تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

امرایی: ۷ میلیارد ریال خدمات فرهنگی به مددجویان کوهدشتی ارائه شد

  • کد خبر : 52344
  • 03 تیر 1393 - 8:52

  مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت گفت: در سال گذشته بیش از هفت میلیارد ریال در قالب خدمات فرهنگی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان کوهدشت هزینه شده است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازمهر، مردان امرایی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاحیه کلاسهای اوقات فراغت ترم تابستان کانون فرهنگی تربیتی ولایت شهرستان کوهدشت با بیان […]

 

مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت گفت: در سال گذشته بیش از هفت میلیارد ریال در قالب خدمات فرهنگی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان کوهدشت هزینه شده است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازمهر، مردان امرایی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاحیه کلاسهای اوقات فراغت ترم تابستان کانون فرهنگی تربیتی ولایت شهرستان کوهدشت با بیان این مطلب گفت: از مهمترین امور و فعالیتهای کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداختن به جنبه ی فرهنگی زندگی خانواده های تحت حمایت است.

وی ادامه داد: این برنامه های فرهنگی در قالب فعالیتهای مختلف فرهنگی با برنامه های مدون و در تمام طول سال برای خانواده های تحت حمایت از طریق این نهاد صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت با اشاره به فعالیت کانون فرهنگی تربیتی امداد این شهرستان به عنوان بخشی از فعالیتهای فرهنگ این نهاد، اضافه کرد: کانون فرهنگی تربیتی کمیته امداد مکانی مناسب برای پرورش و شکوفایی استعدادهای جوانان خانواده ها و سوق دادن آنان به سمت توانمندی فرهنگی است به گونه ای که وجود نخبه های علمی، فرهنگی، قرآنی و ورزشی در بین جوانان عضو این کانون در سالهای اخیر گویای این واقعیت است.

امرایی در ادامه سخنان خود با بیان گوشه ای از موفقیت های اعضای کانون فرهنگی شهرستان در مسابقات استانی و کشور و همچنین پذیرش در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان اشاره کرد و اظهار داشت: کلاسهای اوقات فراغت ترم تابستان کانون کمیته امداد شهرستان محیطی امن و مطمئن برای گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان است و تمامی آموزشها در این کانون به صورت هدفمند و کاملا رایگان برای دانش آموزان ارائه می شود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۲۳۰ میلیون ریال صرف برگزاری کلاسهای کانون فرهنگی در شهرستان شده است، تصریح کرد: در سال گذشته بیش از یک هزار نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد در سطح شهرستان از کلاسهای کامپیوتر، خیاطی، مکالمه زبان، احکام و … کانون فرهنگی شهرستان بهره مند شده اند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. جناب آقای امرایی سلام و خسته نباشیدی از صمیم قلب هدیه به شما
    کاش پی گیری این وام های کمیته امداد باشین که به چه کسانی پرداخت میشه…
    جای تأسف داره که کسانی تحت حمایت کمیته امداد هستن و وام بلاعوض میگیرند که نصف شهر
    از سود نزول این اقایان بی خانمان شدن…واقعا چرا رسیدگی نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. جناب اقای امرایی کمک های کمیته امداد امام در کوهدشت در خدمت قشر خاصی است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.