تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

جزئیات برنامه های سفر دکتر روحانی به لرستان/ اسامی نمایندگان رئیس جمهور در شهرستانها

  • کد خبر : 52003
  • 28 خرداد 1393 - 9:29

   معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با تشریح جزئیات برنامه های سفر دکتر روحانی به لرستان، اسامی نمایندگان رئیس جمهور در شهرستانها را اعلام کرد.   وی نخستین برنامه رئیس جمهور در لرستان را دیدار مردمی اعلام کرد و بیان داشت: این دیدار در محل ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار خواهد شد. […]

 

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با تشریح جزئیات برنامه های سفر دکتر روحانی به لرستان، اسامی نمایندگان رئیس جمهور در شهرستانها را اعلام کرد.
 

وی نخستین برنامه رئیس جمهور در لرستان را دیدار مردمی اعلام کرد و بیان داشت: این دیدار در محل ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان دیدار با عشایر و روستائیان، نشست با صاحبان سرمایه در قالب شورای توسعه و سرمایه گذاری لرستان، بازدید از برخی صنایع استان و دیدار با منتخبان را از دیگر برنامه های دکتر روحانی در لرستان اعلام کرد.

کورانی فر با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری استان با حضور رئیس جمهوری عنوان کرد: در نهایت نشست خبری رئیس جمهور با اصحاب رسانه در پایان این سفر برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعزام نمایندگان رئیس جمهور به شهرستانها افزود: در این راستا وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در شهرستانهای دورود و ازنا مستقر خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان عنوان کرد: همچنین وزیر آموزش و پرورش به شهرستان الیگودرز سفر می کند و وزیر راه و شهرسازی نیز مهمان مردم بروجرد می شود.

کورانی فر با اشاره به حضور معاون امور زنان رئیس جمهور در شهرستان دوره چگنی افزود: معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز به نمایندگی از رئیس جمهور در پلدختر حاضر خواهد شد.

وی با اشاره به به سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شهرستانهای سلسله و دلفان عنوان کرد: حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت نیز به شهرستان کوهدشت سفر می کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان افزود: سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نیز در شهرستان رومشکان حضور خواهد یافت.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52003

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۳
  1. خوب‏ ‏شد‏ ‏سهم‏ ‏کوهدشت‏ ‏ازدولت‏ ‏تدبیروامید‏ ‏چی‏ ‏بود‏ ‏چی‏ ‏شد‏ ‏کدام‏ ‏نماینده‏ ‏‏ ‏به‏ ‏کوهدشت‏ ‏یونسی‏ ‏آمده‏ ‏تا‏ ‏اقوام‏ ‏کوهدشت‏ ‏را‏ ‏نام‏ ‏ببرد‏ ‏قراربود‏ ‏وزیر‏ ‏نیرو‏ ‏بیاد‏ ‏چرا‏ ‏نیامد‏ ‏.؟

  2. میدییییییونم مییییییدونم .ایشالا فصل بعد با بارش بارون میام. اینم حرف دل وزیر نیرو خطاب به مردم غور کوهدشت

  3. داش ملکشاهی باز هم دستت درد نکنه فکر کنم راننده رییس جمهور بهترین گزینه برای تشریف فرمایی به کوهدشت بود شاید لاستیک ماشینش دردهای ما را به گوش رییس جمهور می رساند.متاسفم آقای ملکشاهی وزیر بهداشت راه کشاورزی نیرو آموزش و پرورشم کو .در ضمن این همه بنر چاپ کردید که چی ما سالهاست که هرسال پروژه سد معشوره را کلنگ زنی می کنیم .اول دلم برای کلنگ می سوزه بعد سد معشوره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.