تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

نیکزاد : مصمم به رفع عقب ماندگیهای استان لرستان هستیم

  • کد خبر : 5211
  • 16 خرداد 1391 - 22:50

گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر ؛ وزیر راه و شهرسازی با تشریح مصوبات شورای مسکن استان لرستان، گفت: دولت با همه توان خود برای جبران عقب ماندگیهای لرستان تصمیم گیری و اقدام خواهد کرد.  علی نیکزاد عصر سه شنبه در جلسه شورای مسکن استان لرستان با اشاره به اینکه مهم ترین اولویت های […]

گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر ؛ وزیر راه و شهرسازی با تشریح مصوبات شورای مسکن استان لرستان، گفت: دولت با همه توان خود برای جبران عقب ماندگیهای لرستان تصمیم گیری و اقدام خواهد کرد.

 علی نیکزاد عصر سه شنبه در جلسه شورای مسکن استان لرستان با اشاره به اینکه مهم ترین اولویت های دولت رفع عقب ماندگیهای لرستان در همه ابعاد است، اظهار داشت: باید با اقدامات لازم هرچه سریع تر این عقب ماندگی ها در استان جبران شود.

وی با بیان اینکه دولت با همه توان خود برای جبران عقب ماندگی های لرستان تصمیم گیری و اقدام خواهد کرد، گفت: به طور حتم هر آنچه از دست ما برآید برای لرستان دریغ نخواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مصوبات قبلی شورای مسکن استان لرستان بیان داشت: یکی از این مصوبات تامین زمین مورد نیاز برای مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بوده است.

نیکزاد تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته توسط متولیان این مصوبه در شش شهر زیر ۲۵ هزار نفر استان محقق شده است.

وی تصریح کرد: تامین زمین مسکن مهر مابقی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر باید هرچه زودتر در استان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان ظرف یک ماه آینده صورت گیرد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به الحاق روستای ماسور به شهر خرم آباد نیز تصریح کرد: روستای ماسور به شهر خرم آباد الحاق شده و باید شهرداری خرم آباد در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.

نیکزاد همچنین با اشاره به وضعیت بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد گفت: همه کارهای اجرایی این بیمارستان انجام شده و تنها موضوع پارکینگ این بیمارستان باقی مانده است.

وی با تاکید بر اینکه احداث پارکینگ در کنار بیمارستان شهید رحیمی یک ضرورت است، تصریح کرد: با تخصیص اعتبار لازم از محل ردیف بودجه سال ۹۱ این پروژه باید ظرف یک ماه آینده اجرایی شود.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در حال حاضر بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد تکیمل بوده و برای تجهیز تحویل وزارت بهداشت و درمان شده است.

نیکزاد همچنین با اشاره به پروژه چهارخطه خرم آباد – بروجرد بیان داشت: با اقدامات صورت گرفته اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای اتمام این پروژه حدود ۱۷ میلیارد تومان نیاز است، ادامه داد: در حال حاضر برای چهارخطه خرم آباد – بروجرد ۱۱ میلیارد تومان اختصاص خواهیم داد و مابقی معوقات را نیز از محل اعتبارات سال ۹۲ پرداخت خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: این پروژه تا آذرماه سالجاری به اتمام خواهد رسید.

نیکزاد همچنین با اشاره به پروژه پل سفید به سمت بروجرد نیز بیان داشت: این پروژه را جزء پروژه های مهر ماندگار در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد: برای این پروژه سقف اعتبارات را آزاد خواهیم گذاشت به شرطی که تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از اختصاص اعتبار برای ساخت مسجد جامع شهرستان دورود خبر داد و گفت: برای این مسجد ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

نیکزاد تصریح کرد: یک مسجد ۳۰۰ متری نیز با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون برای مسکن مهر دورود در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با اشاره به ورزشگاه شهرستان الیگودرز نیز یادآور شد: اعتبار لازم را برای اتمام این پروژه در نظر گرفته شده و تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تخصیص وام های ۲۰ تا ۲۵ میلیونی برای بیش از دو هزار واحد خودمالک شهرستان ازنا تصریح کرد: همچنین برای ورودی سایت مسکن مهر این شهرستان اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون و برای ساخت دو مسجد ۳۰۰ متری نیز در سایت مسکن مهر ازنا برای هر کدام ۲۰۰ میلیون در نظر گرفته شده است.

نیکزاد همچنین از تخصیص اعتبار برای اتمام کمربندی خرم آباد خبر داد و گفت: برای کمربندی خرم آباد نیز از محل اعتبارات ستاد حوادث غیرمترقبه دو میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=5211

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. گوش ما لرستانی ها ازاین حرفا پره(دولت مصمم به رفع عقب ماندگی لرستان است)

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.