- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

امام جمعه پلدختر از معارفه چراغ خاموش برخی مدیران شهرستان انتقاد کرد

 

 

امام جمعه پلدختر از نحوه معارفه مدیران شهرستان به صورت چراغ خاموش و بدون اطلاع مسئولان شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام علی محمد لروند  در دیدار رئیس و کارکنان فنی حرفه ای پلدختر اظهار داشت: اخیرا در شهرستان رسم شده که مراسم معارفه چراغ خاموش و پنهانی انجام می شود مانند معارفه سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امورخیریه شهرستان پلدختر که با گذشت چند ماه هنوز مردم و مسئولان شهرستان اطلاعی از این انتصاب ندارند و فکر می کنند مسئول سابق تصدی امور را عهده دار است.

امام جمعه پلدختر گفت: مرکز فنی و حرفه ای شهرستان پلدختر راکد است که امیدواریم با مدیریت جدید روح تازه ای در کالبد آن دمیده شود.

حجت الاسلام لروند با بیان این که آموزش فنی و حرفه ای پیش زمینه توسعه مهارتهای فنی و زمینه ساز اشتغال جوانان است افزود: یکی از برنامه های مهم همه دولت ها به عنوان راهکار حل مشکل اشتغال، اتقای مهارت آموزی است.

وی بر لزوم توسعه و ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش های مهارتی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: آموزشهای فنی در توسعه اقتصادی جامعه نقش مهمی دارند که با فراهم کردن بسترهای مناسب ارائه آموزشهای مهارتی می توان گامی مهم در راستای ایجاد اشتغال پایدار و مولد برای جوانان برداشت.

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: ترویج آموزشهای مهارتی در مناطق محروم مانند این شهرستان رابطه مستقیم با کاهش معضل بیکاری دارد و بهترین راهکار برای اشتغال زایی امر آموزش است.

قیصر دانشگر رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان پلدختر نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد این مرکز ارائه کرد و اظهار داشت: این مرکز نیمه فعال است و نیاز به حمایت دارد.

وی از برگزاری دوره های آموزش فرش و تابلوفرش در مرکز فنی و حرفه ای شهرستان خبر داد و گفت:  این کار موجب ایجاد اشتغالزایی در شهرستان خواهد شد.