تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

روحانیون وحوزه های علمیه استان لرستان حامی رییس جمهوری ودولت تدبیر وامید هستند

  • کد خبر : 52116
  • 30 خرداد 1393 - 2:51

      مدیر حوزه های علمیه استان لرستان برحمایت همه جانبه روحانیون و حوزه های علمیه این استان از رییس جمهوری ودولت تدبیر وامید تاکید کرد.  به گزارش سرویس سیاسی  میرملاس ؛ حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد رضا مبلغی مروجیˈ روز پنجشنبه دردیدار رییس جمهوری با علما، ایثارگران وبرگزیدگان استان لرستان ، افزود : ویژگی بارز […]

 

image (1) 

 


مدیر حوزه های علمیه استان لرستان برحمایت همه جانبه روحانیون و حوزه های علمیه این استان از رییس جمهوری ودولت تدبیر وامید تاکید کرد.

 به گزارش سرویس سیاسی  میرملاس ؛ حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد رضا مبلغی مروجیˈ روز پنجشنبه دردیدار رییس جمهوری با علما، ایثارگران وبرگزیدگان استان لرستان ، افزود : ویژگی بارز مردم لرستان یکپارچگی واخلاص دردفاع ازنظام مقدس جمهوری اسلامی است و دراین رابطه عشق به اهل بیت(ع) ، صداقت ویکپارچگی در میان مردم ازدیگر ظرفیت های بزرگ مردم این استان است .

وی با تاکید برحمایت همه جانبه روحانیت استان از دولت تدبیر وامید گفت : با توجه به ارتباط نزدیک فرهنگ و اقتصاد در جامعه تعالی مسایل فرهنگی وبسترهای لازم دراین زمینه در واقع رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت .

وی با اشاره به اینکه مطالبات مردم لرستان کمتر از ظرفیت ها و پتانسیل های مادی و معنوی آنان است، اظهارکرد : لرستان در بخش های فرهنگی و ایجاد زیر ساخت در این زمینه به ویژه در حوزه های علمیه دچار کمبود و مشکلاتی است.

وی با اشاره به معضل بزرگ بیکاری دراستان لرستان، تصریح کرد : لرستان بر خلاف توانمندی های مادی ومعنوی فراوانی که دارد، دچار این مشکلات شده که ایجاد بسترهای مناسب و در شان این مردم امری ضروری است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52116

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. درود و سلام بر خانواده محترم و متدین مروجی و مبلغی

  2. یاد ونام پدر بزرگوارشان مرحوم ایت الله مروجی گرامی باد

  3. خداوند به شما روحانی مخلص و پاک نیت طول عمر با عزت عطا فرماید.

  4. سلام بر خانواده مروجی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.