تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از کارخانه شیر پگاه لرستان بازدید کرد

  • کد خبر : 52006
  • 28 خرداد 1393 - 9:43

   وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی کشورمان دقایقی قبل از کارخانه شیر پگاه لرستان بازدید کرد.   به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، علی ربیعی وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی صبح چهارشنبه در جریان بازدید از بخش های مختلف کارخانه شیر پگاه لرستان بر ضرورت حمایت از تولید و رفع مشکلات این حوزه […]

 

 وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی کشورمان دقایقی قبل از کارخانه شیر پگاه لرستان بازدید کرد.
 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، علی ربیعی وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی صبح چهارشنبه در جریان بازدید از بخش های مختلف کارخانه شیر پگاه لرستان بر ضرورت حمایت از تولید و رفع مشکلات این حوزه تاکید کرد.

وی با اشاره به اولویتهای این وزارتخانه برای صیانت از اشتغال و نیروی کار از پیگیری برای رفع مشکل تسهیلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان خبر داد.

بنابر این گزارش کارخانه شیر پگاه لرستان در ۱۲ کیلومتری جاده خوزستان، جنب فرودگاه خرم آباد واقع شده است و با بیش از ۲۰ سال تجربه در تولید و فرآوری محصولات لبنی، یکی از بزرگترین واحد های لبنی کشور است.

این شرکت با بهره گیری از دانش فنی و تخصصی، نیروی انسانی کارآمد و بهره برداری بهینه و مطلوب از پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی بسته بندی ظرفیت  فرآوری روزانه ۲۴۰ تن فرآورده های شیری را دارا است و بیش از ۳۰ نوع محصول را در انواع بسته بندی با نام تجاری پگاه به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند.

این شرکت در بحث تولید محصولات متنوع و انواع محصولات استریل و پاستوریزه در زمینه صادرات محصولات به کشورهای مختلف توانسته گامهای خوبی بردارد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52006

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.