تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

آقامحمدی خبر داد: پیگیری حق‎آبه مناطق زاگرس‎نشین/بودجه عمرانی لرستان در سال‎جاری ۱۸۷ میلیارد تومان

  • کد خبر : 52178
  • 31 خرداد 1393 - 9:07

  نماینده مردم خرم‎آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای حق‎آبه زاگرس خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، ابراهیم آقامحمدی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‎ای از آب کشور در استان‎های زاگرس‎نشین تولید می‎شود، پیگیر حق‎آبه این استان‎ها هستیم و این مورد را […]

 

نماینده مردم خرم‎آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای حق‎آبه زاگرس خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، ابراهیم آقامحمدی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‎ای از آب کشور در استان‎های زاگرس‎نشین تولید می‎شود، پیگیر حق‎آبه این استان‎ها هستیم و این مورد را در مجلس شورای اسلامی مطرح کرده‎ایم.

وی با اشاره به اینکه بودجه در نظر گرفته شده سال‎جاری لرستان ضعیف بود، خاطرنشان کرد: نمایندگان استان به بودجه اعتراض و تهدید به استعفا کردیم و این کار سبب شد دولت، پروژه‌هایی مثل راه‌آهن، بزرگ‌راه، سدها و… که زیر ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند را در ردیف طرح‎های فاینانسی قرار داد و آن را صورت‎جلسه کردیم.

آقامحمدی ادامه داد: همچنین از دو درصد اعتبارات بودجه عمومی دولت به مناطق کمتر توسعه یافته(ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنج ساله توسعه) برای اولین بار در تاریخ لرستان این حق را به‎صورت کامل گرفتیم.

نماینده مردم خرم‎آباد و دوره چگنی در مجلس تصریح کرد: دولت از این محل ۲۴ میلیارد تومان برای لرستان مثل سایر استان‎ها لحاظ کرده بود که با آن مخالفت کردیم و سهم استان ما به ۱۵۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد در حالی که بودجه عمرانی لرستان در سال‎جاری ۱۸۷ میلیارد تومان است.

وی یادآور شد: ۳۳ میلیارد تومان از این ۱۵۴ میلیارد به حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی اختصاص یافته و با این پول می‎شود کارهای خوبی اجرا کرد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52178

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. زنده باد نماینده زحمت کش و صادق خرم اباد

  2. بدآ به حال لرستان که اندازه یک دانشگاه مثه فردوسی مشهد هم در سال ۹۳ بودجه ندارد. متاسفم

  3. با تشکر از زحمات نماینده ارزشمند اقا محمدی عزیز

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.