تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

نطق دردمندانه و پرحرارت در حضور رییس جمهور

  • کد خبر : 52130
  • 30 خرداد 1393 - 12:52

میرملاس نیوز : نطق کوتاه وپرحرارت  علی گودرزیان در حضور رییس جمهور  :  بسم الله الرحمن الرحیملاحَولَ ولاقُوّهَ إلاّ باللّه با عرض سلام وادب واحترام خدمت حضارمحترم!وعرض سلام و درود ویژه ، خدمت ریاست محترم جمهوری پرافتخار ایران،جناب آقای دکتر روحانی، وزرای دانشمند و فرهیخته وهیئت محترم همراه! از شانه های ستبر «اشترانکوه» و «گرین» […]

image

میرملاس نیوز : نطق کوتاه وپرحرارت  علی گودرزیان در حضور رییس جمهور  : 

بسم الله الرحمن الرحیم
لاحَولَ ولاقُوّهَ إلاّ باللّه
با عرض سلام وادب واحترام خدمت حضارمحترم!
وعرض سلام و درود ویژه ، خدمت ریاست محترم جمهوری پرافتخار ایران،جناب آقای دکتر روحانی، وزرای دانشمند و فرهیخته وهیئت محترم همراه!
از شانه های ستبر «اشترانکوه» و «گرین» و ازبام همیشه ی فلک الافلاف«شاپورخواست» از میان ازدحام شهر «خایدالو» و با تمام زیبایی‌های زیباترین شهرکوچک دیروز ایران و خرم آباد امروز، به شما خوش‌آمد می‌گوییم و به رسمی که بربالای قامت ما دوخته‌اند- رسم مهمانوازی-گامهایتان را بر روی دیدگانمان می نهیم! و درهمین آغاز کلام لازم می بینم به نمایندگی از مردم قهرمان لرستان، حمله ی خشونت بار گروه تروریستی داعش به مسمانان عراق را محکوم، و پیرو فرمایش دیروز جنابعالی، آمادگی خودرا برای سرنگونی این گروهک تروریستی اعلام نماییم
ریاست محترم پرافتخار جمهورایران جناب آقای دکتر روحانی !
باحضور مبارک جنابعالی درعرصه ی سیاست ایران، رستاخیزی از رویش جوانه های امید، دردل مردم ارزشمند ایران به ویژه نسل امروزین ایجادشد! پیروجوان و زن و مرد، دربیست و چهارم و پنجم خردادماه سال گذشته، جریانی از شور و ذوق ونشاط را در خیابان وکوی و برزن راه انداختند! یک سال از آن اتفاق نیکو می گذرد افق‌های روشنی به روی ملت ایران اسلامی باز شده است. با همت وتلاش تیم دیپلماسی، حصارتنگ و نفس گیرتحریم های دشمن، درحال شکسته شدن و دیوار بی اعتمادی بین ملت متمدن ایران و جهانیان، درحال فروریختن است! به لطف و برکت گفتمان«اعتدال گرایی» آرامشی بر فضای سیاسی داخلی ایجاد شده است! دغدغه های حقوق شهروندی جنابعالی و تأکید شما براجرای فصل سوم قانون اساسی، بارقه های نور امید را دردل کنشگران سیاسی . اصلاح طلبان و اعتدال گرایان ،شعله ورساخته است.
جناب دکترروحانی!
شک نداریم ازقابلیت ها، ظرفیت ها واستعدادهای باالقوه ی این لرستان ثروتمند محروم و همچنین از مشکلات و معضلات گریبانگیر مردم لرستان، بی خبر نیستید! گزیده ی کلام این که، براساس آمارهای رسمی کشور، استان لرستان به عنوان بیکارترین استان کشور و شهرستان کوهدشتِ لرستان به عنوان بیکارترین شهرستان کشور، شناسایی شدندو براساس همین آمار، جوانان لرستانی با ۵۵درصد بیکاری، بیکارترین جوانان کشورند که البته این خبر نامبارک در رسانه های دنیا، بازتاب گسترده و تحلیل ها و تفسیرهای نگران کننده ای به همراه داشت. آمارها چنان تکان دهنده است که ما محض رعایت حال حضار، سخنی از آن‌ها به میان نمی آوریم و درفرصتی دیگرتقدیم می‌‌کنیم! فقط براین نکته تأکید می ورزیم که «خودسوزی و خودکشی» مهمترین برآیند افسردگی، و افسردگی، برآیند بن بست زندگی است و فقر، بیکاری، طلاق و خودکشی همه متغیرهای وابسته به هم اند.

ریاست محترم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران!
مسئله‌ی امروز لرستان، فقر و اعتیاد و طلاق وخودکشی و … است همه‌ی این ناهنجاری‌ها ریشه در آمار وحشت‌ناک بی‌کاری استان دارد و بی‌کاری با اعتبارات قطره چکانی دولت درست نمی‌شود، انتظارمی رود دولت محترم، نظر به رکورد منفی بیکاری استان، با یک نگاه ویژه دربخش زیرساخت های توسعه یعنی ایجادشاهراه‌های زمینی و هوایی به ویژه گسترش پهنای بانداینترنتی و ایجاد شاهراه‌های دیجیتالی و فراهم کردن ورودآسان مردم لرستان به دنیای فراصنعتی و بهره برداری ازفرصت‌های کسب و کاردنیای فراصنعتی، دین خود را به لرستان ادا نمایدو همچنین دولت درسطحی بالاتر تلاش نمایدتا ظرفیت‌های پنهان و ناشناخته‎ی بسیار زیاد استان ِسرمایه پذیر و امن لرستان، دربخش گردشگری و ایجادصنایع مادر(پالایشگاه و پتروشیمی و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی) به سرمایه گذاران ملی و فراملی شناسایی شود!
جناب آقای دکتر روحانی!
امروز ما توسعه‌ی و آبادانی خودرا درگروه حضور پرنشاط بخش خصوصی می بینیم و هیچ راهی نداریم جزاین که به بخش خصوصی تکیه کنیم اما دولت محترم باید زمینه مناسب این حضور را فراهم نماید. امروز، جناب آقای مهندس بازوند با کوله‌باری از تجربه‌ی‌کار، با چهاردولت گذشته، آمده است! او آمده تا به گفته‌ی خودش دراین استان ماشین توسعه‌ی پایدار را روشن کند و به حرکت درآورد. مردم لرستان نگاه فنی و عمرانی استاندار را برای توسعه ی استان، یک فرصت تاریخی می دانندو با عنایت ویژه ی ریاست محترم جمهور، اگر وزرای دانشمند دولت محترم، کمک و پشتبانی نمایند، بدون شک در آینده ای نه چندان دور کارستانی دراین استان، به پا خواهد شد! در پایان به دونکته بسنده می کنم!
نکته اول: ضرورت تغییرمدیران ستادی است. ازیاد نبریم که این کار، یک پاسخ سیاسی به تغییر وضعیت سیاسی کشور تلقی خواهد شد! به هرحال دولتی رفته و دولت جدیدی با شعارها و رویه‌ای جدید آمده است، اگر مدیران کل تغییر نکنند، صدای دولت جدید به شهرستان‌ها نخواهد رسید،یعنی از یک سو باعث ناامیدی کنشگران سیاسی می‌شود و از سویی دیگر، مدیریت ادارات خمود وکسل و فشل می‌ماند! تغییر مدیران برای طراوت دستگاه اداری و بالارفتن انگیزه‌ها و رسانا بودن دستگاه اداری، بسیار ضروری،کارآمد و حتا امیدبخش و آرامش دهنده است. از وزرای دولت محترم انتظار می رود دراین باره استاندار محترم را کمک نمایندو از مسئولین، انتظار داریم به نیروهای ایثارگر، انقلابی اصیل،رزمندگان دیروز و باورمندان به دولت تدبیرو امیدو عاشقان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری، اعتماد کنند و نظام رااز بزرگترین سرمایه های انسانی خود، محروم نفرمایند، به خاطر شادی روح معمارکبیر انقلاب و خون شهدا فرصتی فراهم کنیم تا این خدمت‌گزاران صدیق، به نهالی که کاشته و پرورش داده اند، صادقانه خدمت کنند!
نکته ی دوم: دوستان! هم‌فکران و دل‌سوزان لرستان! سیاست باید درخدمت رفاه اجتماعی مردم باشد دراقلیمی که فقط ازنگاه سیاسی به همه‌ی پدیده‌ها نگریسته می‌شود خیلی راحت، به خاطر منافع سیاسی، بدون در نظرگرفتن منافع اقتصادی و اجتماعی مردم، فرصت‌ها و بزنگاه‌های تاریخی سوخته می‌شود و کنشگران سیاسی به انکارهم برمی‌خیزند و توان‌ها را خنثی می‌کنند! همه‌ی ما، سیاسی‌ترین شهرستان استان و شایدکشورایران را می‌شناسیم. صرف سیاسی بودن خوش‌بختی را به ارمغان نمی‌آورد، با این که ما به دنبال توسعه ی همه جانبه و متوازنیم وبدون توسعه ی سیاسی سایر ابعاد توسعه،یعنی اقتصادی و فرهنگی و تحت الشعاع مسایل حاشیه ای قرار می گیرد اما صعه ی صدر خود را بالا ببریم که اگر صبر کنیم به فضل خدا،پیشرفت و آبادانی فراهم خواهد شد!
والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته

علی گودرزیان (ع- پایدار)

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 18در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۸
  1. جناب آقای گودرزیان ،درحضورریاست محترم جمهورجناب آقای دکترروحانی درسالن همایش های جهادسازندگی استان بدرستی وجانانه ازکوهدشت وجوانان بیکارآن دفاع نمودندومشکلات این دیاررادلسوزانه باقلم زیباوبیان شیوایشان به تصویر کشیدند!!! لازم می دانم به عنوان یک شهروندکوهدشتی ازایشان تشکروقدردانی نمایم.خداوندهمواره به وی سلامتی عنایت فرمایند.

  2. آقای گودرزیان سپاس ما را پذیرا و در پناه خداوند همیشه پایدار و سر بلند باشید .

  3. درود خدا بر چنین مردان شیرپاک خورده و حق شناسی

    • به عمل کار براید به سخن رانی نیست برادر گرامی شور بختانه هر از چند گاهی شاهد اینچنین سخنرانی ها هستیم بیچاره جوانانی که باید فقط گوش کنند ونظاره گر بالا رفتن سنشان باشند وهدر رفتن عمرشان نیروهای بومی استان به دلیل نا کار آمدی مدیران استانی باید زیر سایه سنگان ودرختان استان بشینند ورفت وآمد نیروهای غیر بومی را در ساخت وساز پروژه های استانی را ببینند مثل نیروگاه سیکل تر کیبی خرم اباد مثل پترو شیمی لرستان ودر آینده ساخت سد معشوره .کارخانه سیمان لرستان دوست گرامی در استخدامی های سراسری یکی از معدود استانهایی که در آن سهمیه بومی لحاظ نمیشود همین استان پر کار مالرستان است ؟به امید عمل مسئولین و سر کار آمدن مسئولین لایق یا علی

  4. خوشحالم که مشکلاتمان را گفتید،اما خودمانیم دیگر عادت کرده ایم که محروم ودرد مند باشیم واصلن پیشرفت وصنعتی شدن و ورود به دنیای مدرن به ما نیامده است!
    اینها را از پاسخهای درست وحسابی دولت تدبیر وامید به خبرنگارهایمان دریافتم.من صمیمانه از پیشنهاد عاقلانه وکارشناسانه ودقیق وعالی رییس جمهور سپاسگذارم!
    تحصیل کرده های ما الحق و والانصاف در کارنامه ی علمیشان یک مدرک دوره ای فنی کم دارند!همین نقص پروتده است که باعث می شود کار گیرشان نیاید…باز هم دولت وباز هم خلاقیت!شاید حتی اگر اسم استانمان هم مثلن اصفهان یا شیراز بود خیلی شرایط فرق می کرد!
    کم کم دارد امید از دلم رخت بر می بندد وتدبیر تنها کلمه ی قشنگی است برای سخنرانی….
    دوستان!ریس جمهور کارهای مهم تری دارند!چرا باید غصه ی خود سوزی و خود کشی وفقر گریبانگیر شهر ما آزارشان بدهد؟اینها مشکلات ما هستند و همانطور که به صورت غیر مستقیم فرمودند کس نخارد پشت ما جز ناخن انگشت ما….
    نماینده ی رییس جمهور در کوهدشت فرموده اند که ما مردمی معنوی هستیم اما حواسشان نبود که پیغمبر می فرماید وقتی فقر از یک در وارد شود ایمان از دری دیگر بیرون میرود….
    مردمم،همشهریانم این حناها برای من رنگی ندارد و خیلی زود دارم از رایم نا امید میشوم.
    امیدوارم شما همچنان امیدوار بمانید چرا که امید چیز خوبی است!!!!

  5. آقای گودرزیان از صمیم قلب و از طرف همه مردم کوهدشت متشکریم.

  6. با سلام خدمت دوست و همکار ارجمندم جناب گودرزی

    با اینکه حضوراً مستمع سخنان شیوایتان بودم، باز هم در این فضای مجازی لذتی مضاعف دست داد که مپرس…. زنده باشید!

  7. اینم از دولت امید که نامیدمون کرد…کجایی احمدی که یادت به خیر

  8. با تشکر از از دوست ارجمند گودرزی

  9. آقای گودرزیان دست مریزاد.حرف دل بود و بر دل نشست .لرستان به شما افتخار میکند

  10. باسلام وادب
    دست مریزاد،امیدوارم گوش شنواوچشم بینایی وجود داشته باشد.

  11. با تشکر از آقای گودرزی. امیدواریم که فقط در حد شنیدن آقای روحانی نباشد و تلاشی در این زمینه انجام گیرد . . .

  12. جناب گودرزیان صمیمانه از شما تشکر میکنم واقعا زبان گویای اکثر مردم بودید

  13. اقای گودرزی دست مریزادسخنانتان زیباورساودلنشین بود حرف دل مردم رازدیدموفق باشید

  14. مگر عمل چطور است جناب گودرزی با جسارت وبا شهامت از رای مردم که به تغییر و جا بجایی مدیران رای دادند دفا ع کرده است ما هم سپاس گزاریم .

  15. شجاعت یعنی این .تشکر .شیرین گفتی هرچند به کام بعضی ها تلخ امد

  16. خدا خیرتون بده ممنون از شجاعتت قشنگ و زیبا و رسا مطمئنم رییس جمهور حرفای شما رو یادش نمیره و تا جای ممکن تلاششو می کنه ما باید یک نماینده ی دلسوز به مجلس بفرستیم نماینده ای که خودباوری داشته باشه و بدونه که فقط برای ریاست کمیسیون قضایی مجلس نیومده برای کمک به مردم اومده برای باند بازی نیومده باید بدونه فردای قیامت در برابر همه مردم شهرش مسئوله و باید جواب بده

  17. خدا خیرتون بده ممنون از شجاعتت قشنگ و زیبا و رسا مطمئنم رییس جمهور حرفای شما رو یادش نمیره و تا جای ممکن تلاششو می کنه ما باید یک نماینده ی دلسوز به مجلس بفرستیم نماینده ای که خودباوری داشته باشه و بدونه که فقط برای ریاست کمیسیون قضایی مجلس نیومده برای کمک به مردم اومده برای باند بازی نیومده باید بدونه فردای قیامت در برابر همه مردم شهرش مسئوله و باید جواب بده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.