند.

مطابق اعلام صورت گرفته وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در شهرستانهای دورود و ازنا مستقر خواهد شد. همچنین وزیر آموزش و پرورش به شهرستان الیگودرز سفر می کند و وزیر راه و شهرسازی نیز مهمان مردم بروجرد می شود.

معاون امور زنان رئیس جمهور نیز در شهرستان دوره چگنی و معاون پارلمانی رئیس جمهور به نمایندگی از رئیس جمهور در پلدختر حاضر می شوند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شهرستانهای سلسله و دلفان و حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت نیز به شهرستان کوهدشت سفر می کند.

همچنین سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نیز در شهرستان رومشکان حضور خواهد یافت.

دکتر حسن روحانی رئیس دولت یازدهم و برخی از اعضای کابینه طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۸ و ۲۹ خردادماه مهمان مردم لرستان هستند. این استان به عنوان پنجمین استان میزبان سفرهای رئیس جمهوری است.

دیدار مردمی در محل ورزشگاه تختی خرم آباد، دیدار با عشایر و روستائیان، نشست با صاحبان سرمایه در قالب شورای توسعه و سرمایه گذاری لرستان، بازدید از برخی صنایع استان، دیدار با منتخبان، حضور در جلسه شورای اداری استان و نشست با اصحاب رسانه از برنامه های سفر رئیس جمهور به لرستان است.