تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

آقامحمدی : لازمه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی درلرستان تأمین زیرساختهاست/ روحانی خوش‌بینی را به مردم لرستان بازگرداند

  • کد خبر : 52260
  • 01 تیر 1393 - 21:47

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان لرستان و دیدار قریب‌الوقوع اعضای مجمع نمایندگان استان لرستان با دکترعلی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم لرستان قولهای زیادی از جانب مسئولان شنیده‌اند که محقق نشده و امیدواریم آقای […]

IMG_2523

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان لرستان و دیدار قریب‌الوقوع اعضای مجمع نمایندگان استان لرستان با دکترعلی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم لرستان قولهای زیادی از جانب مسئولان شنیده‌اند که محقق نشده و امیدواریم آقای روحانی خوش‌بینی را بین مردم لرستان نسبت به قول مسئولان بوجود آورد.

ابراهیم آقامحمدی در گفت‌وگو با  خانه ملت با بیان اینکه لرستان طی سالهای متمادی مورد بی‌توجهی مطلق بوده توضیح داد: پیش از سفر دکتر روحانی به لرستان معاون اول ایشان به استان سفر کرد و با عمده مشکلات استان آشنا شد.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای نوبخت مشکلات مردم استان را شناسایی کرده و به استماع رئیس جمهور رساندند، رئیس جمهور هم خود به استان سفر کرد و مشکلات را از نزدیک دید و قول افزایش بودجه استان را داد که امیدواریم با تحقق این قول‌ها خوش بینی مردم لرستان را نسبت به قول‌هایی که مسئولان به آنها می‌دهند بیشتر کند.

وی افزود: درادامه جذب حمایت‌ها برای مردم لرستان درخواست برگزاری یک جلسه با رئیس مجلس آن هم با حضور وزرای مؤثر دولت یازدهم را داشتیم که خوشبختانه محقق شد و هفته جاری دیدار مجمع نمایندگان استان لرستان با دکتر لاریجانی محقق شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: دولت سخن از جذب سرمایه‌گذاری خصوصی به میان می‌آورد اما لازم است قبل از جذب سرمایه گذار خصوصی زیرساختهای استانی تأمین شود، در این صورت سرمایه گذار و بخش خصوصی خود به خود به سمت سرمایه گذاری در استان حرکت می‌کند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ساختن لرستان کار مشکلی نیست و اگر اراده وجود داشته باشد این استان به راحتی آباد می‌شود چراکه استعدادها وپتانسیل بالایی در استان وجود دارد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52260

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. نماینده محبوب مان از جنابعالی کمال تشکر را داریم

  2. درود بر نماینده شجاع و دلیر خرم آباد آقا محمدی
    سرانجام فکری هم برای استان ما شد انشا الله

  3. سلام بر ریاست میرملاس
    دریغ از حتی یک کامنت انتقادی از آقامحمدی
    دمت گرم رسانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    یا پست گرفتی یا قول پست ، چون قبلاً تاخبری از آقامحمدی درج می شد موج انتقادات رو می دیدیم .
    از قدیم و ندیم کوهدشتیهارو به شجاعت می شناسیم نکنه تهدیدت کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    البته خبر سرکشی و عیادتو میدونم ، بذار رسانه ات بی غرض و مرض باشه تا محبوب بمانی.

  4. اشنا محترم کامنتها چه ربطی به آقای ازادبخت دارد این نظرات مردم است چون واقعا میبیند اقای اقامحمدی ادم زحمتکش و با مردم صادق است

  5. اقای نماینده هنگام سفر رییس جمهور کجا تشریف داشتند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.