تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

نام نویسی در مدارس لرستان تا ۱۸ تیرماه جاری ادامه دارد

  • کد خبر : 52293
  • 02 تیر 1393 - 9:22

   معاون آموزش مقطع متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت :نام نویسی در مدارس لرستان تا ۱۸ تیرماه جاری ادامه دارد . fبه گزارش میرملاس نیوز، ˈقاسم سعیدی ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :ثبت نان دانش اموزان لرستانی از ۱۷ خرداد ماه گذشته در مدارس آغاز شده است وتا […]

 

 معاون آموزش مقطع متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت :نام نویسی در مدارس لرستان تا ۱۸ تیرماه جاری ادامه دارد .

fبه گزارش میرملاس نیوز، ˈقاسم سعیدی ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :ثبت نان دانش اموزان لرستانی از ۱۷ خرداد ماه گذشته در مدارس آغاز شده است وتا ۱۸ تیرماه جاری ادامه دارد .

وی با اشاره به ثبت نام مدارس با شرایط خاص که ثبت نام از طریق آزمون انجام می شود ،اظهار کرد : مدارس عادی استان بدون هیچگونه شرایط و تنها با شرط محدوده جغرافیایی اقدام به ثبت نام می کنند .

وی تصریح کرد :پیش ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی از اول خرداد ماه سال جاری آغاز شده است که پس از انجام سنجش، نام نویسی نهایی آنان آغاز می شود.

سعیدی گفت : دانش آموزان لرستانی جهت ثبت نام در مدارس می توانند از طریق مراجعه به ثبت نام الکترونیکی (سناد) یا به صورت حضوری اقدام به ثبت نام کنند .

وی اظهار داشت: اخذ هر نوع وجه با هر عنوانی توسط مدیران مدارس از اولیا در هنگام نام نویسی ممنوع است و تنها مبلغ کتاب و بیمه به ازای هر نفر ۵۰ هزار ریال باید توسط والدین پرداخت شود.

وی افزود: هیچ یک از مدارس دولتی حق برگزاری آزمون برای ورود به مدارس را ندارند و مدارس خاص نیز بر اساس شیوه نامه و دستورالعمل داخلی می توانند نام نویسی کنند.

وی تصریکرد : پیش بینی می شود بیش از ۲۸۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی استان ثبت نام شوند .

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52293

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.